Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Παπαγεωργίου-Καγιά μοιράστηκαν την ίδια σκηνή!

31/12/2020 - 12:27 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου συναντήθηκε ξανά με την Βίκυ Καγιά στη σκηνή του «MADWALK» ένα χρόνο μετά την λήξη της συνεργασία τους. Το μοντέλο και παρουσιάστρια του «Pop up» περπάτησε στην πασαρέλα, με δημιουργίες γνωστής σχεδιάστριας μόδας συνοδευόμενη από την μουσική υπόκρουση της Ελένης Φουρέιρα. Την παρουσίαση του show έκανε η εντυπωσιακή Βίκυ Καγιά.