Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Catwalk για καλό σκοπό

Ενα διαφορετικό catwalk παρακολούθησαν όσοι έδωσαν το «παρών» στο...

Πιπεράτες αποκαλύψεις από τη 44χρονη Ρέμπελ Γουίλσον

Πάταγο κάνει η αυτοβιογραφία της Ρέμπελ Γουίλσον πριν καν...

Κάνιε Γουέστ: Ο εκκεντρικός ράπερ σχεδιάζει να ανοίξει το δικό του στούντιο...

Ο «θεοσεβούμενος» Κάνιε Γουέστ που κυκλοφορούσε τραγούδι με τίτλο...

«Akis’ Food Tour»: Χίος & Ψαρά: Δυο ακριτικοί θησαυροί εμπειριών και γεύσεων

Είστε έτοιμοι για ένα ακόμη ανατρεπτικό γαστρονομικό ταξίδι; Ένα...

Maybelline: Καμπάνια με εκκεντρικό 25χρονο

Τον λένε Μάνι Γκουτιέρεζ, μόλις 25 χρόνων, και είναι το αγόρι της διπλανής πόρτας

Τον λένε Μάνι Γκουτιέρεζ, μόλις 25 χρόνων, και είναι το αγόρι της διπλανής πόρτας. Τουλάχιστον αυτό πιστεύει ο ίδιος. Εχει στο Instagram 3.000.000 ακολούθους κι αυτό του έφερε ένα συμβόλαιο με μια μεγάλη εταιρία καλλυντικών, η οποία επέλεξε τον νεαρό άντρα ως πρόσωπο της καμπάνιας της, μια κι εκείνος συνηθίζει στις φωτογραφίες που ανεβάζει στα social media να έχει δέρμα ροδακινί, δίνοντας την κατάλληλη λάμψη στα μήλα και στο μέτωπο, ενώ έχει ελαφρώς ανοιχτά τα έντονα χείλη του και τα μάτια του ελαφίσια.

Το μακιγιάζ τού άρεσε από πολύ μικρός, λέει το αγόρι από το Σαν Ντιέγκο, καθώς τον γοήτευε η ομορφιά της μητέρας του. Την απόφασή του όμως να ασχοληθεί με την τέχνη του μακιγιάζ την εκδήλωσε όταν μεγάλωσε, αφήνοντας στον… τόπο την οικογένειά του, όταν της ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να γίνει γιατρός αλλά make up artist. Και τα πράγματα δεν του πήγαν άσχημα, καθώς, χάρη στα βίντεο που ανέβαζε στα social media, όπου έδειχνε το ταλέντο του, χτύπησε τζακ ποτ, υπογράφοντας συμβόλαιο ως «μούσα» της Maybelline για το λανσάρισμα στην αγορά της νέας μάσκαρας της εταιρίας.

Ο νεαρός είναι ένα παράδειγμα ανοχής και ειλικρίνειας απέναντι στον πολιτισμό του «αλλόκοτου», στην προώθηση μιας διαφορετικής αρρενωπότητας, η οποία ενθουσιάζει μια κατηγορία ανθρώπων.
Εδώ που τα λέμε, η υπόθεση του Μάνι δεν είναι η πρώτη. Προηγήθηκαν ο Τζέιμς Τσαρλς της CoverGirl και ο Τόμας Χάλμπερτ της ΜΑC, με αποτελέσματα που δεν ήταν τόσο εντυπωσιακά όσο η εξαγγελία και το «σφυροκόπημα» του μάρκετινγκ.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387 630x389 630x388

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Σοφία Αργυροπούλου: Στα… χέρια της η μοίρα του Νότη

Ανήκει στους στιχουργούς που έχουν γράψει πολλές επιτυχίες. Και...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...

Τα σχέδια Κάβουρα και Τζαβέλλα για το Πάσχα

Μια σύντομη απόδραση για τις ημέρες του Πάσχα έχουν...

Αποκαλύψεις για τη «Μις ΗΠΑ» 2019 που έβαλε τέλος στη ζωή της!

Παγίδα θανάτου έγινε για την Τσέσλι Κριστ η στέψη...

Αθηνά Οικονομάκου και Φίλιππος Μιχόπουλος έριξαν τίτλους τέλους στον γάμο τους

Τίτλοι τέλους στον γάμο της Αθηνάς Οικονομάκου και του...