❱❱ Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι πίσω από την Dealber βρίσκεται ο επιχειρηματίας Νίκος Κοκλώνης Πρόστιμο ύψους 60.000 ευρώ επέβαλε το υπουργείο Οικονομίας στην εταιρία Dealber IKE, που εδρεύει στην Καλλιθέα, για παραβίαση των διατάξεων περί προστασίας καταναλωτή. Το πρόστιμο, σύμφωνα με το υπουργείο, επιβλήθηκε μετά τις καταγγελίες πλήθους καταναλωτών στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή ότι, ενώ έκαναν συναλλαγή με την εταιρία, δεν παρέλαβαν ποτέ τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που αγόρασαν από αυτήν.
Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Αντώνιος Παπαδεράκης, έκανε δεκτή την εισήγηση της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή για επιβολή προστίμου στην εταιρία, που δραστηριοποιείται στην εμπορία αγαθών και ταξιδιωτικών υπηρεσιών εξ αποστάσεως και διατηρεί ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην απόφασή του έλαβε υπόψη τη φύση και τη βαρύτητα της παράβασης των διατάξεων που διέπουν τις συναλλαγές από απόσταση και τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές σχετικά με τη διάθεση καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά, καθώς και τις συνέπειες που έχει στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Μέσα στο 2017, σε βάρος της εταιρίας έχουν ήδη εκδοθεί άλλες δύο αποφάσεις με την επιβολή προστίμου συνολικού ποσού 45.000 ευρώ.
Στην απάντησή της, η εταιρία αναφέρει ότι η απόφαση του υπουργείου δεν είναι οριστική και ότι διατηρεί το δικαίωμα ένστασης, το οποίο θα ασκήσει εντός 60 ημερών. Προσθέτει, μάλιστα, ότι το αποτέλεσμα θα είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που αναφέρεται στην ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας.
Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν μέσα από δημοσιεύματα ότι πίσω από την Dealber βρίσκεται ο πετυχημένος επιχειρηματίας και εμπνευστής της AirFastTickets, Νίκος Κοκλώνης. Μάλιστα, τον Ιανουάριο του 2017 ο δαιμόνιος επιχειρηματίας είχε κόψει στα γραφεία της Dealber την πρωτοχρονιάτικη πίτα με το σήμα της εταιρίας στο πάνω μέρος, παρουσία συνεργατών και επώνυμων φίλων του.
Στις φωτογραφίες από το εορταστικό εκείνο happening, ο Νίκος Κοκλώνης χαμογελά έχοντας στο πλευρό του τους Βάνα Μπάρμπα, Τρύφωνα Σαμαρά, Βασίλειο Κωστέτσο, Στέλλα Γιαμπουρά, Δημήτρη Αλεξάνδρου, Εύη Αδάμ και Μάγκυ Χαραλαμπίδου. Από τον περασμένο Ιούνιο, όμως, μέσα από τα social media έχει δημιουργηθεί ένα γκρουπ με τον τίτλο «Εξαπατημένοι από την Dealber.gr», στο οποίο καταθέτουν τις δικές τους εμπειρίες θύματα των προσφορών που υπόσχεται η εταιρία.
Οι διαχειριστές της σελίδας αναφέρουν χαρακτηριστικά:
«Εκανες και εσύ το λάθος και πίστεψες τις προσφορές του Dealber.gr και αγόρασες κάποια προσφορά; Καλωσήρθες στον κόσμο των εξαπατημένων από την εταιρία του διάσημου, πλέον, Νίκου Κοκλώνη που βλέπετε στον Σκάι και την εκπομπή “Celebrity Travel”, όπου κερνάει ταξιδάκια στους διάσημους φίλους του με τα λεφτά μας!».
Για τον Νίκο Κοκλώνη όλα ξεκίνησαν το 2011, σε ένα αεροπορικό ταξίδι από την Αθήνα στο Βερολίνο, όταν εργαζόταν σε στελεχική θέση στο τμήμα δανείων της τράπεζας Société Générale. Εκεί εμπνεύστηκε την AirFastTickets, που έγινε το μεγαλύτερο success story των τελευταίων ετών.
Ξεκινώντας με κεφάλαιο μόλις 60.000 ευρώ και με έδρα ένα μικρό διαμέρισμα στον Πειραιά, ο Νίκος Κοκλώνης βρέθηκε (όπως έχει δηλώσει ο ίδιος) «με περίπου 20.000.000 ευρώ στον λογαριασμό μου, από τα κέρδη και τις συμφωνίες που είχα κλείσει». Μέσα σε δέκα μήνες, είχε πουλήσει 700.000 εισιτήρια για προορισμούς με μικρή ζήτηση σε 43 χώρες, με μηδέν μάρκετινγκ και χωρίς καμία διαφήμιση!
Δυστυχώς, όμως, ο εφιάλτης δεν άργησε να χτυπήσει την πόρτα στον άνθρωπο που οι φωτογραφίες του από κοσμικά πάρτι, ταξίδια και ξέφρενη ζωή κοσμούσαν τις σελίδεες περιοδικών. Κι αυτό γιατί, βλέποντας την αλματώδη ανάπτυξη της εταιρίας, η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) τού ζήτησε, προκειμένου να συνεχίσει να συνεργάζεται, να προκαταβάλει τα χρήματα των εισιτήριων για τα οποία ως τότε πλήρωνε κάθε 45 μέρες. Σε πρώτη φάση, του ζήτησαν 17.000.000 ευρώ τα οποία έδωσε, αλλά δέκα μέρες αργότερα απαίτησαν άλλα 60.000.000, βάζοντας ουσιαστικά «ταφόπλακα» στην επιχείρηση.