Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Γυναικοκτονία Θεσσαλονίκη – «Ο πατέρας μου είναι σχιζοφρενής 20 χρόνια»

30/11/2021 - 10:49 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ξέσπασε ο γιος της άτυχης γυναίκας που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της στη Θεσσαλονίκη με 23 μαχαιριές με κυνηγητικό μαχαίρι.

Ο γιος της μίλησε στην εκπομπή «T-live» για το δολοφόνο της μητέρας του που δεν είναι άλλος από τον πατέρα του. «Είναι 20 χρόνια σχιζοφρενής και τους τελευταίους τρεις μήνες είχε υποτροπή. Ο άνθρωπος ήταν εκτός τόπου και χρόνου, ναι ναι ο πατέρας μου.

Έχει πάει και έχει πει ότι ντεμέκ τον απατάει ότι η μάνα μου τον απατάει, δεν ξέρω τι τρέλα είχε στο μυαλό του. Δεν περίμενα να φτάσει σε αυτό το σημείο, έγινε ότι έγινε. Τον έχω βάλει σε κλινική δύο φορές με εισαγγελική παρέμβαση. Ναι, ήταν τόσο άρρωστος, τα τελευταία δύο χρόνια ήταν χάλια».

Πηγή: dedomeno.gr