Maybelline: Καμπάνια με εκκεντρικό 25χρονο

Τον λένε Μάνι Γκουτιέρεζ, μόλις 25 χρόνων, και είναι το αγόρι της διπλανής πόρτας

Τον λένε Μάνι Γκουτιέρεζ, μόλις 25 χρόνων, και είναι το αγόρι της διπλανής πόρτας. Τουλάχιστον αυτό πιστεύει ο ίδιος. Εχει στο Instagram 3.000.000 ακολούθους κι αυτό του έφερε ένα συμβόλαιο με μια μεγάλη εταιρία καλλυντικών, η οποία επέλεξε τον νεαρό άντρα ως πρόσωπο της καμπάνιας της, μια κι εκείνος συνηθίζει στις φωτογραφίες που ανεβάζει στα social media να έχει δέρμα ροδακινί, δίνοντας την κατάλληλη λάμψη στα μήλα και στο μέτωπο, ενώ έχει ελαφρώς ανοιχτά τα έντονα χείλη του και τα μάτια του ελαφίσια.

Το μακιγιάζ τού άρεσε από πολύ μικρός, λέει το αγόρι από το Σαν Ντιέγκο, καθώς τον γοήτευε η ομορφιά της μητέρας του. Την απόφασή του όμως να ασχοληθεί με την τέχνη του μακιγιάζ την εκδήλωσε όταν μεγάλωσε, αφήνοντας στον… τόπο την οικογένειά του, όταν της ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να γίνει γιατρός αλλά make up artist. Και τα πράγματα δεν του πήγαν άσχημα, καθώς, χάρη στα βίντεο που ανέβαζε στα social media, όπου έδειχνε το ταλέντο του, χτύπησε τζακ ποτ, υπογράφοντας συμβόλαιο ως «μούσα» της Maybelline για το λανσάρισμα στην αγορά της νέας μάσκαρας της εταιρίας.

Ο νεαρός είναι ένα παράδειγμα ανοχής και ειλικρίνειας απέναντι στον πολιτισμό του «αλλόκοτου», στην προώθηση μιας διαφορετικής αρρενωπότητας, η οποία ενθουσιάζει μια κατηγορία ανθρώπων.
Εδώ που τα λέμε, η υπόθεση του Μάνι δεν είναι η πρώτη. Προηγήθηκαν ο Τζέιμς Τσαρλς της CoverGirl και ο Τόμας Χάλμπερτ της ΜΑC, με αποτελέσματα που δεν ήταν τόσο εντυπωσιακά όσο η εξαγγελία και το «σφυροκόπημα» του μάρκετινγκ.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ