Τα βλαστάρια των stars στη fashion ελίτ

Διάσημοι οίκοι μόδας επιλέγουν για μοντέλα πρώτης γραμμής γιους και κόρες που έχουν «βαρύ» επώνυμο

Εκτός από τον θρόνο, το οικόσημο ή την επαγγελματική ενασχόληση, και η διασημότητα κληροδοτείται και κληρονομείται, εντείνοντας το δίλημμα τι εκ των δύο ισχύει: «Κατά μάνα, κατά κύρη, κατά γιο και θυγατέρα» ή μήπως «σόι πάει το βασίλειο»;

Η νέα γενιά της παγκοσμιοποιημένης αριστοκρατίας έχει τις ρίζες της στο star system. Γιοι και θυγατέρες, γόνοι σταρ των τελευταίων 25 χρόνων, που είναι από τα γεννοφάσκια τους στο προσκήνιο, αποτελούν τη νέα ελίτ των επιδείξεων μόδας διάσημων οίκων και του καλλιτεχνικού στερεώματος.

hwrtert 7Η διασημότητα των γονέων τους «φορέθηκε» ως πολυτελής ετικέτα από νωρίς στους απογόνους τους, ανοίγοντάς τους δρόμους και πόρτες για λαμπρές καριέρες. Και το όφελος είναι αμφίδρομο, καθώς με την τεράστια επίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που απολαμβάνουν λόγω του αναγνωρίσιμου ονόματός τους οι νέοι αυτοί έχουν γίνει τα τέλεια avatars για διαφημιστικές εκστρατείες. Η λίστα είναι πλούσια και ενδιαφέρουσα.

Θαυμαστές

Η Λίλι Ρόουζ Ντεπ, κόρη του Τζόνι, και η θυγατέρα του Γουίλ Σμιθ Γουίλοου είναι τα πρόσωπα του οίκου Chanel, ενώ μούσα του Καρλ Λάγκερφελντ, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, είναι η κόρη της Ινές ντε λα Φρεσάνζ, η Βιολέτ ντ’ Ουρσό.

Μοντέλα των Dolce & Gabbana είναι ο μεγάλος γιος Μπέκαμ, ο Μπρούκλιν, με τους 9.000.000 θαυμαστές και οι θυγατέρες του Σιλβέστερ Σταλόνε, Σοφία και Σιστίν. Η κόρη του Βρετανού ηθοποιού Τζουντ Λο Αϊρις είναι το νέο πρόσωπο της Burberry, ακολουθώντας τα πατήματα του αδελφού της Ράφερτι στο μόντελινγκ, ενώ τα χνάρια τους στις διάσημες πασαρέλες αφήνουν οι κόρες του τραγουδιστή Λάιονελ Ρίτσι, Νικόλ και Σοφία, της Σίντι Κρόφορντ, η Κάια Τζόρνταν, όπως και ο εγγονός του Μπομπ Ντιλαν, Λέβι. Η κόρη του αείμνηστου Μάικλ Τζάκσον, η Πάρις, εθεάθη στη γαλλική πρωτεύουσα για μια φωτογράφιση, ακολουθώντας τα χνάρια της Αναΐς Γκάλαχερ, της κόρης του τραγουδιστή των Oasis Νόελ, του Γκάμπριελ-Κέιν Ντέι Λιούις, γιου της Ιζαμπέλ Αντζανί και του Ντάνιελ Ντέι Λιούις, της Κένια Τζούλια Τζό ουνς, της κόρης της Ναστάζια Κίνσκι και του Κουίνσι Τζόουνς, όπως και των γιων του Σον Πεν και του Πιρς Μπρόσναν, Χόπερ και Ντίλαν αντίστοιχα.

Η λίστα είναι πλούσια, ίσως και ανεξάντλητη, αφού ειδικοί του μάρκετινγκ υποστηρίζουν ότι οι νέοι καταναλωτές είναι επιρρεπείς στη «λαϊκή γοητεία» και δεν χορταίνουν να βλέπουν τη νέα γενιά των φυλών και των δυναστειών των διασημοτήτων. Ωστόσο, αν και τα βήματα των γόνων υπόσχονται εύκολα κέρδη, γρηγορότερη ανέλιξη, περισσότερες επιλογές, η διατήρηση στην κορυφή και η επιτυχία θα εξασφαλιστούν από την εξυπνάδα που θα επιδείξουν και από τις επιλογές που θα κάνουν.

Δείτε τις φωτογραφίες:  

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387 630x389 630x388 630x386

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ