Τα Public δημιουργούν τo 1ο ελληνικό marketplace

Νέα εποχή για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα από τα PublicΤα Public, μέλος του Ομίλου Olympia, παρουσίασαν σήμερα τη νέα τους επιχειρηματική πρωτοβουλία, τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού Marketplace που αλλάζει τα δεδομένα στον χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην Ελλάδα.

Τα Public, η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας & ψυχαγωγίας, σε Ελλάδα και Κύπρο, με μία επένδυση ύψους 1 εκ. ευρώ σε κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα Marketplace, μετασχηματίζουν το public.gr, τον απόλυτο  ecommerce προορισμό, σε ένα τεράστιο online mall που φιλοξενεί μικρά και μεγάλα, ελληνικά καταστήματα.

Με την επένδυση των Public σε πλατφόρμα Marketplace δίνεται η δυνατότητα σε ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους shop in a shop στο public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατ. επισκέπτες του, σε ετήσια βάση.  Μέσα από αυτές τις συνεργασίες η προϊοντική γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος των Public, κ. Χρήστος Καλογεράκης ανέφερε: «Διαχρονικά η Public στηρίζει τη λειτουργία της στις αρχές της καινοτομίας και της συνεργασίας.  Με βάση αυτές τις αρχές επενδύουμε και δημιουργούμε το 1ο marketplace στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο. Αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας». 

Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρίες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.

Την πρωτοβουλία χαιρέτισε ο Πρόεδρος του GRECA, (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου), κ. Φώτης Αντωνόπουλος, ο οποίος τόνισε τη σημασία του εγχειρήματος συνολικά, τόσο για την προώθηση του e-commerce στη χώρα μας, όσο και για την ενίσχυση της εξοικείωσης των Ελλήνων με τις online αγορές.

Για την ανάδειξη του public.gr στο 1ο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, η οποία –  προσφέρει σε επίπεδο τεχνολογίας την κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα. Η Mirakl διαθέτει πολύχρονη εμπειρία 45 και πλέον ετών σε θέματα marketplace έχοντας συνεργαστεί με κορυφαίoυς retailers ανά τον κόσμο, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty κ.α. 

Τα Public από την αρχή της λειτουργίας τους έδωσαν μεγάλη έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και έχουν δημιουργήσει μία ομάδα με πολύ μεγάλη τεχνογνωσία στο e-commerce.  Μάλιστα ήταν από τις πρώτες εταιρίες στην Ευρώπη που το 2009 επένδυσε στην ATG ORACLE, την καλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα ecommerce sites σε Ελλάδα και Κύπρο, με την ετήσια συνεισφορά στον τζίρο της εταιρίας να ανέρχεται σε 20%, ενώ διαθέτει ένα μοναδικό προϊοντικό, οnline κατάλογο με πάνω από 1 εκατ. προϊόντα.

Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα επιλέξουν τη νέα Marketplace πλατφόρμα του public.gr, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν – χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε online συστήματα – ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων, απολαμβάνοντας μεταξύ άλλων σημαντικά οφέλη, όπως:

–          σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές,

–          δυνατότητα προβολής του καταστήματός τους και των προϊόντων τους σε  41 εκ. εκατομμύρια on line επισκέπτες και επιπρόσθετα, υποστήριξη σε marketing, εκπαιδεύσεις και  webinars, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της ομάδας e-commerce του public.gr.

Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise κ.α. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους Έλληνες καταναλωτές.

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Το Σάββατο 11.04 με την Espresso: 4CD!

Το Σάββατο 11.04 με την Espresso: 4CD για να παραμείνουμε κοντά...

Οι παρουσίες που ξεχώρισαν στα γενέθλια του Πάμε Στοίχημα

Τα highlights της εκδήλωσης για τα 20 χρόνια του δημοφιλούς παιχνιδιού Με ένα λαμπερό...

Ο ΟΠΑΠ γιορτάζει τα 20 χρόνια του Πάμε Στοίχημα

Ξεχωριστή βραδιά με κορυφαίους αθλητές και συνεργάτες του δικτύου ΟΠΑΠ Το Πάμε...

Δυναμική πρεμιέρα με μπάσκετ για τα φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ

Συμμετοχή 1.500 παιδιών και 2.000 γονέων/κηδεμόνων στο πρώτο φεστιβάλ στην Πάτρα Το...

Μεγάλος αριθμός νικητών στο ιπποδρομιακό στοίχημα κι αυτή την Κυριακή

17 νικητές στο ΣΚΟΡ 6 και τέσσερις επιτυχίες στην 6η ιπποδρομία Με...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η πρόταση γάμου στο «Ρουκ Ζουκ» – Η αντίδραση της νύφης (video)

Σε πελάγη ευτυχίας πλέουν ο Διονύσης και η Ράνια, το ζευγάρι που πήγε σήμερα να παίξει στο τηλεοπτικό παιχνίδι «Ρουκ Ζουκ», καθώς οι δυο...

Big Brother spoiler: Άγριος τσακωμός μεταξύ Χριστίνας και Γρηγόρη (video)

Άλλη μία μέρα στο σπίτι του Big Brother που θα υπάρξουν έντονες λογομαχίες. Αυτή τη φορά όμως πρωταγωνιστές θα είναι η Χριστίνα και ο...

Big Brother: Η Αφροδίτη αποκαλύπτει αν υπάρχουν κι άλλα ροζ βίντεο παικτών (video)

Την Παρασκευή αποχώρησε από το σπίτι του Big Brother η Αφροδίτη Γεροκωνσταντή, ή αλλιώς γνωστή σε όλους Ντίντι. Η πρώην παίκτρια του reality παραχώρησε μίνι...

Τροχαίο είχε η Ραχήλ Μακρή, πηγαίνοντας στο στούντιο για πρόβες! Αβέβαιο αν θα μπορεί να τραγουδήσει στο «J2US»

Τροχαίο είχε, σύμφωνα με πληροφορίες της «Espresso», η Ραχήλ Μακρή και κανείς δεν ξέρει αν θα μπορεί να είναι στο «J2US» του Open το...

Οι οίκοι ανοχής «βαράνε μύγες» λόγω κορονοϊού! Σε απόγνωση κορίτσια και ιδιοκτήτες

Η πανδημία του κορονοϊού έχει βάλει lockdown και στο... πληρωμένο σεξ, καθώς η πελατεία στα σπίτια με τα κόκκινα φανάρια έχει μειωθεί κάθετα το...

Espresso Girl: ΣΤΕΛΛΑ ΣΙΒΗΤΟΥ

«Φευγάτη» Παοκτσού Την τραβάει η υποκριτική και ανυπομονεί να ακολουθήσει τα όνειρά της στο εξωτερικό Γνήσια Θεσσαλονικιά, γεννήθηκε τον Ιανουάριο του 1997 και ζει στην αγαπημένη,...

Ποιοι «έφαγαν» τη Δώρα – Μπήκε στη ΜΕΘ μετά τη γέννηση του μωρού της και ξεψύχησε 19 μέρες αργότερα

Από τη Μαρία Μεϊμάρη Έφτασε η ώρα για την απόδοση ευθυνών στην υπόθεση της 27χρονης Δώρας από το Βαρθολομιό Ηλείας, η οποία μπήκε στην Εντατική...

Η «μαύρη χήρα» του facebook θέλει να σπάσει τα ισόβια!

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες από τη στυγερή δολοφονία του 30χρονου ενεχυροδανειστή Γιώργου Κοτσιλίδη, που βρέθηκε νεκρός και δεμένος χειροπόδαρα τον Απρίλιο του 2013 στο σπίτι του...

Markopoulo Park: Διπλό τζακ ποτ 100,000 ευρώ στο ΣΚΟΡ 6 την επόμενη Δευτέρα

Σπουδαία νίκη ΚΡΥΣΤΑΛ ΣΤΑΝΖΑ στην 7η ιπποδρομία Διπλό τζακ ποτ στο ΣΚΟΡ 6, υψηλά κέρδη για τους νικητές του ΣΚΟΡ 4 και νίκη του ΚΡΥΣΤΑΛ...

19χρονη πήγαινε σε ραντεβού για δουλειά στα Jumbo και εξαφανίστηκε

Πάνω από το τηλέφωνο μετρούν κάθε λεπτό που περνά χωρίς νέα οι γονείς της 19χρονης που εξαφανίστηκε από το Κορωπί πηγαίνοντας να κάνει αίτηση...