Τεχνικές για αντιμετώπιση του στρες!

Τα συμπτώματα και οι τρόποι για να «αμυνθεί» ο οργανισμός

Τα συμπτώματα και οι τρόποι για να «αμυνθεί» ο οργανισμός

Είναι η ασθένεια του αιώνα, αλλά σπανίως αναγνωρίζουμε τα πραγματικά συμπτώματά της για να αναπτύξουμε με συστηματικό τρόπο την άμυνα του οργανισμού μας. Το στρες έχει, όμως, ξεκάθαρα συμπτώματα. Μάλιστα, οι ερευνητές έχουν αναπτύξει μια σειρά τεχνικών αντιμετώπισής του, που στην ουσία στοχεύουν στο να επιτρέψουμε στο σώμα μας να νιώσει ασφάλεια και να εξέλθει από τους αυτοματοποιημένους μηχανισμούς επιβίωσης, την ένταση και την άμυνα, αναφέρει η Σάρλοτ Γουάτς σε σχετικό άρθρο της στο «Healthista».

Το μυαλό που τρέχει από τη μία αρνητική σκέψη στην άλλη, στην αυτοκριτική, στις κακές ιδέες, αποτελεί ένδειξη ότι ο οργανισμός βρίσκεται σε στρες. Τα συμπτώματα εντείνονται έπειτα από ελλιπή ύπνο (γι’ αυτό εκδηλώνονται συχνά νωρίς το πρωί) και συνοδεύονται από υπογλυκαιμία προκαλώντας τον οργανισμό σε έκτακτη έκκριση αδρεναλίνης, προκειμένου να αποφευχθεί το υπογλυκαιμικό κώμα. Βραχυπρόθεσμα, αντιμετωπίζονται με υποβολή σε ακούσματα που δρουν κατευναστικά (ιστορίες, ηχογραφημένα διηγήματα και νουβέλες) και με διαλογισμό σε συνδυασμό με μία δόση υψηλής πρωτεΐνης, (συνιστάται μικρή ποσότητα από αμύγδαλα). Μακροπρόθεσμα, αναζητούνται συστηματικές μέθοδοι περιορισμού των εκκρίσεων κορτιζόλης και ασκήσεις που τονώνουν την ευελιξία του σώματος.

Μασάζ στους βολβούς

Η κόπωση των οφθαλμών, ιδιαίτερα σύνηθες σύμπτωμα στην εποχή μας, καθώς περνάμε πολλές ώρες μπροστά σε οθόνες υπολογιστών και ηλεκτρονικών συσκευών, αντιμετωπίζεται με μασάζ στους βολβούς, διαλείμματα ανάπαυσης, επιθέματα αγγουριού και χαμομηλιού. Μακροπρόθεσμα απαιτείται απόφαση για απομάκρυνση της πηγής του προβλήματος (λιγότερες ώρες μπροστά στις ψηφιακές πηγές ακτινοβολίας, από το κινητό έως την τηλεόραση).

Οι πονοκέφαλοι και η ένταση στο σαγόνι είναι από τις πρώτες αντιδράσεις ενός οργανισμού σε στρες. Πολλοί από τους πάσχοντες από αυτά τα αντιμετωπίζουν με γιόγκα αλλά και μασώντας μπαστουνάκια σέλινου, που εκτός της άσκησης παρέχει, στον οργανισμό με φυσικό τρόπο την ηρεμιστική χημική ουσία απιγενίνη.
Οι κράμπες και ο πόνος στην κοιλιακή χώρα προέρχονται επίσης συχνά από το στρες, καθώς από τις πρώτες εκδηλώσεις του είναι η αναστολή της διαδικασίας πέψης. Για να ηρεμήσουμε το νευρικό σύστημά μας, ξαπλώνουμε με τα πόδια λυγισμένα, με τα χέρια ακουμπισμένα στην κοιλιά και προσέχουμε να κάνουμε πλήρη εκπνοή.

Μακροπρόθεσμα, φροντίζουμε να κρατάμε ζωντανά τα «καλά» βακτήρια του εντέρου μας, με τροφές πλούσιες σε προβιοτικά, καταναλώνουμε μαγνήσιο, για να χαλαρώνουμε τους μυς, φρούτα, λαχανικά κι ασφαλώς αμύγδαλα.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ