Με μια μικρή τούρτα, λουλούδια αλλά και πολλές ευχές γιόρτασε η Μάρω Κοντού χθες, Κυριακή, τα 92α γενέθλιά της ζωής της, μέσα στο δωμάτιο του Νοσοκομείου Αττικόν.
- Από τον Νίκο Νικόλιζα
Τα πολυαγαπημένα της ανίψια, τα οποία είναι οι φύλακες άγγελοί της στη ζωή της, η ξαδέρφη της καθώς και οι γιατροί αλλά και οι νοσηλευτές του νοσοκομείου, που έμαθαν πως η σπουδαία κυρία του θεάτρου και του κινηματογράφου έχει γενέθλια στις 21 Ιουνίου, έσπευσαν να της ευχηθούν ταχεία ανάρρωση. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Espresso», η 92χρονη ηθοποιός πριν από λίγες ημέρες δέχτηκε στο δωμάτιό της με εγκάρδιο εναγκαλισμό και τον πρόεδρο της Βουλής και παλιό φίλο της Νικήτα Κακλαμάνη.

Ο κ. Κακλαμάνης, μάλιστα, ήταν ο πρώτος επισκέπτης, κατ’ εξαίρεση, που βρέθηκε στο δωμάτιο της ηθοποιού, λόγω αυξημένων μέτρων ασφαλείας που υπάρχουν και ζήτησε να μάθει από πρώτο χέρι από τους συναδέλφους του γιατρούς για την κατάσταση της υγείας της και πώς αυτή θα μπορέσει να αποκατασταθεί πλήρως. Ωστόσο, το Σάββατο το μεσημέρι την ηθοποιό επισκέφτηκε και ένας από τους πιο παλιούς φίλους της, ο ζωγράφος Κώστας Σπυριούνης, με τον οποίο διατηρεί στενή οικογενειακή φιλία. Σύμφωνα με το περιβάλλον της ηθοποιού, δεν επιτρέπονται οι επισκέψεις, μέχρι αυτό να το καθορίσουν οι θεράποντες ιατροί της. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, η Μάρω Κοντού, αν και βρίσκεται καθηλωμένη στο κρεββάτι λόγω της κάκωσης που έχει στο αριστερό ισχίο, καθώς έχει σπάσει και ένα πλευρό, είναι σε καλή διάθεση και αισιόδοξη πως η περιπέτεια της υγείας της θα έχει σύντομα αίσιο τέλος.

Χθες, ημέρα των γενεθλίων της ηθοποιού, η κινηματογραφική εταιρία Finos Film, που συνέδεσε το όνομά της με την εποχή του χρυσού ελληνικού κινηματογράφου, ευχήθηκε στη Μάρω Κοντού με μια φωτογραφία και θερμές ευχές, γράφοντας στα social media το συγκινητικό μήνυμα: «Σήμερα σβήνει κεράκια η υπέροχη Μάρω Κοντού! Μια ηθοποιός-σύμβολο του ελληνικού σινεμά, που με το μπρίο, το ταλέντο και την αξεπέραστη γοητεία της μπήκε για τα καλά στις καρδιές μας. Χρόνια πολλά και καλά, αγαπημένη μας Μάρω!».

Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η Μάρω Κοντού εισήχθη την περασμένη Τετάρτη στα Επείγοντα του Νοσοκομείου Αττικόν, με τις πληροφορίες να είναι συγκεχυμένες για το πρόβλημα της υγείας της. Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για πνευμονολογικό και καρδιολογικό πρόβλημα, με την κατάστασή της να κρίνεται σοβαρή, κάνοντας φίλους και συγγενείς της να καρδιοχτυπήσουν. Ωστόσο, λίγες ώρες μετά τη φημολογία, η ίδια επικοινώνησε με τον τηλεοπτικό σταθμό Mega για να αποσαφηνίσει τους λόγους που την οδήγησαν στο νοσοκομείο.
Η ηθοποιός ανέφερε στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου ότι ένα κατ’ οίκον πέσιμο ήταν αυτό που έθεσε τη ζωή της σε κίνδυνο, με αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα στο αριστερό ισχίο καθώς και σπάσιμο ενός πλευρού. Οι γιατροί, πάντως, είναι καθησυχαστικοί και έχουν προχωρήσει σε σειρά εξετάσεων, ενώ εκτιμάται ότι θα χρειαστεί περίοδος αποκατάστασης μέχρι την πλήρη επάνοδό της στην καθημερινότητα!








