❱❱ Η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων κέρδισε την προτίμηση των καταναλωτών στην Black FridayΠρωταθλητής στην κούρσα της αναμέτρησης των αλυσίδων και πολυκαταστημάτων για την Black Friday, μετά την τεράστια επικοινωνιακή εκστρατεία που είχε προηγηθεί, αναδείχθηκε το Public, που συγκέντρωσε το 15,6% των καταναλωτών οι οποίοι βγήκαν για αγορές.
Αλλωστε, οι ουρές που είχαν σχηματιστεί από τα ξημερώματα έξω από τα Public σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις προϊδέαζαν για ό,τι θα επακολουθούσε.
Ακολούθησαν ο Κωτσόβολος με 12,7%, το Πλαίσιο με 10,6%, τα Zara με 10,1%, το Media Markt με 9,5% και το H&M με 9%.
Η τάση των καταναλωτών στην Black Friday αποτυπώθηκε στην έρευνα της εταιρίας ierax analytix, που διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη και ανέδειξε ενδιαφέροντα στοιχεία. Οπως προέκυψε, ένας στους τρεις καταναλωτές ψώνισε, περισσότερο οι γυναίκες, αλλά οι άνδρες δαπάνησαν περισσότερα, αφού στόχευσαν σε ακριβά ηλεκτρονικά είδη.
Προϊόντα τεχνολογίας και ρούχα συγκέντρωσαν τον μεγαλύτερο τζίρο, ενώ χαμηλότερα στις προτιμήσεις βρέθηκαν είδη σπιτιού, καλλυντικά και βρεφικά. Οι περισσότεροι (58,2%) αγόρασαν πηγαίνοντας σε κάποιο κατάστημα, ενώ ηλεκτρονικά επέλεξε να ψωνίσει το 24,3%, κυρίως λόγω ευκολίας. Και με τους δύο τρόπους ψώνισε το 17,4% των ερωτωμένων. Οσον αφορά τα ποσά που ξόδεψαν, το 58,7% έδωσε έως 100 ευρώ, ενώ το 18,5% έως 200, με σαφώς λιγότερους να δαπανούν μεγαλύτερα ποσά.