Οι «τρεις χάριτες» πίνουν καφέ με την «Espresso»

Οι «Τρεις Χάριτες» μιλούν στην «Εspresso» για το έκτακτο comeback των ηρωίδων εξαιτίας της καμπάνιας γνωστής εταιρίας καφέ

Μια σχέση από καλό χαρμάνι που αντέχει στον χρόνο και δεν χάνει το άρωμά της επέστρεψε στις οθόνες μας.

Από τη
Μαρία Ανδρέου

H νέα διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος ενώνει, ύστερα από 25 ολόκληρα χρόνια, τις τρεις πιο αγαπημένες αδερφές της ελληνικής τηλεόρασης, τις twe5terty 1«Τρεις Χάριτες» -την Ολγα (Αννα Παναγιωτοπούλου), τη Μαρία (Νένα Μεντή) και την Ειρήνη Χαρίτου (Μίνα Αδαμάκη)-, που «ζωντανεύουν» ξανά σε ένα καφενείο, με την ίδια ακριβώς χημεία και το χιούμορ που τις χαρακτηρίζουν.

Αλλωστε, το σενάριο και τη σκηνοθεσία του σποτ υπογράφει το ίδιο δίδυμο, αυτό των Μιχάλη Ρέππα, Θανάση Παπαθανασίου, όπως και τότε, από το 1989 έως το 1992, στο Mega. Τρεις ολόκληρες ημέρες, με δωδεκάωρα γυρίσματα σε στούντιο στο Ιλιον και με την κούραση να χτυπάει «κόκκινο», ήταν αρκετές για να δημιουργηθεί μια διαφήμιση τόσο φρέσκια όσο ένα καινούργιο επεισόδιο από τις «Τρεις Χάριτες».

Το ίδιο κέφι

«Οταν μπήκα στο πλατό μαζί με τη Νένα Μεντή και τη Μίνα Αδαμάκη ειλικρινά αισθάνθηκα σαν να μην είχε περάσει μία ημέρα από τότε που γυρίζαμε τη σειρά. Αλλωστε, το κείμενο είχε την υπογραφή των Ρέππα – Παπαθανασίου. Μας έβγαλαν την… ψυχή (γέλια), αλλά άξιζε τον κόπο. Μου λένε πολλοί φίλοι που είδαν τη διαφήμιση ότι το κέφι αυτής της γυναικοπαρέας είναι το ίδιο και απαράμιλλο. Και τους απαντώ ότι το κέφι, και εκατό χρόνων να γίνεις, ή το έχεις ή δεν το έχεις. Είναι συστατικό των χαρακτήρων» αναφέρει στην «Espresso» η Αννα Παναγιωτοπούλου και συνεχίζει:

«Τα χρόνια μπορεί να φαίνεται ότι πέρασαν, αλλά η μεταξύ μας χημεία ήταν η ίδια. Γελάσαμε πολύ με την ατάκα της Ειρήνης “ο ελληνικός καφές δεν συγκρίνεται με το παχύ καϊμάκι του, με τη γεύση του Λουμίδη”, για να συμπληρώσει η Μαρία “και με τον σωστό σερβιτόρο”, για να τη μαλώσει η Ολγα λέγοντας twe5terty 2“μα, δεν ντρέπεσαι;” και να πάρει ως απάντηση “ας ήμουν δέκα χρόνια μικρότερη”, καλοβλέποντας τον νεαρό Θέμη (Πατρίκιος Κωστής). Αυτές ήταν οι “Τρεις Χάριτες”: μάλωναν συνέχεια, γιατί αυτή η σχέση ήταν ένα μυστήριο. Στη διαφήμιση όλα ήταν εξαιρετικά, από τον φωτισμό μέχρι το ενδυματολογικό κομμάτι».

Από την πλευρά της, η Μίνα Αδαμάκη υπογραμμίζει ότι δέχτηκε με χαρά την πρόταση της διαφημιστικής εταιρίας και, παρά το τρέξιμο, το αποτέλεσμα -γιατί είχε και την αγωνία του όλου εγχειρήματος- ήταν εξαιρετικό. «Στο γύρισμα, νέα παιδιά από την παραγωγή μού έλεγαν “κυρία Αδαμάκη, έχω δει όλα τα επεισόδια της σειράς”. Τους ρωτούσα “πού και πώς, ρε παιδιά, αφού έχει απαγορευτεί η επανάληψη του σίριαλ;”. “Μα, μέσα από το YouTube” μου απαντούσαν. Η σειρά αυτή άφησε εποχή. Υπήρχαν τότε τηλεθεατές που την έγραφαν στο βίντεο για να μην τη χάσουν, καθώς την ώρα προβολής της είχαν άλλες υποχρεώσεις» λέει η ηθοποιός, για να πάρει τη σκυτάλη η Νένα Μεντή.

«Το κλίμα μεταξύ της Ολγας, της Ειρήνης και της Μαρίας, την οποία υποδύομαι εγώ, ήταν το ίδιο. Μάλιστα και η κούραση από τα γυρίσματα για το διαφημιστικό ήταν η ίδια, όπως στη σειρά» τονίζει, ενώ, όταν ρωτάμε και τις τρεις αν μετά το σποτ τούς μπήκε η ιδέα να φέρουν και πάλι πίσω τις «Τρεις Χάριτες» -αφού μας έχουν λείψει τρομερά από το γυαλί-, γελούν με την καρδιά τους. Οι αξιόλογες ηθοποιοί, με… πονηρό ύφος, μας λένε να αρκεστούμε στη δεύτερη βερσιόν ακόμα μίας διαφήμισης του Λουμίδη!

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387 630x389 630x388 630x386 630x387 630x387

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ