Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου, 2025

Γιώργος Γιαννόπουλος για το «Σόι σου»: «Είναι ευτυχία και ευλογία αυτή...

«Είναι ευτυχία και ευλογία η συγκυρία αυτής της σειράς»,...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

«Σκυταλοδρομία» προσφοράς με τη dream team του ΑΝΤ1

Για περισσότερα από 35 χρόνια ο ΑΝΤ1 ενημερώνει, ψυχαγωγεί αλλά  βάζει παράλληλα και στο επίκεντρο της αποστολής του την κοινωνική προσφορά.

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Η Google «παίρνει μάτι»

❱❱ Ο διαδικτυακός κολοσσός παρακολουθεί τις ερωτικές προτιμήσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου!

Τη συνήθεια να «παίρνει μάτι» τις ερωτικές φαντασιώσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου φαίνεται ότι έχει η Google, αλλά και άλλοι διαδικτυακοί κολοσσοί, μεταξύ των οποίων το facebook και η Oracle, σύμφωνα τουλάχιστον με νέα έρευνα.

Ερευνητές στις ΗΠΑ κατέληξαν στο ανατριχιαστικό συμπέρασμα καθώς ανακάλυψαν πού καταλήγουν οι προσωπικές πληροφορίες όσων παρακολουθούν διαδικτυακά πορνό.

Η ερευνητική ομάδα ανέλυσε 22.484 ιστοσελίδες πορνό για να εντοπίσει πού στέλνουν τις πληροφορίες των χρηστών τους.

Διαπίστωσαν ότι το 93% έστελνε δεδομένα σε επτά άλλες διαδικτυακές εταιρίες κατά μέσον όρο, κυρίως μέσω cookies.

Τα δεδομένα αφορούσαν, μεταξύ, άλλων, τις κατηγορίες πορνό που παρακολουθούσαν οι χρήστες, πόσο χρόνο έμεναν στην ιστοσελίδα, τι περιεχόμενο είχε κάθε βίντεο χωριστά και πληροφορίες για τις έρευνες αναζήτησης που έκαναν εντός του site.

Από το σύνολο των δεδομένων θα μπορούσε κανείς να καταλάβει, μεταξύ άλλων, τις σεξουαλικές προτιμήσεις κάθε χρήστη, ποια είναι τα φετίχ του και ποιες φαντασιώσεις τον «ανάβουν».

Η έρευνα, που σύμφωνα με τους «New York Times» θα δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό «New Media & Society», αποκαλύπτει ότι οι πληροφορίες των χρηστών από το 74% των ιστοσελίδων πορνό καταλήγουν στην Google, ενώ η Oracle παρακολουθεί το 24% των συγκεκριμένου είδους sites και το facebook το 10%.

Οπως επισημαίνει η αμερικανική εφημερίδα, δεν είναι γνωστό με ποιον τρόπο και αν χρησιμοποιούν τις παραπάνω πληροφορίες οι εταιρίες, οι οποίες με ανακοινώσεις τους αρνήθηκαν ότι τις χρησιμοποιούν για τη δημιουργία προφίλ των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...







Μποζουκια Αθηνα