Ζούλιας με «ύφος» Μονέ!

Στην πασαρέλα δημιουργίες που έχει εμπνευστεί από τις «Γυναίκες του κήπου»

Ενας πίνακας του Κλοντ Μονέ ήταν η έμπνευση του Βασίλη Ζούλια για τη φετινή demi couture συλλογή που θα παρουσιάσει στο πλαίσιο της 21ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.

ΑΠΟ ΤΗΝ
ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΚΥΡΙΤΣΗ

Ο διακεκριμένος και ιδιαίτερα καλόγουστος σχεδιαστής θα αποκαλύψει στις Αθηναίες τις «Γυναίκες του κήπου», στο fashion show του, που θα γίνει το Σάββατο 1 Απριλίου, στον Εθνικό Κήπο και όχι στο Περιστύλιο του Ζαππείου, όπως πέρυσι.

Εμπνευσμένος από το έργο τέχνης του Γάλλου ιμπρεσιονιστή ζωγράφου με τίτλο «Women in the garden», ο Βασίλης Ζούλιας σχεδίασε θηλυκές δημιουργίες, με κυρίαρχη την αντίθεση του λευκού, του μαύρου και του κόκκινου. Πιστός στο ρετρό ύφος, εκείνο που τονίζει τη γυναικεία σιλουέτα και απογειώνει τη θηλυκότητα, θα αφήσει τα μοντέλα του -μεταξύ των οποίων γνωστές κυρίες της πασαρέλας- να «μιλήσουν», φορώντας τα φουστάνια που προτείνει για το φθινόπωρο 2017 και τον χειμώνα 2018.

Από τις πιο ενδιαφέρουσες συλλογές που περιμένουμε να δούμε είναι εκείνη της Ορσαλίας Παρθένη, η οποία ονομάζεται «Out of Space» και υπόσχεται πως η φθινοπωρινή και η χειμερινή σεζόν 2017-2018 θα πάει τη μόδα στα… αστέρια.

Mαύρο και γκρι

Ο οίκος Parthenis αναζητά μακρινά ουράνια σώματα και απόκοσμο αστρικό φως, μέσα από καλαίσθητες δημιουργίες, βασισμένες στο μαύρο και το γκρι. Ο εκκεντρικός Λάκης Γαβαλάς σκοπεύει να μας ντύσει με τις πιο πολυτελείς πιτζάμες που έχουμε δει ποτέ, ενώ θα παρουσιάσει και εσώρουχα, την πρώτη μέρα της 21ης AXDW. Με πεταλούδες θα γεμίσει το Ζάππειο η Ολγα Καραβερβέρη, αφού η collection της ονομάζεται «The spring butterflies», ενώ η Εύη Γκριντέλα θα δείξει πώς μπορούμε να φορέσουμε το απόλυτα άνετο shirtdress, το φόρεμα-πουκάμισο, το οποίο είναι ό,τι καλύτερο για την άνοιξη και το καλοκαίρι.

Βασισμένη στο ελληνικό καλοκαίρι είναι η συλλογή της Σήλιας Δραγούνη, ενώ ο Πάνος Απέργης θα παρουσιάσει κυρίως μάλλινα και πλεκτά, με διάτρητες δαντέλες και φθαρμένα δέρματα. Το χρώμα του κοραλλιού αλλά και της κανέλας θα γεμίσει την πασαρέλα του Τάσου Μητρόπουλου, ο οποίος θα… τιμήσει το έθνικ στιλ. Τέλος, ο οίκος Kathy Heyndels θα ανεβάσει στο catwalk μοντέλα ντυμένα με μοναδικές sexy δημιουργίες, ενώ θα δούμε και κοστούμια υψηλής ραπτικής του brand Γιαννέτος.

Σαφώς και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στρέφεται στους Dsquared2, που, για πρώτη φορά, θα παρουσιάσουν στη χώρα μας δική τους collection και συγκεκριμένα την Glunge (από το Glam και το Grunge), εμπνευσμένη από τον καναδικό χειμώνα και με διάθεση unisex. Η 21η Εβδομάδα Μόδας θα αρχίσει την Παρασκευή 31 Μαρτίου και θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα 3 Απριλίου, ενώ η Ναταλία Δραγούμη θα παρουσιάσει το event για την ανάδειξη του καλύτερου νέου σχεδιαστή την Κυριακή 2 Απριλίου, στις 22.00.

Στο fashion show για καλό σκοπό

Η Βίκυ Κουλιανού, η Ρέα Τουτουνζή, η Εύη Αδάμ, η Νίκη Κάρτσωνα και η Νόνη Δούνια, μεταξύ άλλων, θα κάνουν πασαρέλα για καλό σκοπό, στο τελευταίο fashion show της 21ης AXDW, τη Δευτέρα 3 Απριλίου, στις 22.00. Οι καλλονές περασμένων δεκαετιών θα φορέσουν δημιουργίες των σχεδιαστών που παίρνουν μέρος στην αθηναϊκή Εβδομάδα Μόδας και θα περπατήσουν στο catwalk για λογαριασμό της MDA Hellas, που φροντίζει άτομα με νευρομυϊκές παθήσεις. Το φιλανθρωπικό show, το οποίο έχει ονομαστεί StarWalk for a Cause by Bioten, θα είναι ανοιχτό για κοινό, δεν θα έχει δηλαδή εισιτήριο ή ειδική πρόσκληση, ωστόσο μοναδική «υποχρέωση» των θεατών θα είναι η αγορά του επίσημου βραχιολιού, ώστε τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν να δοθούν στο σωματείο, προκειμένου να διευκολύνει τη ζωή συνανθρώπων μας, που αντιμετωπίζουν νευρομυϊκά προβλήματα.

4fesary 1

Να πούμε ότι, εκτός από τα κεντρικά fashion shows, θα δούμε τις συλλογές νέων designers, οι οποίοι θα διαγωνιστούν για την ανάδειξη του καλύτερου, θα γίνει ο ανοιχτός διαγωνισμός Fashion Design Project, με τον νικητή να συμμετέχει του χρόνου στους New Designers, ενώ θα υπάρξουν και παράλληλα δρώμενα.

offer

{{-PCOUNT-}}16{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ