Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025

Κρατερός Κατσούλης: «Ήρθα με τη μηχανή και ήταν σαν να οδηγώ μέσα...

Ο Κρατερός Κατσούλης πέρασε δύσκολα το πρωί της Παρασκευής λόγω της κακοκαιρίας ώσπου να φτάσει στο στούντιο της εκπομπής «Νωρίς νωρίς»

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου

ΚΡΙΟΣΤα οικονομικά σας καλυτερεύουν. Εφαρμόστε στην πράξη τις γνώσεις...

«Εφόσον και η Καινούργιου παντρεύεται, ξέρω ότι δεν θα μείνω στο ράφι»

Ποια γνωστή κυρία σχολίασε την Κατερίνα Καινούργιου;

Εκτός της εκπομπής «Νωρίς νωρίς» για δεύτερη ημέρα η Μαρία Ηλιάκη

Η Μαρία Ηλιάκη απουσιάζει για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα από την εκπομπή «Νωρίς νωρίς» το πρωί της Παρασκευής.

Αμετανόητοι για το «Ξεπαρθενών»

Η απάντηση των δημιουργών της ταινίας-εμετός

Μόνο τυχαία δεν επέλεξαν τον Παρθενώνα για να κάνουν γυρίσματα οι δημιουργοί της τσοντοταινίας «Ξεπαρθενών», όπως προκύπτει από ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, εξηγώντας τους λόγους που επέλεξαν το παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς.

«Δεν είναι τυχαία η επιλογή του Παρθενώνα ως τόπου. Λειτουργεί για πολλούς ως ένα παράσημο εθνικισμού, αρχαιολατρείας, πατριαρχίας, εμπορευματοποίησης, μαζικής κουλτούρας και καθωσπρεπισμού, μεταξύ άλλων. Έστω ότι υπάρχει μια κάποια σύνδεση γλωσσική, γενετική, πολιτισμική των νέων με τους αρχαίους Έλληνες, ακόμη και μετά από όλους τους λαούς που έχουν περάσει από τούτο τον τόπο. Τότε, λοιπόν, αποκτούν κωμικό ενδιαφέρον οι αντιδράσεις μερικών αρχαιολάγνων αρρενωπών τύπων σε αυτό που ονομάζουν ομοφυλοφιλία, την ίδια στιγμή που στο “Συμπόσιο” του Πλάτωνα έχουμε σκηνή με ερωτικό καβγαδάκι μεταξύ Σωκράτη και Αλκιβιάδη, για παράδειγμα. Έτσι, με αφορμή κιόλας την επέτειο των διακοσίων ετών από την Ελληνική Επανάσταση του 1821, σας παρουσιάζουμε έναν ωραίο τρόπο να δώσουμε μερικά ωραία νοήματα -άλλα εμπνευσμένα από το παρελθόν άλλων και άλλα από εμάς- και περιεχόμενα σε σημαντικά μέρη του τόπου αυτού» υποστηρίζουν σε κείμενο το οποίο έχουν αναρτήσει στον επίσημο ιστότοπο της ταινίας.

Και προσθέτουν: «Υπάρχει η εκτίμηση ότι αυτό το έργο θα προκαλέσει δημόσιες αντιδράσεις. Εφόσον, λοιπόν, θέλει να έχει και δημόσια απεύθυνση, καλό είναι να στηριχθεί από έναν λόγο που ξεκαθαρίζει το ποιον του. Επί της ουσίας δεν είναι τόσο εξηγήσεις, όσο η ίδια η οπτική των συντελεστών και των συντελεστριών».

Σε άλλο σημείο του κειμένου γράφουν: «Γενικά, ως απάντηση σε όλα τα γιατί στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος των επεξηγήσεων, που μπορούν να δοθούν, πάντα υπάρχει κι αυτή: γιατί έτσι γουστάρουμε», ενώ στη συνέχεια δίνεται μια ανάλυση σχετικά με τη σεξουαλική ταυτότητα του καθενός και πως αυτή πρέπει να είναι σεβαστή απ’ όλους και να μην υπάρχουν φαινόμενα εκφοβισμού. «Ας αποτελέσει αυτή η μικρή κίνηση μια φωνή πως κανείς και καμιά δεν είναι μόνη. Θα ζούμε τον έρωτα και τη σεξουαλικότητα όπως επιθυμούμε και θα υπερασπιζόμαστε τη δημόσια ύπαρξη, μα και συνύπαρξη, όλων των σεξουαλικοτήτων που δεν παραβιάζουν την αυτοδιάθεση των σωμάτων μας».

«Θα ήταν λάθος, ωστόσο, να πιστέψει κανείς ότι ο σκοπός της ταινίας είναι τόσο η αντίδραση, όσο, κατά βάση, η επιθυμία και η ανάγκη να ζούμε με τον τρόπο που θέλουμε» τονίζεται σε άλλο σημείο του κειμένου, για να καταλήξουν στο… αφοπλιστικό επιχείρημα: «Ο Παρθενώνας είναι ένα όμορφο μέρος για να κάνεις έρωτα, μην ξεχνάτε τη θέα»!

Το υπουργείο Πολιτισμού αναζητεί εξιλαστήριο θύμα στο πρόσωπο κάποιου φύλακα που δεν είδε τη σκηνή σεξ, που δεν θα μπορούσε πάντως να δει καθώς οι συντελεστές της ταινίας είχαν σχηματίσει μια ανθρώπινη αλυσίδα στο σημείο όπου οι άνδρες επιδίδονταν σε gay σεξ. «Για τις συγκεκριμένες σκηνές προφανώς δεν έχει δοθεί καμία άδεια από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης δεν προσφέρεται για κανενός είδους ακτιβιστική ή άλλη δραστηριότητα, η οποία προσβάλλει και συμπεριφέρεται ασεβώς στο μνημείο» αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ωστόσο, ακόμη μία φορά, ούτε λέξη για τις πολιτικές ευθύνες της κυρίας υπουργού. Καμία ευθιξία…

Στήριξη Μητσοτάκη στην κα. Μενδώνη

Μετά το τσιμέντο στην Ακρόπολη, τη διατήρηση επί εβδομάδες του Δημήτρη Λιγνάδη στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, παρά τις καταγγελίες για βιασμούς αγοριών, αλλά και τη φωτιά στις Μυκήνες, η υπουργός Πολιτισμού συνεχίζει το καταστροφικό έργο της.

Αυτό επιβεβαιώθηκε με τον πιο τραγελαφικό τρόπο, με την γκέι ταινία σεξ στον Ναό του Παρθενώνα «κάτω από τη μύτη» των φυλάκων του αρχαιολογικού χώρου.

Η υπουργός Πολιτισμού φέρει ακέραια την πολιτική ευθύνη για το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μνημείο της χώρας έχει μετατραπεί σε ξέφραγο αμπέλι.

Οι εργαζόμενοι του υπουργείου Πολιτισμού εδώ και μήνες έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνθήκες στους αρχαιολογικούς χώρους και ζητούν από την κυρία Μενδώνη την πρόσληψη προσωπικού.

Μάταια, όμως. Η υπουργός αδιαφορεί, με αποτέλεσμα πολλοί αρχαιολογικοί χώροι να μην είναι επαρκώς φυλασσόμενοι, όπως αποδείχθηκε περίτρανα στον Ναό του Παρθενώνα, όπου έκαναν σεξ δύο γκέι άνδρες για τις ανάγκες της ταινίας «Ξεπαρθενών».

Και όμως, παρά τα αλλεπάλληλα παρατράγουδα στο υπουργείο Πολιτισμού, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εξακολουθεί να στηρίζει τη Λίνα Μενδώνη, όπως απέδειξε στις 3 Ιανουαρίου, όταν παρέστη στην εκδήλωση για την επιστροφή θραυσμάτων των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο στο Μουσείο της Ακρόπολης, σε μια προσπάθεια να αναδείξει την ανάγκη επιστροφής μερών του διακόσμου του Παρθενώνα που βρίσκονται σήμερα διάσπαρτα σε διάφορα μουσεία ανά τον κόσμο.

Την ανάγκη επιστροφής των Μαρμάρων από το Βρετανικό Μουσείο είχε επισημάνει ο πρωθυπουργός στην πρόσφατη συνάντησή του με τον Μπόρις Τζόνσον, αλλά και στις δηλώσεις του στη βρετανική «Telegraph».

Όμως, πώς μπορούν να σταθούν τα ελληνικά επιχειρήματα μετά τη βεβήλωση του Ναού του Παρθενώνα από δύο άνδρες που έκαναν σεξ πάνω στο παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς;

Πολλώ δε μάλλον όταν η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη δεν έχει φροντίσει για την επαρκή φύλαξη των αρχαιολογικών χώρων και μάλιστα της Ακρόπολης, και ο πρωθυπουργός της χώρας εξακολουθεί να τη διατηρεί στη θέση της…

Αν μη τι άλλο, αυτά θα βλέπουν οι αρμόδιοι του Βρετανικού Μουσείου, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι τα παρατράγουδα με το «Ξεπαρθενών», ώστε να μην επιστρέψουν τα κλεμμένα Μάρμαρα από τον λόρδο Ελγιν.

spot_img


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ο Γιάννης Λάτσιος είχε 15 χρόνια να δει τα πρώην πεθερικά του, βρέθηκαν στην ορκωμοσία του Άγγελου»

Μία αποκάλυψη έκανε ο Γιώργος Λιάγκας κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το Πρωινό» της Πέμπτης.

Ενοχλημένη η Καμπούρη με τη Μεσσαροπούλου: «Το λέει αυτό εκείνη που είναι γυναίκα και μητέρα;»

Η Δέσποινα Καμπούρη κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το πρωινό» της Πέμπτης βλέποντας τα σχόλια της Τίνας Μεσσαροπούλου για το διαζύγιο της Σίσσυς Χρηστίδου πήρε θέση.

Ποιος είπε πως ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα; Το πιο ερωτευμένο ζευγάρι της ελληνικής σόουμπιζ!

Είναι ζευγάρι πολλά χρόνια και η ευτυχία τους ολοκληρώθηκε με τον γάμο και τις δύο κόρες τους.

Γιάννης Βούρος: «Το τραγούδι που θέλω να ακούγεται στην κηδεία μου είναι…»

Ο Γιάννης Βούρος καλεσμένος της εκπομπής «Buongiorno» το πρωί της Τετάρτης μεταξύ άλλων εξομολογήθηκε ποιο τραγούδι θέλει να παίζει στην κηδεία του.

«Δε θα πήγαινα καλεσμένη στη Σκορδά επειδή έχω κατάλοιπα απ’ όταν είχαμε συνεργαστεί»

«Δε θα πήγαινα καλεσμένη στη Σκορδά επειδή έχω κατάλοιπα απ' όταν είχαμε συνεργαστεί», είπε η

Γιώργος Λιάγκας – Μαρία Αντωνά: Το ζευγάρι αγκαλιά σε βραδινή του έξοδο

Ο Γιώργος Λιάγκας έχει βρει στο πρόσωπο της Μαρίας Αντωνά την ευτυχία.

«Χαρούμενα 50 άντρα μου! Ο βράχος μου που με αντέχει 22 χρόνια»

Η ηθοποιός γιόρτασε τα γενέθλια του συζύγου της σε ένα λαμπερό πάρτι ενώ δεν παρέλειψε να χορέψει και ένα ζεϊμπέκικο.



Μποζουκια Αθηνα