Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου, 2025

TV Όσκαρ με νότες – Η συγκινητική βράβευση του Γιώργου Παπαστεφάνου

Τον άνθρωπο που δημιούργησε τις τηλεοπτικές μουσικές εκπομπές στην...

Τα γιορτινά καλέσματα της high society

Πολλά είναι τα glam X-mas dinners που οργανώνονται στις επαύλεις των βόρειων και νοτίων προαστίων με λίγους και εκλεκτούς καλεσμένους - επιχειρηματίες και εφοπλιστές και δεν βλέπουν ποτέ το φως της δημοσιότητας.

Αντριάνα Μπάστα: Μια κυρία στο… μπουζούκι!

Η Αντριάνα Μπάστα είναι μια καλλιτέχνιδα που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει όχι μόνο με τη ζεστή, ταξιδιάρικη φωνή της, αλλά και με την εντυπωσιακή δεξιοτεχνία της στο μπουζούκι.

Δυναμικό comeback από τον Φέρρη με σύγχρονη λαϊκή μπαλάντα

Ο Θοδωρής Φέρρης επιστρέφει δυναμικά με το ολοκαίνουργιο τραγούδι του «Είπες», μια σύγχρονη λαϊκή μπαλάντα γεμάτη συναίσθημα και ένταση

Αμετανόητοι για το «Ξεπαρθενών»

Η απάντηση των δημιουργών της ταινίας-εμετός

Μόνο τυχαία δεν επέλεξαν τον Παρθενώνα για να κάνουν γυρίσματα οι δημιουργοί της τσοντοταινίας «Ξεπαρθενών», όπως προκύπτει από ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, εξηγώντας τους λόγους που επέλεξαν το παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς.

«Δεν είναι τυχαία η επιλογή του Παρθενώνα ως τόπου. Λειτουργεί για πολλούς ως ένα παράσημο εθνικισμού, αρχαιολατρείας, πατριαρχίας, εμπορευματοποίησης, μαζικής κουλτούρας και καθωσπρεπισμού, μεταξύ άλλων. Έστω ότι υπάρχει μια κάποια σύνδεση γλωσσική, γενετική, πολιτισμική των νέων με τους αρχαίους Έλληνες, ακόμη και μετά από όλους τους λαούς που έχουν περάσει από τούτο τον τόπο. Τότε, λοιπόν, αποκτούν κωμικό ενδιαφέρον οι αντιδράσεις μερικών αρχαιολάγνων αρρενωπών τύπων σε αυτό που ονομάζουν ομοφυλοφιλία, την ίδια στιγμή που στο “Συμπόσιο” του Πλάτωνα έχουμε σκηνή με ερωτικό καβγαδάκι μεταξύ Σωκράτη και Αλκιβιάδη, για παράδειγμα. Έτσι, με αφορμή κιόλας την επέτειο των διακοσίων ετών από την Ελληνική Επανάσταση του 1821, σας παρουσιάζουμε έναν ωραίο τρόπο να δώσουμε μερικά ωραία νοήματα -άλλα εμπνευσμένα από το παρελθόν άλλων και άλλα από εμάς- και περιεχόμενα σε σημαντικά μέρη του τόπου αυτού» υποστηρίζουν σε κείμενο το οποίο έχουν αναρτήσει στον επίσημο ιστότοπο της ταινίας.

Και προσθέτουν: «Υπάρχει η εκτίμηση ότι αυτό το έργο θα προκαλέσει δημόσιες αντιδράσεις. Εφόσον, λοιπόν, θέλει να έχει και δημόσια απεύθυνση, καλό είναι να στηριχθεί από έναν λόγο που ξεκαθαρίζει το ποιον του. Επί της ουσίας δεν είναι τόσο εξηγήσεις, όσο η ίδια η οπτική των συντελεστών και των συντελεστριών».

Σε άλλο σημείο του κειμένου γράφουν: «Γενικά, ως απάντηση σε όλα τα γιατί στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος των επεξηγήσεων, που μπορούν να δοθούν, πάντα υπάρχει κι αυτή: γιατί έτσι γουστάρουμε», ενώ στη συνέχεια δίνεται μια ανάλυση σχετικά με τη σεξουαλική ταυτότητα του καθενός και πως αυτή πρέπει να είναι σεβαστή απ’ όλους και να μην υπάρχουν φαινόμενα εκφοβισμού. «Ας αποτελέσει αυτή η μικρή κίνηση μια φωνή πως κανείς και καμιά δεν είναι μόνη. Θα ζούμε τον έρωτα και τη σεξουαλικότητα όπως επιθυμούμε και θα υπερασπιζόμαστε τη δημόσια ύπαρξη, μα και συνύπαρξη, όλων των σεξουαλικοτήτων που δεν παραβιάζουν την αυτοδιάθεση των σωμάτων μας».

«Θα ήταν λάθος, ωστόσο, να πιστέψει κανείς ότι ο σκοπός της ταινίας είναι τόσο η αντίδραση, όσο, κατά βάση, η επιθυμία και η ανάγκη να ζούμε με τον τρόπο που θέλουμε» τονίζεται σε άλλο σημείο του κειμένου, για να καταλήξουν στο… αφοπλιστικό επιχείρημα: «Ο Παρθενώνας είναι ένα όμορφο μέρος για να κάνεις έρωτα, μην ξεχνάτε τη θέα»!

Το υπουργείο Πολιτισμού αναζητεί εξιλαστήριο θύμα στο πρόσωπο κάποιου φύλακα που δεν είδε τη σκηνή σεξ, που δεν θα μπορούσε πάντως να δει καθώς οι συντελεστές της ταινίας είχαν σχηματίσει μια ανθρώπινη αλυσίδα στο σημείο όπου οι άνδρες επιδίδονταν σε gay σεξ. «Για τις συγκεκριμένες σκηνές προφανώς δεν έχει δοθεί καμία άδεια από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης δεν προσφέρεται για κανενός είδους ακτιβιστική ή άλλη δραστηριότητα, η οποία προσβάλλει και συμπεριφέρεται ασεβώς στο μνημείο» αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ωστόσο, ακόμη μία φορά, ούτε λέξη για τις πολιτικές ευθύνες της κυρίας υπουργού. Καμία ευθιξία…

Στήριξη Μητσοτάκη στην κα. Μενδώνη

Μετά το τσιμέντο στην Ακρόπολη, τη διατήρηση επί εβδομάδες του Δημήτρη Λιγνάδη στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, παρά τις καταγγελίες για βιασμούς αγοριών, αλλά και τη φωτιά στις Μυκήνες, η υπουργός Πολιτισμού συνεχίζει το καταστροφικό έργο της.

Αυτό επιβεβαιώθηκε με τον πιο τραγελαφικό τρόπο, με την γκέι ταινία σεξ στον Ναό του Παρθενώνα «κάτω από τη μύτη» των φυλάκων του αρχαιολογικού χώρου.

Η υπουργός Πολιτισμού φέρει ακέραια την πολιτική ευθύνη για το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μνημείο της χώρας έχει μετατραπεί σε ξέφραγο αμπέλι.

Οι εργαζόμενοι του υπουργείου Πολιτισμού εδώ και μήνες έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνθήκες στους αρχαιολογικούς χώρους και ζητούν από την κυρία Μενδώνη την πρόσληψη προσωπικού.

Μάταια, όμως. Η υπουργός αδιαφορεί, με αποτέλεσμα πολλοί αρχαιολογικοί χώροι να μην είναι επαρκώς φυλασσόμενοι, όπως αποδείχθηκε περίτρανα στον Ναό του Παρθενώνα, όπου έκαναν σεξ δύο γκέι άνδρες για τις ανάγκες της ταινίας «Ξεπαρθενών».

Και όμως, παρά τα αλλεπάλληλα παρατράγουδα στο υπουργείο Πολιτισμού, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εξακολουθεί να στηρίζει τη Λίνα Μενδώνη, όπως απέδειξε στις 3 Ιανουαρίου, όταν παρέστη στην εκδήλωση για την επιστροφή θραυσμάτων των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο στο Μουσείο της Ακρόπολης, σε μια προσπάθεια να αναδείξει την ανάγκη επιστροφής μερών του διακόσμου του Παρθενώνα που βρίσκονται σήμερα διάσπαρτα σε διάφορα μουσεία ανά τον κόσμο.

Την ανάγκη επιστροφής των Μαρμάρων από το Βρετανικό Μουσείο είχε επισημάνει ο πρωθυπουργός στην πρόσφατη συνάντησή του με τον Μπόρις Τζόνσον, αλλά και στις δηλώσεις του στη βρετανική «Telegraph».

Όμως, πώς μπορούν να σταθούν τα ελληνικά επιχειρήματα μετά τη βεβήλωση του Ναού του Παρθενώνα από δύο άνδρες που έκαναν σεξ πάνω στο παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς;

Πολλώ δε μάλλον όταν η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη δεν έχει φροντίσει για την επαρκή φύλαξη των αρχαιολογικών χώρων και μάλιστα της Ακρόπολης, και ο πρωθυπουργός της χώρας εξακολουθεί να τη διατηρεί στη θέση της…

Αν μη τι άλλο, αυτά θα βλέπουν οι αρμόδιοι του Βρετανικού Μουσείου, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι τα παρατράγουδα με το «Ξεπαρθενών», ώστε να μην επιστρέψουν τα κλεμμένα Μάρμαρα από τον λόρδο Ελγιν.

spot_img





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιώργος Λιάγκας – Μαρία Αντωνά: Η συγκατοίκηση και το ταξίδι στο Ντουμπάι

Σοβαρεύει το πράγμα για τον Γιώργο Λιάγκα και τη Μαρία Αντωνά. Το πολυσυζητημένο ζευγάρι, που έχει πάψει εδώ και καιρό να παίζει «κρυφτό» με τους παπαράτσι, μοιράζεται πλέον την ίδια στέγη.

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος

Κώστας Φραγκολιάς: «Η Δώρα έφυγε από το σπίτι μας και έχω κούτες στο σαλόνι και τις βλέπω»

Ο Κώστας Φραγκολιάς αναφέρθηκε σε δηλώσεις του στην πρώην σύντροφό του, Δώρα και εξομολογήθηκε πως θα ήθελε να τον βρει η νέα χρονιά.

Σήλια Κριθαριώτη – Νίκος Τσάκος: Γενέθλια για τον μοναχογιό τους

Πλαισιωμένος από τους γονείς του, Νίκο Τσάκο και Σήλια Κριθαριώτη, και τις καλλονές δίδυμες αδερφές του, Ειρήνη και Ελισάβετ, έσβησε τα κεράκια της κόκκινης τούρτας του o Παναγιώτης Τσάκος.

Δε θα πιστέψετε ποιος γνωστός ηθοποιός είναι ο νονός της Ελεωνόρας Ζουγανέλη

«Ισχύει ότι έχω βαφτίσει την Ελεωνόρα Ζουγανέλη. Ως βαφτιστήρα είναι εξαιρετική, εγώ δεν είμαι καλός ως νονός»

«Πρώην σύντροφός μου, μου είπε να πάω σε ξενοδοχείο με έναν επιχειρηματία για 50.000 ευρώ»

Αποκάλυψε την ανήθικη πρόταση που της έκανε πρώην σύντροφός της.

Βρέθηκε η Ναταλία Λιονάκη – Δείτε πού βρίσκεται και τι κάνει;

Πολύς λόγος και ανησυχία υπήρξε το τελευταίο διάστημα για...




Μποζουκια Αθηνα