Για… δέσιμο!

❱❱ Εξαγριωμένος άνδρας «αιχμαλώτισε» με tire up απατεώνα, που του έφαγε 20.000 ευρώ για δήθεν αγορά αυτοκινήτου

Τον νόμο στα χέρια του πήρε ένας εξαγριωμένος εξαπατηθείς, ο οποίος κατέβαλε το ποσό των 20.000 ευρώ σε έναν επιτήδειο για την αγορά αυτοκινήτου που… δεν υπήρχε!

Ο υποψήφιος αγοραστής, όταν συνειδητοποίησε ότι είχε πέσει θύμα εξαπάτησης, κατάφερε να ακινητοποιήσει τον άνθρωπο που, όπως υποστηρίζει, τον ξεγέλασε και να τον δέσει ημίγυμνο με ταινίες tire up, περιμένοντας τους αστυνομικούς για να τον συλλάβουν!

Το απίστευτο συμβάν, σύμφωνα με το astinomiko.gr, έλαβε χώρα στον Γέρακα, όπου ο ενδιαφερόμενος αγοραστής είχε κλείσει ραντεβού με τον υποτιθέμενο πωλητή για να παραλάβει το καινούργιο του όχημα και να παραδώσει το χρηματικό αντίτιμο που είχαν συμφωνήσει!

Είχαν προηγηθεί μάλιστα και άλλα τηλεφωνήματα και ραντεβού για να δει το αυτοκίνητο που θα αγόραζε, αλλά πάντα την τελευταία στιγμή προέκυπτε κάποιο εμπόδιο.

Την επίμαχη ημέρα, όμως, ο πωλητής, που κατέφθασε στο σημείο συνάντησης με ακόμη ένα άτομο, αφού πήρε τα χρήματα από το θύμα επιχείρησε να διαφύγει!

Αμέσως, ο «Ράμπο» αγοραστής κατάφερε να τον ακινητοποιήσει, όμως τα 20.000 ευρώ έγιναν «καπνός», αφού ο δαιμόνιος δράστης πρόλαβε να τα δώσει στον συνεργό του, που διέφυγε.

Εξοργισμένος ο υποψήφιος αγοραστής έδεσε τον επιτήδειο με ταινίες (tire up) στην περίφραξη μιας μάντρας στην οδό Ασημάκη Φωτήλα και τηλεφώνησε αμέσως στην Αστυνομία, καταγγέλλοντας το περιστατικό.

Πράγματι, λίγη ώρα αργότερα, άνδρες του Τ.Α. Γέρακα έφτασαν στο σημείο όπου βρισκόταν δεμένος ο δράστης και τον συνέλαβαν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το εν λόγω άτομο είναι γνωστό στις Αρχές, καθώς σε βάρος του φέρεται ότι υπάρχουν και άλλες καταγγελίες από τραπεζικό οργανισμό, αλλά και από γνωστή αντιπροσωπία αυτοκινήτων της λεωφόρου Μαραθώνος. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία και αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

f2 372

offer

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ