Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Love is in the air: Είπε το «ναι» την ώρα της πτήσης

Η αγάπη σε κάνει να πετάς στα σύννεφα, οπότε...

Ανέβηκε επικίνδυνα η θερμοκρασία με τη νέα φωτογράφιση της Ταραμπάνκο

Η Κάτια Ταραμπάνκο έφερε τον «καύσωνα» μέσα στον Απρίλιο....

Καμπάνα σε 74χρονο που «έλουζε» με χυδαία υπονοούμενα νεαρή σερβιτόρα στην Καβάλα

Καταδικάστηκε από το δικαστήριο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας ένας...

Παπαθωμά και Πετράκος αμφισβητούν την ύπαρξη της αφρικανικής σκόνης

«Μας ψεκάζουν, μας σκοτώνουν με χημικά» βροντοφώναξαν η Θεοφανία...

Ερευνα: Μεγάλη «ήττα» της τηλεόρασης από τα social media

Τα social media κατατρόπωσαν την τηλεόραση στον τομέα της ενημέρωσης.

Τα social media κατατρόπωσαν την τηλεόραση στον τομέα της ενημέρωσης. Ερευνα του Reuters σε 26 χώρες έδειξε ότι οι νέοι προτιμούν να ενημερώνονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που καταγράφεται και στην Ελλάδα, όπου «το μιντιακό σύστημα έχει χτυπηθεί σκληρά από την οικονομική κρίση», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Από τους νέους ηλικίας 18 έως 24 ετών, που ερωτήθηκαν συνολικά, το 28% δήλωσε ότι βασική πηγή ενημέρωσής του είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η τηλεόραση φαίνεται ότι προτιμάται πια μόνο από το 24%. Αυτή η τάση και η αυξανόμενη χρήση των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων ως μέσου πρόσβασης στην είδηση έρχονται να πλήξουν τα παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα στον τομέα της ενημέρωσης.

Το ποσοστό των αναγνωστών στις αγγλόφωνες χώρες, που έχουν πληρώσει για πρόσβαση διαδικτυακά σε ειδησεογραφικό προϊόν την περασμένη χρονιά, είναι κάτω από 10%, γεγονός που δείχνει ότι οι συνδρομές δεν είναι βιώσιμη λύση εσόδων. Το facebook είναι η πιο ισχυρή δύναμη, αφού προτιμάται για ενημέρωση από το 44% του κοινού και δίνει τη δυνατότητα στους εκδότες να έχουν πρόσβαση σε τεράστιο κοινό. Το καλό νέο για τα παραδοσιακά μέσα είναι ότι εξακολουθούν να παράγουν τις πιο σημαντικές ειδήσεις, οπότε το διαδικτυακό κοινό στρέφεται σε αυτά, ενώ προτιμά τα πιο καινούργια μέσα μόνο για πιο ανάλαφρα θέματα.
Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, μόλις το 7% των ερωτηθέντων έχουν πληρώσει συνδρομή για ενημέρωση την περασμένη χρονιά, ενώ το 96% προτιμά να ενημερώνεται διαδικτυακά με χρήση των σάιτ κοινωνικής δικτύωσης σε ποσοστό 74%.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...