«Φαινόμενο» Κοκλώνης!

❱❱ Από την περιπέτεια της AirFast στις εκπομπές που τάραξαν τα νερά της τηλεόρασηςΟταν τα οικονομικά και επιχειρηματικά μέσα έγραφαν διθυράμβους για τον νεαρό Ελληνα επιχειρηματία, που ξεκίνησε από μια μεσοαστική οικογένεια του Πειραιά, κυνηγώντας την ιδέα που θα μεταφραζόταν σε επιχείρηση-φαινόμενο, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πως λίγα χρόνια μετά ο ίδιος θα είχε εγκαταλείψει τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας του στο Μανχάταν και θα βρισκόταν ξανά στα πρωτοσέλιδα, αυτή τη φορά για τις μεγάλες τηλεοπτικές αποκλειστικότητες που τάραξαν τα νερά της ελληνικής TV.

Οπως φάνηκε, ο Νίκος Κοκλώνης «ταρακουνήθηκε» ψυχολογικά μετά την περιπέτεια της AirFast, αλλά και όσα του καταλόγισαν τα μέσα, που τον «σταύρωσαν» εν μια νυκτί, μέχρι να ολοκληρώσει την πώληση της εταιρίας του σε Κινέζους και να κλείσει τις οικονομικές εκκρεμότητες. Εχοντας μέσα σε λίγες εβδομάδες αφήσει τα σπίτια του τόσο στη Νέα Υόρκη όσο και στη Βουλιαγμένη, για να σώσει την εταιρία του, και αφού ολοκλήρωσε την πώλησή της προκειμένου να κλείσει τις εκκρεμότητες με την ΙΑΤΑ (σ.σ.: Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών), κάτι που έγινε για μήνες εφιάλτης του, αποφάσισε στο επόμενο επιχειρηματικό βήμα του να αλλάξει πεδίο δράσης.

Σε μια εποχή όπου βασιλεύουν οι low budget εκπομπές και οι εκπτώσεις στην ποιότητα, ο Νίκος Κοκλώνης επένδυσε στις διεθνούς επιπέδου παραγωγές υψηλών προδιαγραφών, κάνοντας το πρώτο φιλόδοξο τηλεοπτικό βήμα του με μια πρωτότυπη εκπομπή που ήταν άμεσα συνδεδεμένη με το δικό του expertise, τα ταξίδια. Το «Celebrity Travel» αμέσως διαφοροποιήθηκε από οτιδήποτε άλλο είχαμε δει τηλεοπτικά σχετικά με ταξίδι, καταθέτοντας μια νέα πρόταση που συνδυάζει «ψαγμένη» ταξιδιωτική εμπειρία με αποκαλυπτικές συνεντεύξεις διάσημων Ελλήνων.

Τελειομανής

Βλέποντας τη δυναμική του αλλά και την τελειομανία που τον διακρίνει, το Open τού εμπιστεύτηκε το εορταστικό πρόγραμμα του σταθμού για το βράδυ της παραμονής του νέου έτους, με τον ίδιο να παίρνει επ’ ώμου το project και, παρά το πολύ μικρό χρονικό διάστημα που είχε για να προετοιμάσει την εκπομπή με την ομάδα του, να κλείνει άλλη μια μεγάλη τηλεοπτική αποκλειστικότητα: την πρώτη κοινή εμφάνιση στην τηλεόραση του Γιάννη Πλούταρχου με τον γιο του Γιώργο Κακοσαίο. Η εκπομπή πήγε ανέλπιστα καλά σε τηλεθέαση για ένα νεοσύστατο κανάλι, αγγίζοντας σε τέταρτο το 20,3%!

Κάπως έτσι προέκυψε η ιδέα για να μονιμοποιηθεί στο Open ένα βραδινό σόου με οικοδεσπότη τον Νίκο Κοκλώνη, ιδέα που έπειτα από συζητήσεις γέννησε το «It’s Show Time». Οι προετοιμασίες του πλατό στα Κάπα Στούντιο στα Σπάτα ήταν πυρετώδεις, με τον ίδιο τον Κοκλώνη να επιβλέπει καθημερινά σκηνικό και τεχνολογίες, αποφασίζοντας τελικά να αναθέσει τα γραφικά του σόου σε μεγάλη εταιρία που έχει αναλάβει blockbusters του Χόλιγουντ. 

Τα ραντεβού για να κλειστεί όλη η ομάδα του -από τη χορογράφο Τσέλι Τζένινγκς μέχρι τον σκηνοθέτη Πάνο Γεωργίου (o Koκλώνης φέτος τον «μοιράζεται» με το «MasterChef»), τον stand up comedian Γιώργο Γιαννακόπουλο και όλους τους συντελεστές- τα έκανε ο ίδιος ο παρουσιαστής, που, όπως λένε συνεργάτες του, είναι και ένας πολύ οργανωτικός τηλεοπτικός παραγωγός και χαρισματικός μάνατζερ – προφανώς καθόλου τυχαίο το γεγονός πως έχει μεταπτυχιακό από το πανεπιστήμιο Cornell της Νέας Υόρκης.

Αρχή με Πάμελα Αντερσον

Στο σόου του Σαββάτου, μέσα σε πολύ σύντομο διάστημα, είδαμε να παρελαύνουν καλεσμένοι που δεν έχουν ποτέ περάσει από καμία άλλη ελληνική εκπομπή. Την αρχή έκανε η Πάμελα Αντερσον. Ο ίδιος αποκάλυψε πως το ποσό που χρειάστηκε να δαπανήσει για να έρθει η χολιγουντιανή σταρ με την ομάδα της στην Ελλάδα ήταν εξαψήφιο (!), όμως αυτό επιβεβαιώνει πόσο συνειδητοποιημένα έχει επενδύσει στα τηλεοπτικά του projects για να ξεχωρίσουν, να διαφοροποιηθούν και να καθιερωθούν.

Ακολούθησαν κι άλλοι καλεσμένοι από το εξωτερικό, όπως οι θρυλικοί Boney M, ο so hot right now Willy William, αλλά και μια καλεσμένη-έκπληξη από την οικογένεια Καρντάσιαν, της οποίας η άφιξη έγινε πρωτοσέλιδο όχι μόνο σε ελληνικά αλλά και σε διεθνή μέσα: η Κέιτλιν Τζένερ. «Εχω δώσει συνεντεύξεις σε όλους, στον Τζίμι Φάλον, στην Ελεν Ντε Τζένερις. Ομως ποτέ δεν μου έχει τύχει κάποιος παρουσιαστής να έρθει να με παραλάβει κατευθείαν από το αεροπλάνο. Το “It’s Show Time” έχει έναν υποδειγματικό παρουσιαστή» είπε για τον Νίκο Κοκλώνη.

Για την ιστορία, πάντως, δεν είναι μόνο οι ξένοι σταρ που βρίσκονται καλεσμένοι στο σόου αυτοί που κάνουν αίσθηση. Το βιντεάκι με καλεσμένη την Ελένη Φουρέιρα μουντζουρωμένη έγινε viral, με το «It’s Show Time» να είναι ήδη από την πρεμιέρα του Νο1 trend στα social media.

Θα λέγαμε πως ο Κοκλώνης έχει καταφέρει να κατακτήσει το κομμάτι των συνεντεύξεων και των μεγάλων αποκλειστικοτήτων με έναν πολύ χαλαρό και αβίαστο τρόπο να εκμαιεύει ειδήσεις, ο ίδιος όμως δεν αρκείται σε αυτό και κάνει τα πάντα να εξελιχθεί σε έναν άρτιο σόουμαν. Επειτα από εντατικά μαθήματα με την Τζούλι Μασίνο, στο τελευταίο «It’s Show Time» ερμήνευσε ο ίδιος το κομμάτι των τίτλων, ενώ τραγούδησε και καραόκε μαζί με την Αντζελα Δημητρίου. 

Τι άλλο θα τον δούμε να κάνει; Το πιο πιθανό είναι πως ένας άνθρωπος που μέσα σε λίγους μήνες έχασε 70 κιλά τρώγοντας αρχικά μόνο φρούτα για να νιώσει καλύτερα έπειτα από μια ερωτική απογοήτευση, ένας επιχειρηματίας που κατάφερε ύστερα από μια μεγάλη κατραπακιά να πουλήσει την εταιρία του και να ξαναγεννηθεί από τις στάχτες του, είναι πολύ «στρατιώτης» για να μην «του βγει» αυτό που βάζει στο μυαλό του!

offer

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ