Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Η Κατερίνα Παπουτσάκη φόρεσε το μπικίνι της και υποδέχτηκε το καλοκαίρι

24/06/2026 - 22:00 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Κατερίνα Παπουτσάκη άφησε για λίγο τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις και το Your Face Sounds Familiar και υποδέχτηκε το καλοκαίρι με τον πιο ανέμελο τρόπο. Η αγαπημένη ηθοποιός δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια σειρά από φωτογραφίες στις οποίες ποζάρει με πράσινο μπικίνι, χαμογελαστή και χαλαρή μέσα στη φύση.

Η Κατερίνα Παπουτσάκη με το μπικίνι της
Η Κατερίνα Παπουτσάκη με το μπικίνι της

Με φόντο καταπράσινα δέντρα και πολύχρωμα λουλούδια, η Κατερίνα Παπουτσάκη έδειξε να απολαμβάνει τις υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών, εντυπωσιάζοντας τους διαδικτυακούς της φίλους με τη φυσική της ομορφιά και τη θετική της διάθεση. Στη λεζάντα της ανάρτησής της αρκέστηκε να γράψει τη λέξη «Καλοκαιρία», αποτυπώνοντας με μία μόνο λέξη το καλοκαιρινό κλίμα των στιγμών.

Η Κατερίνα Παπουτσάκη με το μπικίνι της
Η Κατερίνα Παπουτσάκη με το μπικίνι της

Οι φωτογραφίες συγκέντρωσαν αμέσως χιλιάδες likes και δεκάδες κολακευτικά σχόλια από τους followers της, οι οποίοι έσπευσαν να της εκφράσουν τον θαυμασμό τους.

Η Κατερίνα Παπουτσάκη με το μπικίνι της
Η Κατερίνα Παπουτσάκη με το μπικίνι της
Η Κατερίνα Παπουτσάκη με το μπικίνι της
Η Κατερίνα Παπουτσάκη με το μπικίνι της