Που χάθηκε η Ολύνα Ξενοπούλου

►Η ενασχόλησή της με την υποκριτική και η εμφάνισή της στην Επίδαυρο!
►Οι άγριες κόντρες των παρουσιαστών στο κρατικό κανάλι και το χάσμα γενεών

►Η ενασχόλησή της με την υποκριτική και η εμφάνισή της στην Επίδαυρο!
►Οι άγριες κόντρες των παρουσιαστών στο κρατικό κανάλι και το χάσμα γενεών

Πολυτάλαντη, φινετσάτη, με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη, η Ολυμπία ή αλλιώς Ολύνα Ξενοπούλου, που έγινε γνωστή το 1986 ως παρουσιάστρια του καθημερινού προγράμματος της ΕΡΤ, σήμερα είναι μια επιτυχημένη θεατρική ηθοποιός, σκηνοθέτις, ραδιοφωνική παραγωγός του Τρίτου Προγράμματος της ελληνικής ραδιοφωνίας με την εκπομπή «Ενα διήγημα, μία ανάσα…» και δανείζει τη φωνή της σε αφηγήσεις ντοκιμαντέρ και διαφημίσεις.

Από τη ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΡΔΑ

Παρότι η τελευταία τηλεοπτική εμφάνισή της ήταν πριν από 16 χρόνια, το 2000 δηλαδή, στην τηλεταινία «Ο μετρητής», η οποία προβλήθηκε από την ΕΤ1, παραμένει αγαπητή στο τηλεοπτικό κοινό, ίδια και απαράλλαχτη εμφανισιακά, ακριβώς όπως τη γνωρίσαμε τότε που μαζί με τη Δάφνη Μπόκοτα και την Αθηνά Σωτηροπούλου αποτελούσαν το νέο «αίμα» της κρατικής τηλεόρασης.

Εκφωνήτρια

«Εδωσα στην ΕΡΤ πανελλήνιες εξετάσεις ως εκφωνήτρια. Στο ραδιόφωνο έμεινα δύο χρόνια ως κεντρική εκφωνήτρια στις ειδήσεις και στη συνέχεια, όταν παρουσιάστηκαν ανάγκες στην τηλεόραση, πέρασα στο ζωντανό τηλεοπτικό πρόγραμμα και στην επικοινωνία με τον κόσμο επί καθημερινής βάσης. Είχε ενδιαφέρον, μου έδωσε αναγνωρισιμότητα και την επαφή με το πλατύ κοινό. Δεν ένιωσα ποτέ ότι ασφυκτιώ καλλιτεχνικά και διατηρώ το δικαίωμα των καλλιτεχνικών επιλογών μου με άξονα τα αισθητικά κριτήρια και όχι την αγωνία μιας πενιχρής αμοιβής» είχε δηλώσει σε συνέντευξή της η γνωστή ηθοποιός,η οποία στα 30 χρόνια καριέρας της αρνείται σθεναρά τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, τις συνεντεύξεις και τις φωτογραφίσεις.

Η Ολύνα Ξενοπούλου από νεαρό κορίτσι είχε τσαγανό και στην καλλιτεχνική πορεία της διαχειρίστηκε την εικόνα της στον χώρο του θεάματος διαφορετικά από ό,τι απαιτούσε το star system.
Επιβλήθηκε στον χώρο όχι με την ομορφιά της και το καλλίγραμμο κορμί της, αλλά με τις ιδέες και τα πιστεύω της και βγήκε κερδισμένη. Το βιογραφικό της βρίθει εντυπωσιακών καλλιτεχνικών συμμετοχών και θεατρικών εμφανίσεων, έως και στην Επίδαυρο, και το παιδικό όνειρό της να γίνει ηθοποιός πραγματοποιήθηκε.

«Η μητέρα μου είχε βαθιά καλλιτεχνική φύση και τραγουδούσε υπέροχα. Οι γονείς μου ήταν θετικοί με την ενασχόλησή μου με το θέατρο. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, πολύ μικρή, είχα την ανάγκη να υποδύομαι διάφορους ρόλους στα παιχνίδια και στις παιδικές ιστορίες με τις φίλες μου. Δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι άλλο. Η κατεύθυνση ήταν σαφής» είχε αποκαλύψει σε δηλώσεις της. Λατρεύει τις βόλτες με το ποδήλατο δίπλα στον Θερμαϊκό, αλλά δεν αλλάζει τη ζωή στην Αθήνα όχι μόνο λόγω των αναρίθμητων καλλιτεχνικών επιλογών, αλλά και γιατί εδώ άνοιξαν οι ορίζοντες της ζωής και στα προσωπικά της.

Οταν τέλειωσε το σχολείο, πέρασε στη Νομική αλλά δεν συνέχισε, γιατί επέλεξε να φοιτήσει στη Δραματική Σχολή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Συνέχισε τις σπουδές της στη Θερινή Ακαδημία του Εθνικού Θεάτρου στη Λέσβο, διδάχτηκε κλασικό μπαλέτο από τους Λεωνίδα ντε Πιαν και Μάγια Σοφού, ενώ έκανε μαθήματα τραγουδιού στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Η εμφάνιση της Ολύνας Ξενοπούλου στην παρουσίαση του προγράμματος της ΕΡΤ, εκτός από αναγνωρισιμότητα, έκρυβε κι ένα άγριο παρασκήνιο, που περιέλαβε στην αυτοβιογραφία της η Δάφνη Μπόκοτα, αποκαλύπτοντας πρώτη φορά τις τεταμένες σχέσεις και τις κόντρες όλων των τηλεπαρουσιαστριών μεταξύ τους.

«Ημασταν τότε τρεις, η Αθηνά, η Ολύνα, εγώ, και οι δύο μεγάλες: η Νάκυ Αγάθου με την Κέλλυ Σακάκου. Χάσμα γενεών, προσεγγίσεων, συμπεριφορών. Μια κόλαση. Οι μεγάλες έβαζαν φιτίλια ανταγωνισμού και μας κρατούσαν πάντα πατημένες. Ξέρετε, κάτι σαν στρατός. Εχουμε φάει καψόνια άγρια. Εγώ και η Ολύνα το είχαμε το μικρόβιο της δημοσιότητας. Στην κόντρα των δυο μας έπαιζαν οι δύο μεγάλες. Αλλα έλεγαν στην Ολύνα, άλλα σε μένα…» είχε γράψει η Μπόκοτα.

Παραγωγές

Ακολούθησε η μετάβασή της σε τηλεοπτικές παραγωγές ως ηθοποιός. Συμμετείχε στις σειρές «Βραδιές επιθεώρησης», «Ο Ανδροκλής και τα λιοντάρια του», «Πίσω από τις μάσκες», «Τμήμα Ηθών», «Ταύρος με Τοξότη», ενώ στο θεατρικό σανίδι πρωτοεμφανίστηκε στις «Ικέτιδες» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Μιχαηλίδη. Ακολούθησαν πάμπολλες παραστάσεις και πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε μουσικές παραστάσεις, σημαντικά έργα, αρχαίες τραγωδίες και κινηματογραφικές ταινίες.

Το 2016 έπαιξε στο έργο του Gottfried August Bürger «Λεονώρα», που παρουσιάστηκε υπό την αιγίδα του Εθνικού Συμβουλίου Ελλάδος Ομίλων και Κέντρων για την UΝESCO. Είναι ιδρυτικό μέλος του Θεάτρου Χωρίς Σύνορα και ασχολείται και με τη σκηνοθεσία.
Παρέδωσε μαθήματα λόγου και κίνησης στο Θέατρο των Αλλαγών και δημοσιογραφίας στο Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών, καθώς και στη δημοσιογραφική σχολή του ΑΝΤ1.

Η προσωπική της ζωή κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό, καθώς η ίδια ποτέ δεν αναφέρθηκε ή δεν φωτογραφήθηκε με κάποιον από τους αγαπημένους της ζωής της, παρόλο που στο παρελθόν είχαν κυκλοφορήσει έντονες φήμες για μακροχρόνια σχέση με σημαντικό πρόσωπο της τηλεόρασης.

 04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ