Ερωτικό τρίγωνο

Ο «πυροσβέστης» Αθερίδης μπλέκει στο… σινεμά με Βλαντή και Καρύδη

Ενας πυροσβέστης, μια Μολδαβή νοσηλεύτρια και μια δημοσιογράφος μπλέκουν σε ένα παιχνίδι έρωτα, από το οποίο κανείς δεν βγαίνει αλώβητος. Ο Θοδωρής Αθερίδης (σκηνοθετεί κιόλας), η Παναγιώτα Βλαντή και η Σμαράγδα Καρύδη είναι το μοιραίο τρίο στο φιλμ «Από έρωτα», το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 4 Δεκεμβρίου από τη Village. To έργο, αν και πραγματεύεται μια ρομαντική ιστορία, δεν πέφτει στην παγίδα των κλισέ, αλλά ο πρωταγωνιστής και δημιουργός δίνει μια ιστορία με βάθος, που «διαβάζεται» σε πολλά επίπεδα και γεμίζει τον θεατή ερωτήματα, γέλιο, συγκίνηση και συναισθήματα.

Η ιστορία ξεκινά δύο ημέρες πριν από τον επικείμενο γάμο του πυροσβέστη Αντώνη (Θοδωρής Αθερίδης) με τη νοσηλεύτρια Νατάσα (Παναγιώτα Βλαντή), όταν αιφνιδιαστικά θα τον επισκεφτεί στο σπίτι του η Αννα (Σμαράγδα Καρύδη), μια δημοσιογράφος με την οποία διατηρούσε σχέση παλαιότερα. Εκείνος δεν θα ματαιώσει τον γάμο του και τα πράγματα θα γίνουν ακόμη πιο περίπλοκα, όταν ξεκινήσει η «διπλή ζωή» του μέσα στο ίδιο του το σπίτι.
431423r2r 2Το μεγαλύτερο μέρος των γυρισμάτων έγινε σε μια κατοικία του 1920, στη Φρεαττύδα, την οποία οι ιδιοκτήτες ανακαίνιζαν όταν την είδαν οι υπεύθυνοι της παραγωγής και εντυπωσιάστηκαν. Εκείνοι μάλιστα δέχτηκαν να παραχωρήσουν το σπίτι και να αναβάλουν τη μετακόμισή τους μέχρι να ολοκληρωθούν τα γυρίσματα.

Το trivia της ταινίας πάντως παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού όσα συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της δημιουργίας ενός φιλμ πάντα ιντριγκάρουν. Για παράδειγμα, μάθαμε πως οι πυροσβέστες εν υπηρεσία απαγορεύεται να έχουν μούσι, ωστόσο γίνεται σαφές ότι ο Αντώνης το διατηρεί μόνο με την ανοχή του διοικητή και φίλου του.
431423r2r 1Αν και στη μεγάλη οθόνη θα δούμε απλώς μια σκηνή πυρκαγιάς 4-5 δευτερολέπτων, με την οποία ξεκινάει η ερωτική ιστορία του Αντώνη Γκαλιμάνη και της Αννας, ο Αθερίδης επέμενε να δημιουργήσουν αφρό κατά την κατάσβεση, κάτι που τελικά έκανε τη διαφορά στην τελική εικόνα. Ομως στο γύρισμα η Καρύδη είχε μείνει μόνη της στον πρώτο όροφο, περιτριγυρισμένη από φιάλες αερίου, φοβήθηκε και τελικά έφυγε! Σε άλλη σκηνή η Σμαράγδα δέχτηκε έναν απρόσκλητο επισκέπτη, ένα… γατάκι που πέρασε μπροστά από τα πόδια της. Το συνεργείο δεν κατάφερε να σταματήσει κι έτσι το πλάνο με το τετράποδο επιλέχθηκε στο τελικό μοντάζ.

«Αναλαμβάνω την ευθύνη και είμαι ευτυχής που το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα είναι τέτοιο ώστε να μην ψάχνω για δικαιολογίες σε οικονομικούς, τεχνικούς ή χρονικούς παράγοντες» δηλώνει ο Θοδωρής Αθερίδης ως σκηνοθέτης κι εμείς δεν έχουμε παρά να περιμένουμε την ταινία.

Τεριάννα Παππά 

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ