Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Πιτσιρικάδες είχαν πετάξει αβγά στην Καρυοφυλλιά Καραμπέτη!

Ποιος να το περίμενε ότι η καλύτερη Ελληνίδα ηθοποιός...

Τα σχέδια Κάβουρα και Τζαβέλλα για το Πάσχα

Μια σύντομη απόδραση για τις ημέρες του Πάσχα έχουν...

Στον χώρο του παλιού αεροδρομίου εντοπίστηκαν 314 βόμβες Αεροπορίας από τον Β’...

Οχι μία ούτε δύο, αλλά… 314 βόμβες Αεροπορίας από...

Ελεύθερος μετά την απολογία του ο πρώην βουλευτής των «Σπαρτιατών» Κωνσταντίνος Φλώρος

Για ένα «ατυχές περιστατικό», το οποίο, όπως είπε, αν...

Η Google «παίρνει μάτι»

❱❱ Ο διαδικτυακός κολοσσός παρακολουθεί τις ερωτικές προτιμήσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου!

Τη συνήθεια να «παίρνει μάτι» τις ερωτικές φαντασιώσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου φαίνεται ότι έχει η Google, αλλά και άλλοι διαδικτυακοί κολοσσοί, μεταξύ των οποίων το facebook και η Oracle, σύμφωνα τουλάχιστον με νέα έρευνα.

Ερευνητές στις ΗΠΑ κατέληξαν στο ανατριχιαστικό συμπέρασμα καθώς ανακάλυψαν πού καταλήγουν οι προσωπικές πληροφορίες όσων παρακολουθούν διαδικτυακά πορνό.

Η ερευνητική ομάδα ανέλυσε 22.484 ιστοσελίδες πορνό για να εντοπίσει πού στέλνουν τις πληροφορίες των χρηστών τους.

Διαπίστωσαν ότι το 93% έστελνε δεδομένα σε επτά άλλες διαδικτυακές εταιρίες κατά μέσον όρο, κυρίως μέσω cookies.

Τα δεδομένα αφορούσαν, μεταξύ, άλλων, τις κατηγορίες πορνό που παρακολουθούσαν οι χρήστες, πόσο χρόνο έμεναν στην ιστοσελίδα, τι περιεχόμενο είχε κάθε βίντεο χωριστά και πληροφορίες για τις έρευνες αναζήτησης που έκαναν εντός του site.

Από το σύνολο των δεδομένων θα μπορούσε κανείς να καταλάβει, μεταξύ άλλων, τις σεξουαλικές προτιμήσεις κάθε χρήστη, ποια είναι τα φετίχ του και ποιες φαντασιώσεις τον «ανάβουν».

Η έρευνα, που σύμφωνα με τους «New York Times» θα δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό «New Media & Society», αποκαλύπτει ότι οι πληροφορίες των χρηστών από το 74% των ιστοσελίδων πορνό καταλήγουν στην Google, ενώ η Oracle παρακολουθεί το 24% των συγκεκριμένου είδους sites και το facebook το 10%.

Οπως επισημαίνει η αμερικανική εφημερίδα, δεν είναι γνωστό με ποιον τρόπο και αν χρησιμοποιούν τις παραπάνω πληροφορίες οι εταιρίες, οι οποίες με ανακοινώσεις τους αρνήθηκαν ότι τις χρησιμοποιούν για τη δημιουργία προφίλ των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου, παρουσία και του...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Παρασκευή 26 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Οι πιέσεις που δέχεστε προκαλούνται από εξωγενείς παράγοντες....