ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ: Στη Μαρία Ηλιάκη

❱❱ Η Μαρία Ηλιάκη κάνει ό,τι μπορεί για να κρατηθεί στην επικαιρότητα, αφού (και) φέτος τηλεοπτικές προτάσεις… γιοκ! Ωστόσο, η παρουσιάστρια βγάζει το χαρτζιλίκι της διαφημίζοντας προϊόντα ομορφιάς, ρούχα και παπούτσια στην προσωπική σελίδα της στο Instagram, όπως κάνουν εξάλλου τη σήμερον ημέρα και πολλοί άλλοι celebrities.

Εχοντας ξεπεράσει τους 410.000 followers στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η Μαρία εξελίσσεται σταδιακά σε περιζήτητη «πωλήτρια» με μεγάλη πραμάτεια στο ιντερνετικό «πολυκατάστημά» της.

Προκειμένου, όμως, να συνεχίσει να έχει ζήτηση, είναι απαραίτητη η δημοσιότητα. Ετσι η Μαρία, που δεν έχει πλέον εκπομπή, σκέφτηκε έναν ωραιότατο τρόπο να τραβήξει πάλι πάνω της τα φώτα.

iliaki 0Τι έκανε; Αποφάσισε να διδάξει τις διαδικτυακές φίλες της πώς δεν θα «βλέπει» την κυτταρίτιδά τους ούτε ο φωτογραφικός φακός.

Η παρουσιάστρια, μάλιστα, δεν δίστασε να «τσαλακώσει» την εικόνα της, αποκαλύπτοντας ατέλειες του σώματός της. Χαρτογράφησε με βελάκια το σημείο με το «πρόβλημα» πάνω σε μια φωτογραφία της που ανέβασε στο Instagram κι έπειτα το… τερμάτισε, αναφέροντας ότι η κυτταρίτιδα που έχει στο μπούτι της είναι αποτέλεσμα της στάσης που καθόταν.

Δηλαδή, αν φορέσει μια γυναίκα ολόσωμο μαγιό και καθίσει σωστά, δεν θα φανεί η κυτταρίτιδά της. Αν πάλι δεν προσέξει και καθίσει όπως να ’ναι, η «φλούδα πορτοκαλιού» θα κάνει την εμφάνισή της. Τουλάχιστον αυτό συνέβη στο story που μοιράστηκε με τους followers της στο Instagram.

Η αλήθεια είναι πως με κάτι τέτοια τρικ φτάνουν και κάτι μάγοι μέχρι τον τελικό του «Αμερική έχεις ταλέντο».

Από ’κει να τα «ξεσηκώνει» άραγε το Μαράκι; Σε κάθε περίπτωση, ήταν κι αυτό μια αρχή για να «ταρακουνήσει» τη showbiz και να κάνει έπειτα από καιρό τον γύρο των ελληνικών ιστοσελίδων. Οχι βέβαια με αφορμή κάποια επαγγελματική επιτυχία της, αλλά για το ότι μπορεί να «εξαφανίζει» την κυτταρίτιδά της!

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ