Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Κατερίνα Καινούργιου για εκπομπή του ΣΚΑΙ: «Ήταν τόσο κίτρινες οι ερωτήσεις»

06/06/2025 - 13:17 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Κατερίνα Καινούργιου κατά τη διάρκεια της εκπομπής της εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της με τηλεπαιχνίδι του ΣΚΑΙ.

«Μα γιατί δεν θα υπάρχει του χρόνου το “Η Ελλάδα Ψηφίζει;”. Ήταν τόσο ωραίο, είχε τόση επιτυχία. Πλάκα κάνω, δεν μου άρεσε καθόλου. Για μένα έριξε πάρα πολύ το κύρος αυτών των δύο δημοσιογράφων, που είναι εξαιρετικοί.

Πολύ κακό project και τους εξέθεσε χωρίς λόγο κιόλας. Αν αυτό το project το είχε κάνει ο Γιώργος Λιάγκας, εγώ ή η Τσιμτσιλή, θα είχαν πέσει να μας φάνε.

Ήταν τόσο κίτρινες οι ερωτήσεις και τόσο κακές σε κάποια πράγματα. Αν το είχε κάνει ένας άλλος παρουσιαστής, θα τον είχανε».