Η «ασπίδα» του οργανισμού

❱❱ Ποικιλία προϊόντων για προστασία από πιθανό κρυολόγημα ή γρίπη Από τη 
Σοφία Τικταμπανίδη

Η καλή διατροφή -πάντα με τροφές εποχής- είναι το κλειδί για να μείνετε στην κορυφή της υγείας σας τώρα που ο καιρός αλλάζει.

Μια τροφή από μόνη της δεν μπορεί να προστατεύσει από το κοινό κρυολόγημα ή από μια γρίπη. Οι ειδικοί συμφωνούν ότι μια διατροφή πλούσια σε ποικιλία προϊόντων, δημητριακά ολικής άλεσης και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, σε συνδυασμό με επαρκή ύπνο, μέτρια άσκηση και χαμηλά επίπεδα στρες, συμβάλλει σε μια καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Διαβάστε παρακάτω μερικά βασικά θρεπτικά συστατικά και συμβουλές που θα θωρακίσουν το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού σας.

Μία συνολικά υγιεινή διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά είναι το καλύτερο στοίχημα που μπορείτε να βάλετε με τον εαυτό σας. Μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από τις άλλες θρεπτικές ουσίες που συνήθως δεν βρίσκονται στα συμπληρώματα όταν τρώτε ολόκληρες τροφές. Προτιμήστε φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, άπαχο κρέας και πουλερικά και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα.

 Επιλέξτε τα εσπεριδοειδή, όπως γκρέιπφρουτ, πορτοκάλια, μανταρίνια, καθώς και ντομάτες, ακτινίδια ή ανανά για τη βιταμίνη C.

■ Δώστε στον οργανισμό σας βιταμίνη Α. Η κολοκύθα, το καρότο και άλλες βαθιές αποχρώσεις του πορτοκαλί παρέχουν βήτα-καροτίνη, η οποία μετατρέπεται στο σώμα σε βιταμίνη Α.

 Το νερό, που αποτελεί το βασικό συστατικό του ανθρώπινου σώματος, είναι ένα «ξεχασμένο» θρεπτικό συστατικό. Αυτή η ουσιαστική θρεπτική ουσία (που σημαίνει ότι είναι σημαντική για το σώμα και δεν μπορεί να το παράγει από μόνο του) προάγει την υγεία των μυών, των οστών και του αίματος. Η επαρκής ενυδάτωση είναι ακόμα πιο σημαντική όταν είστε άρρωστοι, επειδή τα υγρά χάνονται με το φτέρνισμα ή με την καταρροή της μύτης.

 Σύμφωνα με μελέτη Γερμανών επιστημόνων, η καθημερινή πρόσληψη προβιοτικών κατά τη διάρκεια μιας περιόδου τριών μηνών προστατεύει από το κοινό κρυολόγημα. Το γιαούρτι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσει ο οργανισμός σας ασβέστιο και κάλιο, τα οποία συνδέονται με τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς και των οστών.

Τέλος, οι κατεχίνες και άλλες ενώσεις φυτικής προέλευσης στο πράσινο τσάι είναι ασπίδα για τα κρυολογήματα και τη γρίπη, μια και βοηθούν στην αναπαραγωγή των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ