Ο πιλότος που «ξεγέλασε» τον θάνατο!

«Ο πιο τυχερός ιπτάμενος στον κόσμο» Μπόργκες ντο Βάλε,που μετέφερε επί 40 χρόνια παράνομους εργάτες και πόρνες στον Αμαζόνιο, γλίτωσε (!) από 11 αεροπορικά ατυχήματα

«Ο πιο τυχερός ιπτάμενος στον κόσμο» Μπόργκες ντο Βάλε,που μετέφερε επί 40 χρόνια παράνομους εργάτες και πόρνες στον Αμαζόνιο, γλίτωσε (!) από 11 αεροπορικά ατυχήματα 

Συστήνεται ως «ο πιο τυχερός πιλότος στον κόσμο» και δικαίως, αφού έχει επιζήσει από 11f1 124 αεροπορικά ατυχήματα στα δρομολόγια που έκανε μεταφέροντας παράνομους εργάτες και πόρνες στη ζούγκλα της Βραζιλίας επί 40 ολόκληρα χρόνια.

Ο Μπόργκες ντο Βάλε είναι τώρα ένας συνταξιούχος που απολαμβάνει να εξιστορεί τις περιπέτειες που έζησε συμμετέχοντας ως μεταφορέας στη μαύρη αγορά χρυσού που ανθούσε στη χώρα της Λατινικής Αμερικής. Εκτός από τα 11 ατυχήματα από τα οποία επέζησε, ο Ντο Βάλε κατάφερε να βγει ζωντανός και από μια πυρκαγιά που ξέσπασε στο πιλοτήριο και προκάλεσε τον θάνατο δύο επιβατών. Τα αδέρφια του, ωστόσο, δεν έχουν σταθεί το ίδιο τυχερά, αφού τρία από τα συνολικά έξι σκοτώθηκαν σε διαφορετικά αεροπορικά δυστυχήματα.

Ο Ντο Βάλε, που μεγάλωσε στην Ιταϊτούμπα, στα βάθη της ζούγκλας της Βραζιλίας, είχε δύο επιλογές: να γίνει ή garimpeiro, δηλαδή εργάτης σε παράνομο ορυχείο χρυσού, ή πιλότος που μεταφέρει τους εργάτες αυτούς σε διάφορα μέρη του Αμαζονίου. Ολα τα αγόρια της οικογένειάς του και ο ίδιος επέλεξαν τη δεύτερη καριέρα, αν και η Ιταϊτούμπα βρίσκεται στη λίστα με τα δέκα πιο επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου.

«Εχω χάσει το μέτρημα των φίλων μου που σκοτώθηκαν σε αεροπορικά δυστυχήματα» δηλώνει ο Ντο Βάλε στον βρετανικό «Guardian», ωστόσο αναγνωρίζει ότι η δουλειά αυτή είχε καλά λεφτά, που του έδιναν τη δυνατότητα να γλεντάει με ναρκωτικά, γυναίκες και γρήγορα αυτοκίνητα.

«Στα πάρτι τα τραπέζια ήταν γεμάτα ναρκωτικά. Αγόραζα τρία καινούργια αυτοκίνητα κάθε χρόνο και ξεκινούσα για διακοπές με τσάντες γεμάτα λεφτά» θυμάται ο πιλότος, που έδωσε λόγω προβλημάτων υγείας τη σκυτάλη στον γιο και τον ανιψιό του, οι οποίοι ωστόσο ζουν τη δουλειά αυτή στην παρακμή της. «Εχουμε 30 πτήσεις τη μέρα. Τη δεκαετία του ’80 ήταν 300 με 400» είπε χαρακτηριστικά ο Αντόνιο Αντερσον, υπάλληλος του αεροδρομίου, στον «Guardian».

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ