Οι ερωτικές σκηνές θέλουν hot κορμιά!

«Ελιωσαν» στην προπόνηση (υπό τις οδηγίες της Ραμόνα Μπραγκάντζα) οι πρωταγωνιστές του «Πενήντα πιο σκοτεινές αποχρώσεις του Γκρι»

Τις 50 αποχρώσεις του… fitness εφάρμοσε η προσωπική γυμνάστρια των πρωταγωνιστών της ταινίας «Πενήντα πιο σκοτεινές αποχρώσεις του Γκρι», έτσι ώστε η Ντακότα Τζόνσον και ο Τζέιμι Ντόρναν να είναι σε αξιοζήλευτη φόρμα στις αποκαλυπτικές ερωτικές σκηνές.

Η Ραμόνα Μπραγκάντζα, που εργάστηκε μαζί τους επί πέντε μήνες κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας που κυκλοφορεί σήμερα, αποκαλύπτει το εξειδικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής που ακολούθησε καθένας τους.

gfwgrseg 2Η 27χρονη Τζόνσον συναντούσε την Μπραγκάντζα πέντε φορές την εβδομάδα. Η γυμνάστρια, που στο παρελθόν έχει γυμνάσει τη Χάλι Μπέρι και την Τζέσικα Αλμπα, μετέφερε στο κινηματογραφικό πλατό στο Βανκούβερ τα δικά της όργανα γυμναστικής, για να νιώθει σίγουρη ότι θα επιτευχθεί το ιδανικό αποτέλεσμα.

Τις περισσότερες φορές η Ντακότα Τζόνσον έκανε αεροβική γυμναστική διάρκειας 30-45 λεπτών, ενώ κάποιες άλλες φορές το πρόγραμμα διαρκούσε μόλις 20 λεπτά. Κατά τη διάρκεια των συνεδριών η γυμνάστρια ζητούσε από την ηθοποιό να κάνει διατάσεις και ασκήσεις για τα πόδια με τη βοήθεια βαρών. Την υπέβαλε επίσης στο πρόγραμμα 3-2-1, που δημιούργησε η ίδια η Μπραγκάντζα και αποτελείται από τρεις αεροβικές ασκήσεις, δύο ασκήσεις που ενισχύουν τη δύναμη και ένα σετ ασκήσεων για την ενίσχυση των μυών του κορμού. Αφού έχυνε λίτρα ιδρώτα με τις παραπάνω ασκήσεις, η Τζόνσον είχε την ευκαιρία να χαλαρώσει πνευματικά, ενισχύοντας παράλληλα την ελαστικότητα του σώματός της, κάνοντας hot yoga, η οποία περιλαμβάνει ασκήσεις yoga σε χώρο με θερμοκρασία 40 βαθμών Κελσίου.

Πόδια και γλουτοί

Ο Τζέιμι Ντόρναν, από την άλλη, σύμφωνα με την Μπραγκάντζα, είχε συνηθίσει να κάνει μόνος του γυμναστική για το άνω μέρος του σώματός του. Γι’ αυτό τον συναντούσε μία ή δύο φορές την εβδομάδα, για περίπου 30 λεπτά, για να γυμνάσουν τα πόδια και τους γλουτούς του. Το πρόγραμμα που δημιούργησε η Μπραγκάντζα για τον Ντόρναν άρχιζε με 5-10 λεπτά διατάσεων, για να ακολουθήσει ζέσταμα με σκοινάκι. Στη συνέχεια ο ηθοποιός έκανε βαθιά καθίσματα και ασκήσεις με βάρη, έτσι ώστε να ενισχύσει τους μυς της γάμπας, των μηρών και των γλουτών. Οταν γυμναζόταν μόνος του, αποκάλυψε η γυμνάστρια, συνήθως έκανε κάμψεις και ασκήσεις για την τόνωση των μυών των χεριών, του θώρακα και της πλάτης καθώς και των κοιλιακών.

gfwgrseg 4

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387 630x389 630x388 630x386 630x387 630x387

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ