Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου, 2022

Ο Αλιάγας αποχαιρέτησε το Φασιανό: «Ένα φιλαράκι από το Παρίσι σε σκέφτεται απόψε με συγκίνηση»

Ο Νίκος Αλιάγας αποχαιρέτησε τον Αλέκο Φασιανό με ένα...

«Η γη της ελιάς»: Γεμάτη πάθος η πρώτη νύχτα της Ιουλίας και του Γιώργη

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Η γη της ελιάς»...

«Βόμβα» από τον Μάριο Αθανασίου: «Έχω βρεθεί σε δουλειά που γινόταν διακίνηση πορνογραφικού υλικού»

Ο Μάριος Αθανασίου έκανε μια αποκάλυψη βόμβα με αφορμή...

«Η Φάρμα»: Νέος αρχηγός, τρεις νέοι παίκτες και δύο επιστροφές θα φέρουν τα πάνω κάτω

Ένα ανατρεπτικό επεισόδιο της «Φάρμας» έρχεται απόψε στις οθόνες...

Αμετανόητοι για το «Ξεπαρθενών»

Η απάντηση των δημιουργών της ταινίας-εμετός

Μόνο τυχαία δεν επέλεξαν τον Παρθενώνα για να κάνουν γυρίσματα οι δημιουργοί της τσοντοταινίας «Ξεπαρθενών», όπως προκύπτει από ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, εξηγώντας τους λόγους που επέλεξαν το παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς.

«Δεν είναι τυχαία η επιλογή του Παρθενώνα ως τόπου. Λειτουργεί για πολλούς ως ένα παράσημο εθνικισμού, αρχαιολατρείας, πατριαρχίας, εμπορευματοποίησης, μαζικής κουλτούρας και καθωσπρεπισμού, μεταξύ άλλων. Έστω ότι υπάρχει μια κάποια σύνδεση γλωσσική, γενετική, πολιτισμική των νέων με τους αρχαίους Έλληνες, ακόμη και μετά από όλους τους λαούς που έχουν περάσει από τούτο τον τόπο. Τότε, λοιπόν, αποκτούν κωμικό ενδιαφέρον οι αντιδράσεις μερικών αρχαιολάγνων αρρενωπών τύπων σε αυτό που ονομάζουν ομοφυλοφιλία, την ίδια στιγμή που στο “Συμπόσιο” του Πλάτωνα έχουμε σκηνή με ερωτικό καβγαδάκι μεταξύ Σωκράτη και Αλκιβιάδη, για παράδειγμα. Έτσι, με αφορμή κιόλας την επέτειο των διακοσίων ετών από την Ελληνική Επανάσταση του 1821, σας παρουσιάζουμε έναν ωραίο τρόπο να δώσουμε μερικά ωραία νοήματα -άλλα εμπνευσμένα από το παρελθόν άλλων και άλλα από εμάς- και περιεχόμενα σε σημαντικά μέρη του τόπου αυτού» υποστηρίζουν σε κείμενο το οποίο έχουν αναρτήσει στον επίσημο ιστότοπο της ταινίας.

Και προσθέτουν: «Υπάρχει η εκτίμηση ότι αυτό το έργο θα προκαλέσει δημόσιες αντιδράσεις. Εφόσον, λοιπόν, θέλει να έχει και δημόσια απεύθυνση, καλό είναι να στηριχθεί από έναν λόγο που ξεκαθαρίζει το ποιον του. Επί της ουσίας δεν είναι τόσο εξηγήσεις, όσο η ίδια η οπτική των συντελεστών και των συντελεστριών».

Σε άλλο σημείο του κειμένου γράφουν: «Γενικά, ως απάντηση σε όλα τα γιατί στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος των επεξηγήσεων, που μπορούν να δοθούν, πάντα υπάρχει κι αυτή: γιατί έτσι γουστάρουμε», ενώ στη συνέχεια δίνεται μια ανάλυση σχετικά με τη σεξουαλική ταυτότητα του καθενός και πως αυτή πρέπει να είναι σεβαστή απ’ όλους και να μην υπάρχουν φαινόμενα εκφοβισμού. «Ας αποτελέσει αυτή η μικρή κίνηση μια φωνή πως κανείς και καμιά δεν είναι μόνη. Θα ζούμε τον έρωτα και τη σεξουαλικότητα όπως επιθυμούμε και θα υπερασπιζόμαστε τη δημόσια ύπαρξη, μα και συνύπαρξη, όλων των σεξουαλικοτήτων που δεν παραβιάζουν την αυτοδιάθεση των σωμάτων μας».

«Θα ήταν λάθος, ωστόσο, να πιστέψει κανείς ότι ο σκοπός της ταινίας είναι τόσο η αντίδραση, όσο, κατά βάση, η επιθυμία και η ανάγκη να ζούμε με τον τρόπο που θέλουμε» τονίζεται σε άλλο σημείο του κειμένου, για να καταλήξουν στο… αφοπλιστικό επιχείρημα: «Ο Παρθενώνας είναι ένα όμορφο μέρος για να κάνεις έρωτα, μην ξεχνάτε τη θέα»!

Το υπουργείο Πολιτισμού αναζητεί εξιλαστήριο θύμα στο πρόσωπο κάποιου φύλακα που δεν είδε τη σκηνή σεξ, που δεν θα μπορούσε πάντως να δει καθώς οι συντελεστές της ταινίας είχαν σχηματίσει μια ανθρώπινη αλυσίδα στο σημείο όπου οι άνδρες επιδίδονταν σε gay σεξ. «Για τις συγκεκριμένες σκηνές προφανώς δεν έχει δοθεί καμία άδεια από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης δεν προσφέρεται για κανενός είδους ακτιβιστική ή άλλη δραστηριότητα, η οποία προσβάλλει και συμπεριφέρεται ασεβώς στο μνημείο» αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ωστόσο, ακόμη μία φορά, ούτε λέξη για τις πολιτικές ευθύνες της κυρίας υπουργού. Καμία ευθιξία…

Στήριξη Μητσοτάκη στην κα. Μενδώνη

Μετά το τσιμέντο στην Ακρόπολη, τη διατήρηση επί εβδομάδες του Δημήτρη Λιγνάδη στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, παρά τις καταγγελίες για βιασμούς αγοριών, αλλά και τη φωτιά στις Μυκήνες, η υπουργός Πολιτισμού συνεχίζει το καταστροφικό έργο της.

Αυτό επιβεβαιώθηκε με τον πιο τραγελαφικό τρόπο, με την γκέι ταινία σεξ στον Ναό του Παρθενώνα «κάτω από τη μύτη» των φυλάκων του αρχαιολογικού χώρου.

Η υπουργός Πολιτισμού φέρει ακέραια την πολιτική ευθύνη για το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μνημείο της χώρας έχει μετατραπεί σε ξέφραγο αμπέλι.

Οι εργαζόμενοι του υπουργείου Πολιτισμού εδώ και μήνες έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνθήκες στους αρχαιολογικούς χώρους και ζητούν από την κυρία Μενδώνη την πρόσληψη προσωπικού.

Μάταια, όμως. Η υπουργός αδιαφορεί, με αποτέλεσμα πολλοί αρχαιολογικοί χώροι να μην είναι επαρκώς φυλασσόμενοι, όπως αποδείχθηκε περίτρανα στον Ναό του Παρθενώνα, όπου έκαναν σεξ δύο γκέι άνδρες για τις ανάγκες της ταινίας «Ξεπαρθενών».

Και όμως, παρά τα αλλεπάλληλα παρατράγουδα στο υπουργείο Πολιτισμού, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εξακολουθεί να στηρίζει τη Λίνα Μενδώνη, όπως απέδειξε στις 3 Ιανουαρίου, όταν παρέστη στην εκδήλωση για την επιστροφή θραυσμάτων των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο στο Μουσείο της Ακρόπολης, σε μια προσπάθεια να αναδείξει την ανάγκη επιστροφής μερών του διακόσμου του Παρθενώνα που βρίσκονται σήμερα διάσπαρτα σε διάφορα μουσεία ανά τον κόσμο.

Την ανάγκη επιστροφής των Μαρμάρων από το Βρετανικό Μουσείο είχε επισημάνει ο πρωθυπουργός στην πρόσφατη συνάντησή του με τον Μπόρις Τζόνσον, αλλά και στις δηλώσεις του στη βρετανική «Telegraph».

Όμως, πώς μπορούν να σταθούν τα ελληνικά επιχειρήματα μετά τη βεβήλωση του Ναού του Παρθενώνα από δύο άνδρες που έκαναν σεξ πάνω στο παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς;

Πολλώ δε μάλλον όταν η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη δεν έχει φροντίσει για την επαρκή φύλαξη των αρχαιολογικών χώρων και μάλιστα της Ακρόπολης, και ο πρωθυπουργός της χώρας εξακολουθεί να τη διατηρεί στη θέση της…

Αν μη τι άλλο, αυτά θα βλέπουν οι αρμόδιοι του Βρετανικού Μουσείου, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι τα παρατράγουδα με το «Ξεπαρθενών», ώστε να μην επιστρέψουν τα κλεμμένα Μάρμαρα από τον λόρδο Ελγιν.

{{-PCOUNT-}}18{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σουίτα βιασμού: Οι αδελφοί Λεβέντη της Coca-Cola και τα άλλα τρία «μπουμπούκια»

Τρανταχτά ονόματα του επιχειρηματικού χώρου, ανάμεσά τους και οι...

Ρίκα Διαλυνά: «Κάναμε να μιλήσουμε 13 χρόνια με την Αλίκη»

Διαδικτυακός πόλεμος έχει ξεσπάσει εδώ και μερικά εικοσιτετράωρα μετά...

Συντρίμμια η ζωή της Μονογυιού

Μία από τις πιο δύσκολες στιγμές στη ζωή κάθε...

Τζώρτζης Μονογυιός – «Αγωνιούν γιατί η γυναίκα του δε γνωρίζει τι έχει συμβεί»

Η σύζυγος του Τζώρτζη Μονογυιού, Αθηνά Κοντοπάνου κατάφερε να...

Τζώρτζης Μονογυιός: Φωτογραφίες από το γάμο του – Στο νοσοκομείο σε κατάσταση σοκ η γυναίκα του

Ο Τζώρτζης Μονογυιός σκοτώθηκε το βράδυ της Πέμπτης όταν...

Θλίψη στο χώρο της μουσικής – Έφυγε νικημένη από τον καρκίνο γνωστή τραγουδίστρια

Στο πένθος έχει βυθιστεί η παγκόσμια μουσική σκηνή από...

Πρώην σύντροφος Μονογυιού: «Δεν έχω πει κάτι στη κόρη μας, είμαι σε επαφή με παιδοψυχολόγο»

Η πρώην σύντροφος του Τζώρτζη Μονογυιού, Μιράντα Αθανασίου με...