Οι αμαρτίες στην δίαιτα

ΟΙ «ΑΜΑΡΤΙΕΣ» ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ • Τέσσερις συμβουλές για μετά το γυμναστήριο • ΤΟ «ΡΟΛΟΪ» ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ • Εξι λάθη στη διατροφή που πρέπει να κοπούν • Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΛΙΠΟΣ • Mυώδης θώρακας και πλάτη από «ατσάλι»! • ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΥΣΗ

ΟΙ «ΑΜΑΡΤΙΕΣ» ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ

Κάνετε διατροφή με όλα τα «μη» και τα «όχι» να σας καταπιέζουν; Αν είστε από τους τύπους που η «ανταρσία» είναι στο αίμα τους, είναι πολύ πιθανό η διατροφή να καταλήξει στον κάδο των σκουπιδιών, μαζί με τα κουτιά από την πίτσα και τα σουβλάκια που θα φάτε για να «εκδικηθείτε» τη δίαιτα.

Κι όμως, μπορείτε να φάτε ακόμα και μια ολόκληρη πίτσα, έστω κι αν βρίσκεστε σε φάση αυστηρού προγράμματος διατροφής. Ερευνα που έγινε από την Πορτογαλίδα ειδικό Ρίτα Κοέλο ντο Βάλε κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μία «αμαρτία» την εβδομάδα, με πίτσα, τσιπς ή οτιδήποτε άλλο «απαγορευμένο», δεν βγάζει εκτός κούρσας την προσπάθεια για αδυνάτισμα.

Η Πορτογαλίδα ερευνήτρια δοκίμασε πρακτικά τη θεωρία της, χωρίζοντας σε δύο ομάδες ανθρώπους που έκαναν διατροφή. Τα μέλη της μιας ομάδας έτρωγαν βάσει προγράμματος, ενώ αυτά της δεύτερης έκαναν μία «αμαρτία» την εβδομάδα. Οπως διαπιστώθηκε, όλοι έχασαν σχεδόν το ίδιο βάρος, ωστόσο οι «αμαρτωλοί» είχαν πολύ καλύτερη ψυχολογία και θέληση να συνεχίσουν το πρόγραμμα.

Τέσσερις συμβουλές για μετά το γυμναστήριο

tqwe5tq3g 3

Ολα όσα πρέπει να αποφεύγει κανείς διά ροπάλου μετά το γυμναστήριο επεσήμαναν καταξιωμένοι γυμναστές. Το πρώτο που δεν πρέπει να κάνει είναι να παραλείπει τις ασκήσεις διάτασης των μυών, καθώς υπάρχει κίνδυνος τραυματισμών. Δεν θα πρέπει να ξεχνά να ενυδατωθεί, πίνοντας νερό και όχι ροφήματα που περιέχουν ζάχαρη. Οι παχυντικές τροφές, και κυρίως το fast food, είναι κακή λύση για την πείνα, διότι τα λιπαρά μειώνουν τον μεταβολισμό. Τέλος, ενώ η ξεκούραση είναι σημαντική και δεν πρέπει να γίνονται «εκπτώσεις» στον ύπνο, δεν πρέπει να περνά κανείς την ημέρα ξεκούρασης καθιστός.

ΤΟ «ΡΟΛΟΪ» ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Πρωινή ή βραδινή γυμναστική; Οι ειδικοί αποφάνθηκαν ότι το δίλημμα είναι ψεύτικο, γιατί το σημαντικό είναι ποια γυμναστική ταιριάζει στον καθέναν, αποδίδει καλύτερα και προτιμάται. Είστε κορυδαλλός ή κουκουβάγια, λοιπόν;

Κάθε περίοδος άσκησης έχει τα θετικά της. Πρωινή γυμναστική: γίνεται πρωί και ξεμπερδεύεις, το νευρικό σύστημα είναι ξεκούραστο, δεν έχει προλάβει να επιβαρυνθεί από το στρες, το σώμα αξιοποιεί όλη του την ενέργεια και ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να φέρει αντιρρήσεις! Τέλος, βοηθά στην επιλογή καλύτερων τροφών στη διάρκεια της ημέρας, που δεν σαμποτάρουν τη διατροφή.

Βραδινή γυμναστική: προλαβαίνει την ανταμοιβή της happy hour, με όλα τα λάθος πράγματα – καναπές και πρόχειρο φαγητό. Αποβάλλει και ανακουφίζει από το άγχος, το στρες ή τον θυμό της ημέρας, δίνοντας καλύτερη ενέργεια για ύπνο, ενώ προσφέρει έναν στόχο και ανυπομονείς να έρθει το βράδυ.

Εξι λάθη στη διατροφή που πρέπει να κοπούν

Υπάρχουν έξι λάθη στη διατροφική μας συμπεριφορά που, αν τα προσέξετε, η ζυγαριά σας θα δείξει αυτό που θέλετε να δείτε, λέει η Τζένιφερ ΜακΝτάνιελ του Πανεπιστημίου Σεντ Λούις. Συνιστά, ωστόσο, προσοχή, γιατί δεν χρειάζεται να τις εγκαταλείψετε όλες μαζί, αλλά μία μία, για να βλέπετε τις διαφορές.

Μην παραλείπετε γεύματα για να ελέγχει ο οργανισμός σας το αίσθημα της πείνας, μην τρώτε γρήγορα, διότι δεν προλαβαίνει ο εγκέφαλος να στείλει μήνυμα κορεσμού, μη «γουρουνιάζετε» τα Σαββατοκύριακα, γιατί πάει στράφι όλη σας η προσπάθεια, μην την «πέφτετε» στα αλμυρά σνακ, γιατί τρώτε ασυναίσθητα και πολύ, ενώ το ίδιο συμβαίνει όταν τρώτε μπροστά στην τηλεόραση και, τέλος, μην πίνετε πολύ.

Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΛΙΠΟΣ

Γνωρίζετε ότι υπάρχει μια θαυματουργή άσκηση που μεγιστοποιεί την απώλεια λίπους στο τέλος μιας προπόνησης; Οπως υποστηρίζει ο γυμναστής Μπ. Τζέι Γκάντουρ, πάρτε ένα στρογγυλό βαράκι μονής λαβής (kettlebell), κρατήστε το γερά με τα δύο χέρια και φέρτε τα πόδια σε διάσταση.

Λυγίζοντας τα γόνατα φέρτε το βαράκι ανάμεσά τους και προς τα πίσω, στη συνέχεια τεντώστε τα γόνατα και ελάτε σε όρθια θέση φέρνοντας το βαράκι παράλληλα με το έδαφος.

Ξεκινήστε με όσες επαναλήψεις μπορείτε, αυξήστε τα σετ σταδιακά και φύγετε από το γυμναστήριο με το καλύτερο αίσθημα ευεξίας.

Mυώδης θώρακας και πλάτη από «ατσάλι»!

Ο συνδυασμός ασκήσεων είναι απαραίτητος για να αποκτήσει κανείς μυώδη θώρακα και ταυτόχρονα γυμνασμένη πλάτη.

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η ισορροπημένη ανάπτυξη των μυών και των δύο πλευρών του κορμού είναι απαραίτητη όχι μόνο για λόγους αισθητικής, αλλά και για να αποφεύγονται η κακή στάση του σώματος και οι τραυματισμοί των ώμων κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.

Γι’ αυτό ο γυμναστής Καμ Μπάιρνς συστήνει να συνδυάζονται κάμψεις για την εξάσκηση των μυών του θώρακα, με ασκήσεις με βάρη για την πλάτη. Ιδανική θεωρεί το σήκωμα μπάρας με βάρη, με λυγισμένη μέση.

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΥΣΗ 

tqwe5tq3g 1

Αν μία ημέρα δεν μπορέσατε να πάτε γυμναστήριο, μην τη θεωρήσετε χαμένη, αλλά ημέρα ανάπαυσης, και συνεχίστε με την επόμενη προγραμματισμένη σας προπόνηση, όπως συμβουλεύει ο γυμναστής Τζίνο Κακαβάλε.

Και όταν έλθει η προγραμματισμένη ημέρα ξεκούρασης, συνεχίστε την ξεκούραση ή προπονηθείτε. «Δύο ημέρες ξεκούρασης στις τέσσερις της προπόνησης μπορούν να βοηθήσουν στην ανάκαμψη και την πρόοδό σας. Μόλις επιστρέψετε στην προπόνηση, εστιάστε στις περιοχές που θέλετε να βελτιώσετε περισσότερο».

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387

{{-PCOUNT-}}30{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ