Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Αποχωρεί η Σταματίνα Τσιμτσιλή από τον ALPHA; Η αποκάλυψη της on camera (video)

12/07/2021 - 12:33 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή μετά την αυλαία της εκπομπής της για τη σεζόν αποκάλυψε αν φεύγει από τον ALPHA.

«Νομίζω γίναμε πάλι 15 χρονών, το διασκεδάσαμε και αυτό φάνηκε. Αυτά τα παιχνίδια όταν τα παίξεις πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα. Εμείς βραχήκαμε μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι. Ο Δήμος Βερύκιος ζει από τις κόντρες αλλά είναι αυτές οι σχέσεις “love to hate”, εκεί που γκρινιάζεις και λες δεν τον αντέχω, δε μπορώ άλλο μετά λες δε μπορώ χωρίς τον Βερύκιο.

Ο Δήμος νομίζω πια είναι και λίγο πιο ήρεμος, έχει εστιάσει στα θέματα του κορονοϊού και των εμβολίων σε βαθμό που καμιά φορά του λέω ότι ένας λόγος που εμβολιάστηκα είναι επειδή κουράστηκα να μου τα λες κάθε πρωί. Δε ξέρω τι ακούγεται και ποιος κάνει αυτές τις διαρροές και γιατί. Καμιά φορά πρέπει να σκεφτόμαστε και ποιος κάνει αυτές τις διαρροές και τι λόγους και συμφέροντα εξυπηρετεί. Πέρυσι ανανέωσα ένα πολύ ισχυρό συμβόλαιο 2+1 οπότε πως θα μπορούσα να φύγω;».

Πηγή: dedomeno.gr