Τα… σπρώχνουν για το αγαλματίδιο!

❱❱ Τα στούντιο διανομής, εκτός από εκείνο του Λάνθιμου, ξοδεύουν τεράστια ποσά για να προωθήσουν τις υποψήφιες για Οσκαρ ταινίες

Τα περισσότερα χρήματα στην ιστορία των Οσκαρ ξοδεύουν τα στούντιο διανομής για την προώθηση των ταινιών τους εν όψει της 91ης τελετής απονομής των βραβείων την ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με άρθρο της «N.Y. Post». Φωτεινή εξαίρεση, από ό,τι φαίνεται, αποτελεί η εταιρία διανομής της ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.

Στο ρεπορτάζ της η αμερικανική εφημερίδα επικαλείται τα στοιχεία που δημοσίευσε το περιοδικό «Variety» και δείχνουν ότι για την προώθηση των ταινιών «A Star is Born», «Green Book» και «Black Panther» ξοδεύτηκαν από 17.700.000 ευρώ έως 26.500.000 ευρώ. Ειδική αναφορά γίνεται στην ταινία «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν, η οποία θεωρείται ο βασικός αντίπαλος της ταινίας του Λάνθιμου «The Favourite» («Η Ευνοούμενη») στα Οσκαρ.

Το άρθρο αναφέρει χαρακτηριστικά ότι το μπάτζετ για το γύρισμά της ανήλθε σε 13.270.000 ευρώ. Ομως, τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για τη διαφήμιση της ταινίας τόσο στο ευρύ κοινό όσο και σε όσους σχετίζονται με την επιλογή των νικητών στα Οσκαρ με τη διοργάνωση πάρτι, δείπνων και συνεντεύξεων ξεπέρασαν τα 22.130.000 ευρώ.

«Φέτος δίνονται τα περισσότερα χρήματα που έχω δει ποτέ μου» επισήμανε ανωνύμως υψηλόβαθμο στέλεχος εταιρίας διανομής.

roma2

Το άρθρο δεν κάνει καμία αναφορά στα έξοδα προώθησης της ταινίας «The Favourite». Αυτό προφανώς σημαίνει ότι το ποσό είναι πολύ μικρότερο από τα προαναφερθέντα, γεγονός που καταδεικνύει ότι η ταινία διεκδικεί με αξιώσεις 10 βραβεία χάρη μόνο στο ταλέντο του Λάνθιμου και των συνεργατών του.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ