Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Ένοχος για βιασμό ο Ηλίας Μίχος – Αθώα η μητέρα της 12χρονης...

Ένοχο έκρινε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο τον Ηλία Μίχο...

H Mαριαγάπη του «GNTM» μίλησε για την περιπέτεια με τον καρκίνο του...

Η Μαριαγάπη Ξυπολιά αποκάλυψε πως πρόλαβε τον καρκίνο του...

Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις 21χρονης για τον εφιάλτη που έζησε στα χέρια μεγαλογαιοκτήμονα...

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για τον 57χρονο μεγαλογαιοκτήμονα,...

Bρήκαμε το κατοικίδιο της Στέλλας Μπεζαντάκου που έχει γίνει viral στο TikTok...

Στέλλα, μας ακούς; Πολύ μεγάλος σταρ ο Κυριάκος! Μην...

Γκαζώνουν για την κορυφή!

Τα ελληνικά μονοθέσια που θα κατέβουν στον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας καυσίμων.

Το «παρών» στο… πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα εξοικονόμησης καυσίμων θα δώσει και φέτος η «εθνική ομάδα» των ελληνικών ΑΕΙ! Οι φοιτητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, του Πολυτεχνείου Κρήτης και του ΑΤΕΙ Πειραιά ετοιμάζουν βαλίτσες και… μονοθέσια για το Ρότερνταμ της Ολλανδίας, όπου θα ανταγωνιστούν συναδέλφους τους από όλη την Ευρώπη στο πλαίσιο του Μαραθωνίου Οικονομίας της Shell.


Πάνω από 3.000 φοιτητές από 26 διαφορετικές χώρες θα κατακλύσουν το ολλανδικό λιμάνι από τις 15 έως τις 18 Μαΐου, με στόχο να διανύσουν με τα οχήματα που σχεδίασαν και κατασκεύασαν οι ίδιοι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση καταναλώνοντας μία κιλοβατώρα ή ένα λίτρο καυσίμου. Στον 30ό Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας θα συμμετέχουν και οι φοιτητές των τριών ελληνικών σχολών. Παρά το περιορισμένο budget, θα επιχειρήσουν να ανταγωνιστούν «στα ίσια» τις ευρωπαϊκές ομάδες, που διαθέτουν μεγαλύτερο προϋπολογισμό και συχνά απολαμβάνουν τη στήριξη αυτοκινητοβιομηχανιών.


Το Μετσόβιο θα εκπροσωπήσει για έκτη χρονιά η ομάδα Προμηθέας της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Στην περσινή διοργάνωση κατέλαβε τη 13η θέση ανάμεσα σε 36 ομάδες στην κατηγορία Prototype/Battery Electric, καθώς το όχημα «Πυρφόρος» διένυσε 316,86 χιλιόμετρα με μία κιλοβατώρα. Επίσης κατέκτησε το βραβείο Best Team Spirit για την ομαδικότητα που επέδειξε στη διοργάνωση.


«Φέτος η ομάδα έχει φτιάξει και το αμάξωμα μόνη της. Ουσιαστικά το όχημα έχει το πλεονέκτημα ότι έχει κατασκευαστεί από τα παιδιά σε όλη του τη διαμόρφωση, δηλαδή το κέλυφος, το σασί, ο κινητήρας, το σύστημα κίνησης και όλα τα υποσυστήματα» δηλώνει στην «Espresso» ο καθηγητής Αντώνης Κλαδάς. Οπως και το περσινό, το ολοκαίνουργιο όχημα κινείται από ηλεκτροκινητήρα μόνιμων μαγνητών, ο οποίος τροφοδοτείται από ηλεκτρικές μπαταρίες. Αν και ο νέος «Πυρφόρος» δεν έχει συναρμολογηθεί πλήρως ακόμη, ο κ. Κλαδάς εκτιμά ότι θα είναι ελαφρύτερος και θα διεκδικήσει υψηλότερη επίδοση.


Τις περισσότερες συμμετοχές -φέτος είναι η 7η – έχει η ομάδα TUC Eco Racing από τη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Πέρυσι κατέκτησε την 4η θέση στην κατηγορία μεγάλων οχημάτων Urban Concept, καθώς το όχημά της «ΕR13» πέτυχε επίδοση 63,95 χιλιομέτρων με μία κιλοβατώρα. Εξίσου σημαντικές διακρίσεις της ομάδας ήταν το Βραβείο Ενεργειακής Πρόκλησης και το Βραβείο του Κοινού.


«Πάμε να κάνουμε κάτι καλύτερο στον τομέα της κατανάλωσης. Ημασταν δύο χρονιές στην 4η θέση της κατανάλωσης και συνεχίζουμε να δουλεύουμε εκεί» λέει ο Χρόνης Σπανουδάκης. Οπως σημειώνει, το φετινό «ER14» δεν έχει ιδιαίτερες εξωτερικές διαφορές σε σχέση με το περσινό, ενώ εξακολουθεί να κινείται από ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από κυψέλες υδρογόνου. Οι βασικές καινοτομίες αφορούν την προσθήκη ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα αλλά και ένα νέο σύστημα διαχείρισης ενέργειας.


Η φετινή συμμετοχή θα είναι η τέταρτη για τους φοιτητές του τμήματος Μηχανολογίας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά. Πέρυσι το όχημά τους, που διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype/Electric Battery, δεν κατάφερε να τερματίσει λόγω αστοχίας της καδένας στη μετάδοση. Φέτος όμως η ομάδα Ποσειδών είναι μεγαλύτερη και καλύτερα οργανωμένη, ενώ το όχημα είναι ουσιαστικά καινούργιο.


«Εχουμε πάρει την παλαιότερη κατασκευή και πάνω σ’ αυτή έχουμε προσαρμόσει τα πάντα καινούργια, δηλαδή νέα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης και μετάδοσης κίνησης. Επίσης έχουμε κάνει προσομοίωση στον υπολογιστή όλης της λειτουργίας του αυτοκινήτου και είμαστε πολύ χαρούμενοι επειδή και στις δοκιμές διαπιστώνουμε αυτά που μας έδειξε ο υπολογιστής» δηλώνει ο καθηγητής Κωνσταντίνος Στεργίου.


Για τον ίδιο, το σημαντικότερο κέρδος έως τώρα είναι η ομαδικότητα στην εργασία των φοιτητών. «Εχουμε χωρίσει όλα τα υποσυστήματα σε έναν αριθμό φοιτητών και είναι εντυπωσιακό ότι το αποτέλεσμα της ομάδας είναι καλύτερο από το άθροισμα των μονάδων».

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάλος στη Μύκονο με τη θαμμένη εκκλησία σε έκταση ιδιοκτησίας των Ρέμου και Πηλαδάκη

Αλγεινή εντύπωση και έντονες αντιδράσεις προκαλεί η είδηση ότι...

Ερωτευμένα ζευγάρια σε νυχτερινές περιπλανήσεις

Κοσμικές εξορμήσεις στην Αθήνα για τέσσερα ερωτευμένα ζευγάρια της...

Η Κιμ Καρντάσιαν έπαθε… Σενσόρι

«Κιμ Σενσόρι» αποκαλούν την Κιμ Καρντάσιαν οι followers της...

«Χωρισμός» για Καινούργιου και Μικρούτσικο!

Εκαναν αμφότεροι «μπαμ»! Διαζύγιο κοινή συναινέσει θα είναι αυτό...

Νέα… άσφαλτος στην «Οδό Ζαρίφη» για να σωθεί η εκπομπή του Open

«Ανακαίνιση» στην «Οδό Ζαρίφη» και στο «Καλύτερα δε γίνεται!»....

Ιωάννα Τούνη: Τα επίμαχα «κεφάλαια» του βουλεύματος που στέλνει σε δίκη τους δύο άντρες

Συγκλονιστικά στοιχεία για την υπόθεση revenge porn εις βάρος...