Tips για να «φύγουν» τα παχάκια στη μέση

Κοιλιακοί σε συνδυασμό με «μενού» καλών λιπαρών και χωρίς ζάχαρη οι λύσεις που προτείνουν οι γυμναστές

Στην προσπάθεια να αποκτήσει κανείς καλοσχηματισμένο κορμί χάνοντας τα παραπανίσια κιλά έρχεται πάντα αντιμέτωπος με κάποια σημεία του σώματος στα οποία το λίπος «αρνείται» πεισματικά να φύγει.

Ενα από τα δυσκολότερα σημεία είναι τα παχάκια στη μέση, όμως η Βρετανίδα διατροφολόγος Σάρα Φλάουερ, η οποία ασχολείται με τη διατροφή για αθλητές, και οι ειδικοί στα γυμναστήρια με τα οποία συνεργάζεται δίνουν πρακτικές συμβουλές για να απαλλαγεί κανείς από αυτά.

Η Φλάουερ εξηγεί ότι το σώμα, κυρίως των γυναικών, έχει την τάση να αποθηκεύει λίπος γύρω από την περιφέρεια της μέσης. Για να απαλλαγούν από αυτό, οι συνεργάτες γυμναστές της Φλάουερ προτείνουν ασκήσεις κοιλιακών, οι οποίες γίνονται με τη βοήθεια βαρών.

Προτείνουν την «κλασική» άσκηση, κατά την οποία ο αθλούμενος είναι ξαπλωμένος ανάσκελα και ανασηκώνει τον κορμό του σώματός του έχοντας ακινητοποιημένα τα πόδια του. Συνιστούν επίσης ασκήσεις που γυμνάζουν τους πλάγιους κοιλιακούς, καθώς και ανασήκωμα των ποδιών, ενώ ο ασκούμενος είναι ξαπλωμένος ανάσκελα.

Οι συνεργάτες της Φλάουερ επισημαίνουν ότι καλό θα ήταν οι κοιλιακοί να συνδυάζονται με ασκήσεις για τους γλουτούς, τα πόδια και τον κορμό του σώματος. Για τα πόδια και τους γλουτούς συνιστούν βαθιά καθίσματα από όρθια θέση, τα γνωστά squats, τα οποία γίνονται ακόμη πιο αποτελεσματικά αν κρατάει κανείς βάρη.

Για την εξάσκηση του κορμού του σώματος προτείνουν pilates, καθώς όχι μόνο ενδυναμώνει το σύνολο των κοιλιακών μυών, αλλά βελτιώνει τη στάση του σώματος, που είναι απαραίτητη για να φαίνονται λιγότερο τα τοπικά παχάκια.

Η διατροφολόγος, ωστόσο, επισημαίνει ότι δεν αρκεί μόνο η γυμναστική, καθώς σημαντικό ρόλο παίζει και η διατροφή. Για να φύγουν τα παχάκια από τη μέση συμβουλεύει να αποβάλει κανείς τη ζάχαρη από τη διατροφή του. Εξηγεί ότι η παραπανίσια ζάχαρη που μπαίνει στον οργανισμό μετατρέπεται σε λίπος, το οποίο αποθηκεύεται κυρίως στο κάτω μέρος της κοιλιάς και στην περιφέρεια της μέσης.

Η διατροφή, αναφέρει η Φλάουερ, καλό θα ήταν να είναι πλούσια σε «καλά» λιπαρά, καθώς δίνουν αίσθηση κορεσμού και παράλληλα ρυθμίζουν τον μεταβολισμό του σακχάρου.

Γι’ αυτό συνιστά την κατανάλωση ψαριών, ξηρών καρπών, ελαιολάδου και λαδιού καρύδας. Τέλος, συμβουλεύει να καταναλώνεται πολύ νερό, καθώς βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού και την αποβολή των ουσιών που προκαλούν κατακράτηση υγρών.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ