Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Τέλος ο Γιώργος Αγγελόπουλος από τη «Γη της ελιάς»

07/02/2024 - 12:21 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με τη σειρά «Η γη της ελιάς».

Μετά τα δημοσιεύματα περί αποχώρησής τους από τη πετυχημένη σειρά ο Κούλλης Νικολάου μίλησε στην εκπομπή «Breakfast@star» για τη λήξη συνεργασίας τους. «Δεν είναι μόνο θέμα Ντάνου, είναι θέμα τέταρτης σεζόν.

Η συνεργασία μας με τον Γιώργο Αγγελόπουλο λύνει πολύ ευχάριστα και όμορφα, ήταν προγραμματισμένο κάπως να γίνει αυτό και πάμε παρακάτω.

Ο ρόλος του κλείνει στην τρίτη σεζόν. Ο Γιώργος δεν έχει τελειώσει τα γυρίσματα. Ο Θεός να είναι μαζί του, να έχει μια καλή γέννα η σύζυγός του».