Νέο βιβλίο αποκαλύπτει ότι ο μετρ των ταινιών θρίλερ άφησε γεμάτη μώλωπες την Γκρέις Κέλι, χαστούκισε την Τζόαν Φοντέιν και τρόμαζε τη Μάρλεν Ντίτριχ
Κακός, στα όρια του σαδισμού, ήταν ο Αλφρεντ Χίτσκοκ με τις «μούσες» του. Χαστούκισε την Τζόαν Φοντέιν, άφησε γεμάτη μώλωπες την Γκρέις Κέλι, έκανε άσεμνη πρόταση στην Τίπι Χέντρεν και την εκδικήθηκε όταν αρνήθηκε, τρόμαζε τη Μάρλεν Ντίτριχ και άσκησε ψυχολογική βία στην Κιμ Νόβακ.
Ο Βρετανός βιογράφος Πίτερ Ακρόιντ στο βιβλίο του «Αλφρεντ Χίτσκοκ» αποκαλύπτει τις εμμονές, τη βία και την εκδικητικότητα του διάσημου σκηνοθέτη ταινιών τρόμου, που έκανε τη ζωή των γυναικών που τον περιέβαλλαν να μοιάζει με θρίλερ. Ξεχείλιζε από σκληρότητα, είχε μανία με τον έλεγχο, συμπλέγματα και απωθημένα από τη σχολική ηλικία και δεν δίσταζε να φτάσει στα άκρα με τις πρωταγωνίστριές του.
Πολλές φορές στις σκηνές στραγγαλισμού ανέβαινε ο ίδιος στο πλατό για να δείξει με τα χέρια του πώς έπρεπε να γίνει. Αν και παντρεμένος με την Αλμα, έκανε μόνο μία φορά σεξ μαζί της προκειμένου να αποκτήσει παιδί. Ελεγε ότι γι’ αυτό τον λόγο τον αποκαλούσαν «άγαμο σκηνοθέτη» και πως αν δεν την είχε συναντήσει, θα είχε γίνει ομοφυλόφιλος.
Η Αν Τοντ, που έπαιξε στο «The Paradine Case», επιχειρώντας να ερμηνεύσει τη συμπεριφορά του έκανε λόγο για ένα «σχολιαρόπαιδο που δεν μεγάλωσε ποτέ. Είχε εμμονή με το σεξ, με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο». Ο Ακρόιντ αποκαλύπτει επίσης ότι ο Χίτσκοκ επέμενε η σκηνή της Γκρέις Κέλι, στην οποία δεχόταν επίθεση από άνδρα, να γυρίζεται επί πέντε ημέρες ώσπου να δώσει το ΟΚ, με αποτέλεσμα η σταρ να έχει γεμίσει μώλωπες.
Προκειμένου δε να κάνει την Τζόαν Φοντέιν να κλάψει στην ταινία «Rebecca» τη χαστούκισε, ενώ άφησε τα πουλιά να ξεσκίσουν την Τίπι Χέντρεν στην ταινία «The Birds».
Αυτά ήταν τα «αντίποινα» επειδή εκείνη απέρριψε την ανήθικη πρόταση που της είχε κάνει νωρίτερα. Τέλος, η Μάρλεν Ντίτριχ ομολόγησε ότι τη φόβιζε στο «Stage Fright», ενώ προσπάθησε να κάνει την Κιμ Νόβακ να καταρρεύσει ψυχολογικά στο «Vertigo».
Βασίλης Χονδρογιάννης