Μάγος Σανκάρα: Δώστε μου λεφτά και θα εξαφανίσω την Ακρόπολη

Ο Σανκάρα μιλά για τον μαγικό κόσμο του και τα κόλπα που θα έκανε σε πολιτικούς, καλλιτέχνες

Θα έβαζε χωρίς δεύτερη σκέψη τον Θόδωρο Πάγκαλο στο τραπεζάκι με τις λάμες (!), την Αννα Βίσση να περνά μέσα από το σώμα του, ενώ θα ήθελε την Ελένη Μενεγάκη για το κόλπο του με το χαρτί υγείας. Δηλώνει με σιγουριά ότι μπορεί να εξαφανίσει ακόμη και την Ακρόπολη, αρκεί να βρει το μπάτζετ!

Από την
Κωνσταντινα Γαρνέλη
Φωτό: Δημήτρης Γκολφομήτσος

Τα πάντα μπορεί, άλλωστε, να συμβούν στον μαγικό κόσμο του Σανκάρα. Μαντίλια χορεύουν, κοπέλες κόβονται στα δύο, πορτρέτα «ζωντανεύουν». Για εκείνον δεν υπάρχει ανέφικτο. Αν και δεν χρησιμοποιεί μαγικά ραβδιά και φίλτρα, η αλήθεια είναι ότι ξέρει να γοητεύει τους θεατές κάθε ηλικίας.
Ο illusionist υπόσχεται στο κοινό την απόλυτη «Απόδραση από τη λογική». Αυτός είναι και ο τίτλος του σόου μαγείας που παρουσιάζει κάθε Κυριακή στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο.

Ψευδαίσθηση

Η σκηνή μετατρέπεται σε έναν διαδραστικό κόσμο, όπου καθένας συμμετέχει με τον δικό του τρόπο. Η ψευδαίσθηση γίνεται πραγματικότητα. Ο μάγος εμφανίζεται μέσα από ένα ασανσέρ, που πριν από μερικά δευτερόλεπτα ήταν άδειο. Η συνεργάτιδά του περνά… μέσα από το σώμα του και στο φινάλε εκείνος αιωρείται μπροστά στα έκπληκτα μάτια των θεατών. Και, φυσικά, η μόνιμη απορία όλων είναι: «Πώς το κάνει;» Οπως μας λέει ο ίδιος, «αυτός είναι και ο σκοπός μου. Να ξεφύγουν από τη μίζερη πραγματικότητα. Ολα γίνονται γι’ αυτό το “Ααα!”, γι’ αυτά τα δύο δευτερόλεπτα. Πάντα κάνουν υποθέσεις. Αλλοι πέφτουν μέσα, άλλοι όχι. Εγώ δεν προδίδω, απλά ακούω. Ολοι μπαίνουν στη διαδικασία να ανακαλύψουν το κόλπο».

Σεμινάρια στις ΗΠΑ

Ο Σανκάρα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κρήτη. Στη συνέχεια ήρθε στην Αθήνα, όπου και άρχισε να εκπαιδεύεται στην τέχνη της ψυχαγωγικής μαγείας και ψευδαίσθησης. Ανήσυχος και τελειομανής, σύντομα θα βρεθεί στην Αμερική. Εκεί, με σεμινάρια κυρίως στο Λος Αντζελες και το Λας Βέγκας, θα καταφέρει σε σύντομο διάστημα να ξεχωρίσει, ανεβάζοντας τον πήχη και δίνοντας μια άλλη διάσταση στον χώρο της μαγείας, πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα.

Και μπορεί ο Ντέιβιντ Κόπερφιλντ να είχε πει ότι μπορεί να εξαφανίσει την Ακρόπολη, αλλά δεν είναι ο μόνος. «Είχε αναφέρει, όταν είχε έρθει στην Αθήνα, ότι δεν του έδωσαν την άδεια. Φυσικά ήταν ένα κόλπο μάρκετινγκ. Πάντως, είναι δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Το είχε κάνει με το Αγαλμα της Ελευθερίας, το οποίο βρίσκεται πάνω σε νησί. Είναι πιο εύκολο. Ξέρω τη μέθοδο. Η Ακρόπολη απαιτεί πιο μεγάλη διαδικασία, λόγω του σημείου όπου είναι χτισμένη. Χρήματα θέλεις. Αν έχω ένα μεγάλο μπάτζετ και μια υποστήριξη, ναι, μπορώ να εξαφανίσω και την Ακρόπολη».

Ο «αόρατος» Σφακιανάκης

Στην αρχή της καριέρας του συνεργάστηκε με τον Νότη Σφακιανάκη. «Ωραίος τύπος» θα πει. Μάλιστα, πριν αρχίσουν να δουλεύουν μαζί, ο Σανκάρα δεν του έκρυψε ότι ήταν διστακτικός.

«Δυσανασχέτησα και του το είπα. Ομως, αν τον γνωρίσεις, δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα που έχει περάσει προς τα έξω. Είναι πολύ ωραίος, ειλικρινής, ευθύς, με τις δικές του απόψεις. Αν του παραθέσεις ένα επιχείρημα και του αποδείξεις ότι μπορεί να έχεις δίκιο, το δέχεται. Είναι αληθινός. Στο κέντρο όπου εμφανιζόταν, όταν τελείωνε το πρώτο μέρος, ανέβαινε σε ένα τραπέζι και εξαφανιζόταν. Το υποστήριζε πολύ ωραία. Αν δεν ήταν επιτυχημένος τραγουδιστής, θα ήταν περίφημος μάγος. Εχει τρομερό στιλ».

Στη συνέχεια ήρθε το «Πολύ την Κυριακή», που παρουσίαζε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στο Mega, στο οποίο ο Σανκάρα ήταν μόνιμο μέλος της ομάδας.

«Με βοήθησε πολύ»

«Η πιο ωραία συνεργασία μου. Ο Γρηγόρης ήταν απαιτητικός και τελειομανής, όπως έπρεπε να είναι, γιατί τότε βγαίναμε ζωντανά. Δεν χωράει λάθος, γιατί δεν το σώνεις. Μεγάλο σχολείο. Ο Αρναούτογλου με βοήθησε πολύ».

Στο θέατρο συνεργάστηκε με τον Μάρκο Σεφερλή. «Κι αυτός ιδιαίτερος, μοναδικός στο είδος του, ταλαντούχος. Δουλέψαμε το 2007 στο “Γελών λαβέ” στο Δελφινάριο».

«Λάθος επιλογή να συμμετέχω στο σόου του Γκέλερ»

Ο Σανκάρα πήρε μέρος και στο σόου του ΑΝΤ1 «Ο διάδοχος του Γιούρι Γκέλερ». Ωστόσο, όπως δηλώνει, η συμμετοχή του ήταν ένα λάθος.

«Δεν έπρεπε να το κάνω, γιατί με έβαλαν σε ένα μπούγιο ανθρώπων, που δεν τους ήξερε ο κόσμος. Δεν βγαίνει ποτέ πρώτος κάποιος που τον γνωρίζουν ήδη. Δεν είδα κάτι καλό, πέρα από μια επιπρόσθετη προβολή. Τι να αποδείξω; Αφού με γνώριζαν ήδη».

Η γνώμη του για τον Γκέλερ; «Είναι μπίζνεσμαν, με το μισό Λονδίνο δικό του. Πάμπλουτος και πανέξυπνος. Εγινε γνωστός με ένα κουτάλι. Αυτό τα λέει όλα». Η μόνη ουσιαστική επικοινωνία που είχε μαζί του ήταν λίγο πριν αρχίσει το σόου: «Μας είχε μαζέψει όλους σε ένα δωμάτιο. Μας είπε ότι θα πάρουμε πολύ μεγάλη δημοσιότητα και να την εκμεταλλευτούμε. Μετά, μας φρόντιζαν άλλοι. Τι θα φορέσουμε, τι θα πούμε. Ολα ήταν στημένα. Μια πολύ προσεκτικά κουρδισμένη θεατρική παράσταση. Ο,τι κάναμε εδώ, ακριβώς το ίδιο συνέβαινε και στις άλλες εκπομπές του στο εξωτερικό. Τα πάντα ήταν copy paste. Καμία πρωτοτυπία».

Με τον νικητή του σόου, τον Ζάκρις, είχε να βρεθεί από τότε. Ομως σε μια περιοδεία του στην Κρήτη οι δυο σύντεκνοι συναντήθηκαν και τα είπαν: «Ηρθε και με είδε. Μεταξύ μας δεν υπήρχε ανταγωνισμός στο σόου». Οσο για το αν άξιζε τη νίκη; «Ο κόσμος ψήφισε και δεν μπορούμε να το κρίνουμε. Μπορεί να μην ήταν καλός τεχνικά, αλλά ήταν εξαιρετικός ηθοποιός και σπουδασμένος στο είδος. Εκεί το κέρδισε. Γιατί ο μάγος είναι ο ηθοποιός που παίζει τον ρόλο του μάγου. Οπότε ο Ζάκρις μπήκε στο πετσί του και τον απέδωσε τέλεια. Οφείλω να πω ότι στο σόου γνώρισα καλύτερα το mental, ό,τι έχει να κάνει με τον νου και τη σκέψη. Δεν το ήξερα τόσο βαθιά».

«Στο τραπεζάκι με τις λάμες θα έβαζα τον Θεόδωρο Πάγκαλο!»

Ο Σανκάρα δεν δίστασε να μας αποκαλύψει ποιους σταρ της εγχώριας σοουμπίζ θα ήθελε μαζί του on stage και σε ποιους θα έφτιαχνε κάτι ιδιαίτερο για τις δικές τους εμφανίσεις: «Θα μου άρεσε να έχω ως παρτενέρ τη Δούκισσα Νομικού. Είναι όμορφη, λαμπερή και πληροί και τις σωματικές προϋποθέσεις. Στον Σάκη Ρουβά θα μπορούσα να κάνω ένα νούμερο για το κέντρο όπου εμφανίζεται. Να κάνει θεαματική είσοδο, όπως, για παράδειγμα, βγαίνω εγώ στην παράστασή μου, με το ασανσέρ. Για φανταστείτε, επίσης, στην ελληνική αποστολή στη Γιουροβίζιον να κάναμε μια έναρξη με ένα μαγικό. Θα ήταν πολύ πρωτότυπο».

Τις Αννα Βίσση, Δέσποινα Βανδή και Ελενα Παπαρίζου θα τις έβαζε σίγουρα να κάνουν αιώρηση, αλλά θα τις εξαφάνιζε και από τη σκηνή: «Επίσης θα τις σήκωνα on stage και θα τις έβαζα να κάνουμε μεταξύ μας interactive πράγματα. Τη Βίσση θα μπορούσα να τη βάλω να περάσει και μέσα από το σώμα μου.

Στην Ελένη Μενεγάκη θα έκανα το κόλπο με το χαρτί υγείας. Εξαφανίζεις μπροστά στα μάτια της κομμάτια του και όλοι βλέπουν πώς γίνεται, εκτός από εκείνη. Είναι εκφραστική και θα “βγάλει” ωραίες αντιδράσεις».

Οσο για το ποιον θα έβαζε στο τραπεζάκι με τις λάμες; «Τον Θεόδωρο Πάγκαλο, για να δοκιμάσουμε και την κατασκευή και το εφέ».

{{-PCOUNT-}}28{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ