Η δίαιτα των σταρ!

ΥΓΕΙΑ
Νιώστε καλά με αέρα από το

Η δίαιτα των σταρ!

Ονομάζεται Feel Good (νιώσε καλά) και είναι η δίαιτα που κάνει θραύση στο Χόλιγουντ, καθώς την υιοθέτησαν πολλοί σταρ που ήθελαν να χάσουν κιλά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μάλιστα χωρίς μεγάλες στερήσεις, είδαν εκπληκτικά αποτελέσματα. Αν κι εσείς θέλετε να χάσετε βάρος πριν από τις διακοπές χωρίς να πείτε το ψωμί ψωμάκι, η δίαιτα αυτή υπόσχεται απώλεια τριών κιλών μέσα σε δύο μόνο εβδομάδες.


Η δίαιτα Feel Good θα φέρει στο πιάτο σας θαλασσινό αέρα και θα ενισχύσει τη διάθεσή σας για καλοκαιρινές διακοπές αφού θα χάσετε εύκολα κιλά χωρίς να αγχωθείτε και χωρίς να στερηθείτε γεύματα. Μόνο το κόκκινο κρέας και τα γλυκά θα πρέπει να βγάλετε από τη διατροφή σας. Η δίαιτα αυτή, που έρχεται από τη Μέκκα του κινηματογράφου, βασίζεται στα ψάρια, στα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, στα φρέσκα λαχανικά και στα φρούτα, στις τροφές δηλαδή που είναι επίσης απαραίτητες για την υγεία. Περιλαμβάνει, για παράδειγμα, θαλασσινά που βελτιώνουν τη διάθεση, λαχανικά και φρούτα που κάνουν καλό στο δέρμα, γαρίδες που βοηθούν στο γρήγορο κάψιμο των θερμίδων, ανανά και γκρέιπφρουτ που λύνουν το πρόβλημα της κατακράτησης υγρών. Περιέχει επίσης ιώδιο, το οποίο επιταχύνει τις διαδικασίες θερμογένεσης, δηλαδή την καύση των θερμίδων από τον οργανισμό. Ακόμη είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα Ωμέγα 3. Ετσι θα καταφέρετε να χάσετε τρία ολόκληρα κιλά σε δύο μόλις εβδομάδες!




ΜΕΝΟΥ 1.200 ΘΕΡΜΙΔΩΝ - ΧΑΝΕΤΕ 3 ΚΙΛΑ ΣΕ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

Δευτέρα
Πρωινό
1 φλιτζάνι νερό, 1 μικρό κρουασάν χωρίς γέμιση, χυμό από ένα γκρέιπφρουτ
Μεσημεριανό
100 γρ. σαλάτα με ρύζι, φακές, καρότα, όλα βρασμένα, μαζί με ωμή μαραθόριζα (φινόκιο) τριμμένη, με φυλλαράκια δυόσμου και ψιλοκομμένο άνηθο
Βραδινό
200 γρ. σαρδέλες του φούρνου, στις οποίες θα έχετε προσθέσει φρέσκια ντομάτα και μαϊντανό, και μισό ψωμάκι.

Τρίτη
Πρωινό
1 φλιτζάνι τσάι, 1 κεσεδάκι άπαχο γιαούρτι μαζί με μία χούφτα δημητριακά.
Μεσημεριανό
250 γρ. σαλάτα (ζεστή) που θα την ετοιμάσετε με βραστά ψάρια (μπακαλιάρο, καλαμαράκι και καραβίδες) και πατάτες και θα την πασπαλίσετε με ρίγανη, 1 μπολάκι γεμάτο με κεράσια.
Βραδινό
ομελέτα φούρνου, που θα τη φτιάξετε με 2 αυγά και σπανάκι, μαρουλοσαλάτα

Τετάρτη
Πρωινό
1 φλιτζάνι γάλα με 0% λιπαρά στο οποίο θα έχετε προσθέσει λίγο καφέ, 3 μικρές φρυγανιές αλειμμένες με λίγο μέλι
Μεσημεριανό
150 γρ. νωπός σολομός στο φούρνο συνοδευμένος με σπαράγγια και κολοκυθάκια στον ατμό
Βραδινό
150 γρ. σούπα από ανάμεικτα δημητριακά με μακαρονάκι κοφτό (ολικής αλέσεως), χυμό από 1 μήλο βιολογικής καλλιέργειας.

Πέμπτη
Πρωινό
1 φλιτζάνι καφές από αλεσμένο κριθάρι με λίγο γάλα 0% λιπαρά, 1 κριτσίνι ολικής αλέσεως
Μεσημεριανό
80 γρ. ζυμαρικά ολικής αλέσεως με μύδια, κόκκινη πιπεριά και σπανάκι, 2 μικρές φέτες πεπόνι
Βραδινό
150 γρ. φρέσκος τόνος στο φούρνο με 120 γρ. πατάτες βρασμένες στον ατμό με σκόρδο και ψιλοκομμένο μαϊντανό και με λίγη τριμμένη μαραθόριζα

Παρασκευή
Πρωινό
1 φλιτζάνι καφές εσπρέσο, 1 μάφιν ολικής αλέσεως
Μεσημεριανό
σαλάτα με 100 γρ. τυρί μοτσαρέλα, ντομάτες, βασιλικό, 1 φέτα καρπούζι
Βραδινό
80 γρ. ριζότο α λα πεσκατόρε (με 80 γρ. γαρίδες, αχιβάδες και γαύρους) 2 φέτες φρέσκο ανανά

Σάββατο
Πρωινό
1 φλιτζάνι τσάι, 2 κρακεράκια ολικής αλέσεως, 1 μπανάνα αλεσμένη στο μπλέντερ
Μεσημεριανό
3 σουβλάκια κοτόπουλου (καλαμάκια) με πιπεριές και ντοματάκια στη σχάρα και αγκινάρες γκρατινέ με 1 κουταλιά φρυγανιά τριμμένη
Βραδινό
80 γρ. πένες με σάλτσα τυριού (50 γρ. ανθότυρο, γιαούρτι, παρμεζάνα και μπλε τυρί), 1 μπολ γεμάτο με φρούτα του δάσους
* Την Κυριακή έχει ελεύθερο μενού. Μην «εκμεταλλευτείτε» όμως την ελευθερία σας!



Η μπανάνα κάνει καλό

Η ευεργετική δράση στον οργανισμό δεν οφείλεται μόνο στα σάκχαρα που περιέχει. Μία μεσαίου μεγέθους μπανάνα προσφέρει την ημερήσια δόση που χρειαζόμαστε σε βιταμίνη Β6, η οποία βοηθάει στη μετατροπή των θρεπτικών ουσιών σε ενέργεια. Επίσης είναι πλούσια σε κάλιο.


Επιμέλεια: ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ