Η εφαρμογή γνωριμιών Hater εστιάζει στα πράγματα που σιχαίνονται οι χρήστες του για να δημιουργήσει ζευγάρια
Η εφαρμογή γνωριμιών Hater εστιάζει στα πράγματα που σιχαίνονται οι χρήστες του για να δημιουργήσει ζευγάρια
Συνήθως οι άνθρωποι έρχονται πιο κοντά όταν μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα, κοινά πιστεύω και τους αρέσουν τα ίδια πράγματα.
Αυτό τουλάχιστον πιστεύαμε μέχρι σήμερα. Μια νέα εφαρμογή γνωριμιών έρχεται να ανατρέψει τα έως τώρα δεδομένα ακολουθώντας τον ανάποδο τρόπο.
Το Hater, όπως προδίδει και το όνομά του, προσπαθεί να δημιουργήσει ζευγάρια βάσει των πραγμάτων που μισούν, είτε αυτά είναι πολιτικής φύσης είτε οι άνθρωποι που περπατούν αργά στα πεζοδρόμια ή τα τρόφιμα που δεν έχουν γλουτένη. Γι’ αυτό η εφαρμογή καλεί όσους τη χρησιμοποιούν να δηλώνουν ξεκάθαρα τις απόψεις τους για ευρεία γκάμα θεμάτων, από τον Ντόναλντ Τραμπ έως το γουακαμόλε.
Αντίθετα με την καθαρά πολιτικού προσανατολισμού εφαρμογή γνωριμιών Remainder, η οποία έκανε πρεμιέρα την παραμονή του δημοψηφίσματος για το Brexit, το Hater απευθύνεται σε όλους. Μάλιστα τους δίνει τη δυνατότητα ακόμα και να δηλώσουν ότι σιχαίνονται την πολιτικολογία. Για την ακρίβεια καλούνται να επιλέξουν μεταξύ χαρακτηρισμών όπως «λατρεύω», «σιχαίνομαι», «μου αρέσει», «δεν μου αρέσει» ή «αδιαφορώ». Ολα αυτά μπορούν να δηλώνουν θέση σε μερικά ή σε όλα από τα 2.000 θέματα που προτείνει η εφαρμογή, η οποία σχεδιάζει να εντάξει και θέματα που θα προτείνουν οι ίδιοι οι χρήστες.
Δεν προτάσσουν την εμφάνιση
Αυτό το concept στις γνωριμίες πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα τη διαφοροποίηση που παρατηρείται έτσι κι αλλιώς το τελευταίο διάστημα στα σάιτ γνωριμιών, τα οποία, αντίθετα με το παρελθόν, δεν προτάσσουν τα εμφανισιακά χαρακτηριστικά στην αναζήτηση συντρόφου.
Για παράδειγμα, η εφαρμογή γνωριμιών Hinger πρόσφατα αναβαθμίστηκε, ώστε να περιλαμβάνει πιο λεπτομερή προφίλ, που λένε μια ιστορία για τον υποψήφιο ή την υποψήφια μέσα από τις πληροφορίες που παρέχουν οι ίδιοι σχετικά με τη μουσική που ακούνε, με αυτά που διαβάζουν κ.λπ.
Οσο για την πιο αρνητική προσέγγιση του Hater, αυτή έχει βασιστεί στην έρευνα των πανεπιστημίων της Οκλαχόμα και του Τέξας, από την οποία έχει προκύψει ότι οι άνθρωποι έχουν την τάση να δένονται περισσότερο μέσω των κοινών αρνητικών απόψεων, παρά μέσω των πραγμάτων που τους αρέσουν.