Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

«Το Πρωινό»: Αυτοί είναι οι νέοι συνεργάτες – Η επίσημη ανακοίνωση

08/07/2025 - 14:39 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Γιώργος Λιάγκας τη νέα σεζόν θα επιστρέψει στο «Πρωινό» με ανανεωμένη ομάδα.

Η Αφροδίτη Γραμμέλη, η Ελένη Βουλγαράκη και η Άρια Καλύβα δε θα συνεχίσουν τη νέα σεζόν και έπρεπε να αντικατασταθούν. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου προγράμματος του ΑΝΤ1 ανακοινώθηκε ποια θα είναι η ομάδα του «Πρωινού» από τον Σεπτέμβρη.

Στο πάνελ παραμένουν ο Τάσος Τεργιάκης και η Φωτεινή Πετρογιάννη και προστίθενται η Γιώτα Κηπουρού, η Σάσα Σταμάτη και ο Πάνος Κατσαρίδης. Ο παρουσιαστής ετοιμάζει νέο «χτύπημα» στον ανταγωνισμό από τη νέα σεζόν.

(Πηγή φωτο παρουσιαση προγραμματος απο znews)