Γυμναστική στο γραφείο

Πέντε απλές ασκήσεις που βασίζονται σε ταυτόχρονες εκτάσεις χεριών και ποδιών αλλά και τόνωση των μυών με «σύμμαχο» τον τοίχο

Οσοι εργάζονται σε γραφείο περνούν τον περισσότερο χρόνο καθιστοί και αρκετοί από αυτούς επικαλούνται την πολύωρη εργασία για να δικαιολογηθούν ότι δεν βρίσκουν χρόνο να γυμναστούν.

Η ειδικός σε θέματα fitness Ελεν Φόστερ βάζει τέλος στις δικαιολογίες, παρουσιάζοντας πέντε ασκήσεις που μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει στη δουλειά, μετατρέποντας το γραφείο σε… γυμναστήριο.

seatyertg 2Συμβουλεύει να εκμεταλλεύεται κανείς το ολιγόλεπτο διάλειμμα για να κάνει αεροβική γυμναστική με step στις σκάλες. Για ζέσταμα προτείνει να ανεβοκατέβει τις σκάλες με μέτρια ταχύτητα και στη συνέχεια να ανεβάζει και να κατεβάζει το σώμα του πατώντας εναλλάξ με τα πόδια στο πλατύσκαλο, για περίπου 10 λεπτά. Για να έχει καλύτερη ισορροπία, η ειδικός συμβουλεύει να κρατάει τα κάγκελα της σκάλας.

Εναλλακτικά, μπορεί να κάνει για 10 λεπτά επιτόπια άλματα με ταυτόχρονες εκτάσεις των χεριών και των ποδιών δίπλα στο γραφείο του, έτσι ώστε να ενεργοποιηθούν οι μύες του σώματος και να βελτιωθεί η λειτουργία του καρδιακού και του αναπνευστικού συστήματος. Δεν έχει παρά να λυγίσει τα γόνατά του μέχρι τα χέρια να ακουμπήσουν στο δάπεδο και στη συνέχεια να αναπηδήσει όσο πιο ψηλά μπορεί, ανοίγοντας ταυτόχρονα τα χέρια και τα πόδια, πριν προσγειωθεί κλείνοντάς τα.

Σε περίπτωση που δεν μπορεί να σηκωθεί από το γραφείο, η Φόστερ συμβουλεύει να επικεντρωθεί στην εκγύμναση των ποδιών. Αρκεί να καθίσει στην άκρη της καρέκλας, έχοντας τα χέρια πάνω στα μπράτσα της, και να τεντώσει πρώτα το ένα πόδι. Ακολούθως, να το σηκώσει μέχρι να γίνει παράλληλο με την καρέκλα, κρατώντας το σε αυτή τη θέση για πέντε δευτερόλεπτα. Η ειδικός συστήνει τρεις επαναλήψεις για κάθε πόδι.

Ο τοίχος του γραφείου μπορεί να αποδειχτεί το καλύτερο όργανο γυμναστικής για την τόνωση των μυών των χεριών και του θώρακα. Η Φόστερ εξηγεί στο Total Jobs ότι οι εργαζόμενοι μπορούν να κάνουν κάμψεις για ένα λεπτό, με τα χέρια να στηρίζονται στον τοίχο. Με αυτόν τον τρόπο θα γυμνάσουν τους μυς, αλλά δεν θα ιδρώσουν, γεγονός που είναι πολύ εύκολο στον κλειστό χώρο του γραφείου. Μπορούν επίσης να εξασκήσουν τους μυς των κάτω άκρων και των γλουτών κάνοντας βαθιά καθίσματα, ακουμπώντας τον τοίχο με την πλάτη τους, για ένα λεπτό.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387 630x389 630x388 630x386

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ