Φανερό ταλέντο!

Το δυνατό Juke μπορεί να κινείται με την ίδια άνεση στην πόλη αλλά και σε αγωνιστικούς ρυθμούς, όποτε του ζητηθεί!

Την εβδομάδα που η «Espresso» οδηγούσε το εκρηκτικό Nissan Juke Nismo R, η χώρα εισερχόταν στην πιο κρίσιμη καμπή της νεότερης Ιστορίας της.

ΑΠΟ ΤΟΝ 
ΧΡ. ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟ

Στους δρόμους, στα σπίτια, στις καφετέριες και στους χώρους εργασίας το κλίμα που επικρατούσε περιλάμβανε έντονα συναισθήματα, ακραίες απόψεις αλλά και μία αίσθηση ότι οι στροφές του κινητήρα έχουν φτάσει στα όρια… Ισως λοιπόν δεν ήταν καθόλου τυχαίο ότι στα χέρια μας είχαμε ένα προϊόν με εκρηκτικές επιδόσεις, που προκαλεί στο πέρασμά του, αντιστέκεται στο status quo της τυπικής εμφάνισης των αυτοκινήτων και που με την ίδια άνεση μπορεί να επιταχύνει εκρηκτικά αλλά και να φρενάρει ακαριαία λόγω των τεράστιων φρένων. Σας θυμίζουν κάτι όλα τα παραπάνω… μαζί; Κι εμάς!

Παραλαμβάνουμε το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία και η εξωτερική εμφάνισή του μας φτιάχνει την ημέρα. Η ούτως ή άλλως extreme σχεδίαση ακόμα και της πιο απλής έκδοσης Juke, στην εκδοχή RS έχει φτάσει στα άκρα.

Οι 18άρηδες μαύροι, γυαλιστεροί τροχοί, ο διαχύτης στο πίσω μέρος και οι πινελιές από κόκκινο καθιστούν το Juke RS απόλυτα μάχιμο για τους ελληνικούς δρόμους. Το σαλόνι μάς δίνει κι άλλα ατού: σφιχτά σπορ, μπάκετ καθίσματα «αγκαλιάζουν» το σώμα, ενώ η… επέλαση του σουέντ σε συνδυασμό με κλασικό δέρμα στο σαλόνι και στο τιμόνι δίνουν τον τόνο. Περιμένεις ότι βάζοντας μπροστά θα ακούσεις κάποιο τεράστιο μοτέρ να βρυχάται κάτω από το φουσκωμένο καπό. Και όμως, το RS έχει μοτέρ «μόνο» 1.600 κ.εκ. Το κατά πόσο επαρκούν το κατανοείς από την πρώτη κιόλας γκαζιά, είτε το σύστημα είναι στη sport είτε στη normal λειτουργία.

Τα 218 άλογα μαζί με την καλή διάταξη του 6αριού κιβωτίου όχι απλώς φτάνουν, αλλά και περισσεύουν για να κινηθείς καταιγιστικά (0-100 χλμ/ώρα σε 7.3”, τελική 220 χλμ./ώρα).

Σε ευθείες και στροφές το Juke μπορεί να στηθεί και να σταθεί τόσο καλά ώστε να κάνει αρκετά σπορ μοντέλα να… κοκκινίσουν από ντροπή. Ο ήχος που φτάνει στην καμπίνα από τις ακραίες διεργασίες του αριστερού και το δεξιού ποδιού είναι τόσος ώστε να συγκινεί ευχάριστα και όχι να ενοχλεί. Και το ακόμα καλύτερο; Αν θες να μην κάνεις κόντρες, το Juke RS μπορεί να οδηγηθεί ήρεμα και -κυρίως- οικονομικά!

Στη δοκιμή μας καταφέραμε να έχουμε κατανάλωση από εννιά μέχρι και 11 λίτρα/100 χλμ., ανάλογα με τον τρόπο που επιλέξαμε να κινηθούμε. Και αυτή η δυνατότητα της επιλογής χαρακτηρίζει συνολικά το μοντέλο. Ταξιδέψαμε ξεκούραστα και με άνεση σε μακρινές αποστάσεις με παρέα και αρκετά μπαγκάζια χωρίς να παραπονεθεί κανείς. Λίγες ώρες αργότερα ανεβήκαμε με την ίδια άνεση φιδίσιους δρόμους σε ρυθμούς «Ράλι Ακρόπολις».

Ηθικόν δίδαγμα: Με κόστος λιγότερο από 26.000 ευρώ, το Nissan Juke Nismo RS είναι απόλυτα «ζυγισμένο» μοντέλο και, παρά το extreme παρουσιαστικό του, μπορεί να αποτελέσει ιδανικό τετράτροχο σύντροφο για κάθε ανάγκη.

Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες: 

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ