Μπέργκερ από τη Σίλικον Βάλεϊ

Η (νέα) super λιχουδιά δεν έχει κρέας, αλλά ένα μόριο από αίμα που είναι πλούσιο σε σίδηρο και έχει τη γεύση ενός μπιφτεκιού

Η (νέα) super λιχουδιά δεν έχει κρέας, αλλά ένα μόριο από αίμα  που είναι πλούσιο σε σίδηρο και έχει τη γεύση ενός μπιφτεκιού

Μπορεί ένα μπέργκερ να αλλάξει τον κόσμο; Αν είναι «επαναστατικό», όπως το θέλει ο εμπνευστής και δημιουργός του, τότε θα τον αλλάξει, αφού θεωρεί πως με το Impossible Burger θα τα καταφέρει, καθώς δίνει την αίσθηση ότι είναι από κρέας, χωρίς να έχει ούτε ίνα κρέατος, ενώ είναι κάτι πολύ περισσότερο από ακόμη ένα χορτοφαγικό μπουρεκάκι!

Από την Aλεξία Κοσίνα

Ο Πάτρικ Μπράουν, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Impossible Foods, και η ομάδα του στη Σίλικον Βάλεϊ έφτιαξαν το Impossible Burger από σιτάρι, λάδι καρύδας και πατάτες. Χάρη στην προσθήκη «αίμης», ενός μορίου που περιέχεται στο αίμα και είναι πλούσιο σε σίδηρο (το οποίο η εταιρία παράγει μαζικά χρησιμοποιώντας μαγιά που έχει υποστεί ζύμωση), έχει την εικόνα, τη μυρωδιά και τη γεύση ενός μπιφτεκιού.

Οπως υποστήριξε ο Μπράουν σε συνέντευξή του, «μπορεί κάποιος να απολαύσει χωρίς συμβιβασμούς νόστιμο “κρέας” χωρίς τη μεσολάβηση… ζώου». Μάλιστα στην τυφλή γευσιγνωσία, συνοδευόμενο με λευκό ψωμάκι, τυρί, μαρούλι, ντομάτα και πατάτες, κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούσαν να διακρίνουν μεταξύ του Impossible Burger και ενός κλασικού από βόειο κρέας, ενώ σε μια άτυπη δοκιμή που διοργάνωσαν οι «New York Times» οι αντιδράσεις ήταν θετικές.

«Χωρίς να θέλουμε να θίξουμε τους χορτοφάγους, η ομάδα που στοχεύουμε είναι των κρεατοφάγων. Αν το μπέργκερ μας κερδίσει αυτούς, τότε θα έχει επιτύχει τον στόχο του» τονίζει ο Μπράουν και εξηγεί πώς η εφεύρεσή του αλλάζει τον κόσμο: «Η τεχνολογία μπορεί πλέον να δημιουργήσει τρόφιμα με όλες τις προδιαγραφές που ζητούν οι καταναλωτές, αλλά με πολύ χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, χωρίς τη χρήση ζώων».

Οι καταναλωτές
Και, όπως διαπίστωσε στα έξι χρόνια από τη δημιουργία της εταιρίας του, υπάρχει μια αυξανόμενη αγορά για τέτοιου τύπου προϊόντα, γιατί οι καταναλωτές είναι πιο πρόθυμοι να δεχτούν και να δοκιμάσουν εναλλακτικές επιλογές. Και το «Impossible Burger» είναι ένα τέτοιο παράδειγμα που διαταράσσει μια αγορά πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυτήν του βόειου κρέατος. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η επένδυσή του έχει συγκεντρώσει σχεδόν 160.000.0000 ευρώ από χρηματοδότες όπως η Google, η UBS και ο Μπιλ Γκέιτς.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387 630x389 630x388

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ