Το «menu» της επιτυχίας

Ποιες τροφές πρέπει να καταναλώνονται πριν από τη μεγάλη βραδιά για καλή ψυχολογία και εμφάνιση

Φόρεμα ή τζιν; Τακούνια ή φλατ; Η προετοιμασία για το πρώτο ραντεβού περιλαμβάνει δεκάδες διλήμματα και απεριόριστο άγχος.

ΑΠΟ ΤΗΝ 
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ 

Ωστόσο, για να ενισχύσει κανείς την αυτοπεποίθησή του, χρειάζεται να λάβει υπόψη του κι άλλους παράγοντες, πέρα από το ενδυματολογικό κομμάτι. Ομάδα διατροφολόγων υποστηρίζει ότι οι τροφές που καταναλώνουμε πριν από τη μεγάλη βραδιά μπορούν να κάνουν τη διαφορά και σε επίπεδο ψυχολογίας αλλά και σε επίπεδο εμφάνισης.

Ξηροί καρποί κατά του στρες
Πριν από το πρώτο ραντεβού, το στρες χτυπάει κόκκινο. Αυτό που δεν γνωρίζει πολύς κόσμος είναι ότι το στρες μπορεί να πυροδοτηθεί και από την κατανάλωση των λανθασμένων τύπων τροφών. Η διατροφολόγος Σόνα Γουίλκινσον υποστηρίζει ότι το μυστικό είναι η κατανάλωση σνακ που δεν αυξάνουν γρήγορα τον γλυκαιμικό δείκτη, όπως τα αμύγδαλα, τα φουντούκια και τα μακαντέμια. Αποτελούν επίσης καλή πηγή μαγνησίου, που βοηθά στην παραγωγή ενέργειας, ενώ παράλληλα καλμάρουν το νευρικό σύστημα.

Φρούτα για καθαρή αναπνοή
Οπως γνωρίζουν όλοι οι singles, ένα από τα πολλά πράγματα που προκαλούν ανησυχία πριν από ένα ραντεβού είναι η καθαρή αναπνοή. Τα καρότα, τα μήλα και το σέλερι συμβάλλουν στην καταπολέμηση της πλάκας των δοντιών που προκαλεί κακή αναπνοή, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στην παραγωγή σάλιου που καταπολεμά τα βακτήρια. Επιπλέον, το σέλερι είναι φυσικό διουρητικό, το οποίο σημαίνει ότι μειώνει την κατακράτηση υγρών και, κατ’ επέκταση, το φούσκωμα, όπως εξηγεί η διατροφολόγος Κασάντρα Μπαρνς.Σύμμαχος στην αντιμετώπιση της κακής αναπνοής είναι και το νερό, αφού η αφυδάτωση είναι το πιο κοινό αίτιό της.

Τα smoothies δίνουν λάμψη
Ελάχιστα πράγματα μπορεί να εξοργίσουν κάποιον περισσότερο από ένα σπυράκι που ξεφυτρώνει παραμονή ή ανήμερα τη μεγάλη μέρα. Για να διασφαλίσει κανείς αψεγάδιαστη και λαμπερή επιδερμίδα, η Σόνα Γουίλκινσον συνιστά την κατανάλωση ενός πράσινου smoothie, με αβοκάντο, ανανά, νερό καρύδας και σπανάκι. Το αβοκάντο ενυδατώνει το δέρμα, ο ανανάς είναι πλούσιος σε βιταμίνη C, που ευνοεί την παραγωγή κολλαγόνου, ενώ το σπανάκι βοηθά στην αποτοξίνωση.

«Σύμμαχος» τα λιπαρά
Στην προσπάθειά του κανείς να χαλαρώσει στη διάρκεια του ραντεβού, μπορεί να μπει στον πειρασμό να πιει μερικά ποτηράκια κρασί. Αν το αλκοόλ δεν πρόκειται να λείψει από το τραπέζι, τότε καλό είναι να έχει προνοήσει κανείς να θωρακίσει το στομάχι του. Ο γενικός κανόνας λέει ότι πριν από το ποτό πρέπει να έχει προηγηθεί φαγητό, ώστε να επιβραδύνει την απορρόφησή του και παράλληλα να περιορίσει τον ερεθισμό που προκαλεί στο στομάχι. Οπως συνιστά η Γουίλκινσον, το γεύμα πρέπει να περιέχει καλά λιπαρά, όπως είναι ο σολομός ή το ελαιόλαδο, για να επιβραδυνθεί η απορρόφηση του αλκοόλ και, κατ’ επέκταση, να μην επιβαρυνθεί το ήπαρ. Αν πάλι δεν υπάρχει χρόνος για φαγητό, τότε μια χούφτα ελιές μπορεί να λύσει το πρόβλημα.

Κέφι με μαύρη σοκολάτα
Ξαφνικά δεν έχετε διάθεση για τίποτα; Λίγη μαύρη σοκολάτα μπορεί να αλλάξει την κοσμοθεωρία σας. Οπως εξηγεί η Γκλένβιλ, η σοκολάτα περιέχει πολλές ουσίες που βελτιώνουν τη διάθεση, όπως η φαινυλαιθαναμίνη, ενώ είναι και πλούσια πηγή μαγνησίου, ενός εκ των συστατικών που απαιτούνται για την παραγωγή σεροτινίνης, δηλαδή της καθ’ ύλην αρμόδιας ορμόνης για τη ρύθμιση της διάθεσης.

Η διατροφολόγος προσθέτει ότι η κατανάλωση οποιασδήποτε τροφής μάς αρέσει συμβάλλει στην έκκριση ενδορφινών, οι οποίες μας κάνουν αυτομάτως να νιώσουμε καλύτερα.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ