6+1 φράσεις ενθάρρυνσης

6+1 ΦΡΑΣΕΙΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗΣ • Ευεργετική για τον εγκέφαλο η αεροβική • ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ • Παράταση στη διάρκεια της ζωής με το τζόγκινγκ • ΕΞΥΠΝΟ ΠΡΩΙΝΟ ΤΕΝΤΩΜΑ • Τα απαραίτητα συστατικά για σωστή αποτοξίνωση • ΣΥΣΦΙΓΞΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ

6+1 ΦΡΑΣΕΙΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗΣ

Εντάξει, ακολουθείτε μια προσεκτική διατροφή και προσπαθείτε να γυμνάζεστε μεν, αλλά… είναι κάποιες ώρες που λίγο η βροχή, το κρύο, η κούραση ίσως και λίγο η χειμωνιάτικη… ραστώνη σάς κάνουν να βαριέστε να σηκωθείτε από τον καναπέ για να γυμναστείτε.

Γι’ αυτές τις δύσκολες ώρες σάς έχουμε τις 6+1 κατάλληλες φράσεις ενθάρρυνσης. Γράψτε τις κάπου για να τις βλέπετε: 1. Δεν αποκτάτε τους γλουτούς που θέλετε, μόνο αν κάθεστε πάνω τους.

Θέλουν δουλειά. 2. Ιδρώστε σήμερα, απολαύστε αύριο… ένα υπέροχα γυμνασμένο σώμα. 3. Κάντε τον ιδρώτα σας το καλύτερο αξεσουάρ σας: αποβάλλοντας τοξίνες εκπληρώνετε επιθυμίες 4. Οι δικαιολογίες και οι αναβολές δεν καίνε θερμίδες. Ούτε μία την ώρα. 5. Δείτε τη διαφορά, θαυμάστε το αποτέλεσμα: Τρεις βδομάδες πριν δεν μπορούσατε να κάνετε ό,τι κάνετε τώρα. 6. Επιτυγχάνοντας τον στόχο σας αλλάζετε το σώμα σας, αλλάζετε τον τρόπο που βλέπετε τα πράγματα. 7. Το να είστε σε φόρμα δεν είναι ο στόχος σας, είναι στόχος ζωής.

Ευεργετική για τον εγκέφαλο η αεροβική 

Οι ασκήσεις αεροβικής γυμναστικής είναι καλύτερες από τις ασκήσεις των διατάσεων (στρέτσινγκ) για την υγεία του εγκεφάλου και τη λειτουργία του μυαλού. Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Γουέικ Φόρεστ της Β. Καρολίνας μελέτησαν με μαγνητική απεικόνιση τους εγκεφάλους των 35 συμμετεχόντων πριν και έπειτα από ένα εξάμηνο άσκησης, και διαπίστωσαν ότι στην ομάδα της αεροβικής άσκησης υπήρχαν καλύτερα αποτελέσματα στον συνολικό όγκο του εγκεφάλου και στον όγκο της φαιάς ουσίας.
Επίσης και στα νοητικά τεστ που ακολούθησαν επιβεβαίωσαν ότι η αεροβική ομάδα είχε εμφανίσει βελτίωση στις επιδόσεις της μετά το εξάμηνο της άσκησης, ενώ δεν συνέβη το ίδιο με την ομάδα των ασκήσεων διάτασης.

ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ

Μπορεί να λιώνετε στο γυμναστήριο, να αισθάνεστε ότι τα δίνετε όλα για να έχετε το γυμνασμένο σώμα που επιθυμείτε, όμως κάτι δεν πάει καλά και οι προσπάθειες αποτυγχάνουν. Μήπως μετά τη γυμναστική καταναλώνετε τις λάθος τροφές;

Εμείς σας δίνουμε τις χειρότερες προς αποφυγήν, αν δεν θέλετε να δυναμιτίζετε τις προσπάθειές σας. Πρώτα στη λίστα τα ενεργειακά ποτά που είναι ωφέλιμα μόνο έπειτα από έναν μαραθώνιο, ποτέ άλλοτε. Τρία πρωτεϊνούχα σκευάσματα στη σειρά θα σας προσδώσουν λίπος, όχι μυς. Το αλκοόλ δεν βοηθά πουθενά.

Διαιτητική σόδα, γιατί και τα υποκατάστατα ζάχαρης δεν είναι αθώα. Σνακ με πολλή ζάχαρη κρυμμένη ή εμφανή (ντόνατς, μπάρες με προσθήκη ουσιών όπως καραμέλα ή μπισκότο). Τέλος, το να μην τρώτε τίποτε δεν ωφελεί. Μετά τη γυμναστική το σώμα πρέπει να ανακάμπτει. Ταΐστε το σωστά.

Παράταση στη διάρκεια της ζωής με το τζόγκινγκ

Το τζόγκινγκ ενεργοποιεί την παραγωγή ενός συγκεκριμένου μορίου, που επιδιορθώνει τον κατεστραμμένο εγκεφαλικό ιστό και παρατείνει τη διάρκεια ζωής.
Επιστήμονες του πανεπιστημίου της Οτάβας στον Καναδά σε μελέτη τους σε πειραματόζωα με μικρή παρεγκεφαλίδα, ένα τμήμα του εγκεφάλου σημαντικό για την ισορροπία και τον συντονισμό των κινήσεων, επιβεβαίωσαν ότι τα πειραματόζωα που ωθήθηκαν να τρέξουν έζησαν 12 μήνες παραπάνω από το προσδοκώμενο, πέτυχαν το επιθυμητό βάρος και καλύτερη αίσθηση ισορροπίας, αυξήθηκε η μυελίνη, ενώ ακόμη και οι ελαττωματικοί νευρώνες αποκατέστησαν τη λειτουργία τους.
Παράλληλα τα εγκεφαλικά κυκλώματα επικοινωνούσαν καλύτερα. Και αυτά τα αποτελέσματα βελτιώνονταν όσο τα πειραματόζωα έτρεχαν. Η διακοπή της εκγύμνασης έφερνε την αναστολή των θετικών αποτελεσμάτων.

ΕΞΥΠΝΟ ΠΡΩΙΝΟ ΤΕΝΤΩΜΑ

Αμέσως μόλις ξυπνήσετε δοκιμάστε, αντί να τεντωθείτε στο κρεβάτι σας, να τεντωθείτε λίγο διαφορετικά και έξυπνα, ώστε να ζεστάνετε τους μυς όσο χρειάζονται και να λιπάνετε τις αρθρώσεις σας. Χρειάζεστε μόνο 30 δευτερόλεπτα.

Καθίστε στο έδαφος, λυγίστε τα πόδια. Στηριχτείτε στα πέλματα και στις παλάμες σας και σηκωθείτε σε γέφυρα. Ο κορμός σας είναι παράλληλος προς το έδαφος, τα γόνατα σε ορθή γωνία. Χαμηλώστε τους γλουτούς και μόλις σηκωθείτε σε γέφυρα στηριχτείτε στο ένα χέρι, τεντώνοντας το άλλο προς την αντίθετη πλευρά και πάνω από το κεφάλι. Αλλάξτε χέρι. Οκτώ επαναλήψεις αρκούν.

Τα απαραίτητα συστατικά για σωστή αποτοξίνωση

Είναι μύθος ή αλήθεια ότι το τσάι αποτοξινώνει; Σε μια υγιεινή διατροφή η αποτοξίνωση συμβάλλει στην ευόδωση των θετικών αποτελεσμάτων, αλλά αυτό δεν επιτυγχάνεται μόνο από την κατανάλωση ενός ειδικού ή μη τσαγιού.
Μπορούν να βοηθήσουν μεν, αλλά όχι όταν δεν ακολουθούνται από μια ανάλογη διατροφή. Μεγάλο ρόλο στα ειδικά τσάγια για αποτοξίνωση παίζουν τα πρόσθετα συστατικά. Βότανα όπως το λεμονόχορτο, η πιπερόριζα, η πικραλίδα, το τζίντζερ, το φυτικό γάλα ή το φυτό σέννα, όλα μπορούν να υποστηρίξουν ένα υγιές συκώτι, το κατεξοχήν όργανο αποτοξίνωσης.
Ωστόσο, το πράσινο ή μαύρο τσάι, πλούσια σε αντιοξειδωτικά, μαζί με μια διατροφή πλούσια σε υγιή λιπαρά, αποτοξινώνουν αποτελεσματικά το σώμα και ενισχύουν τις φυσικές λειτουργίες του.

ΣΥΣΦΙΓΞΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ

Αν δεν έχετε χρόνο να γυμνάζεστε κάθε μέρα, υπάρχει μόνο μία άσκηση που μπορείτε να κάνετε καθημερινά, γιατί δυναμώνει τον κορμό και όλο το σώμα. Κάντε την ξαπλώνοντας με το πρόσωπο στο έδαφος.

Στηριχτείτε στις παλάμες και στα δάχτυλα των ποδιών και σηκώστε τον κορμό παράλληλα με το έδαφος. Προσέξτε, παράλληλος, όχι κοίλος, όχι κυρτός. Σφίξτε τους κοιλιακούς και μείνετε σ’ αυτή τη στάση όσο περισσότερο μπορείτε ξεκινώντας από 30 δευτερόλεπτα και αυξήστε μέχρι να φτάσετε τουλάχιστον στα τρία λεπτά.

{{-PCOUNT-}}22{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ