Αποφασισμένη να κινηθεί νομικά για να φρενάρει το νέο διαφημιστικό σποτ με τον φορτηγατζή-δράκουλα είναι η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ).
Λίγες μόλις μέρες μετά τον σάλο που προκλήθηκε από τη γνωστή διαφήμιση με τις φονικές ατάκες «Πού πάει το αγόρι;» και «Στάση στην Καβάλα» η οποία προκάλεσε την οργή των αυτοκινητιστών, που ένιωσαν προσβεβλημένοι για τα ομοφυλοφιλικά υπονοούμενα και κινήθηκαν νομικά ζητώντας την απόσυρσή της, ένα νέο σποτ έρχεται να αναζωπυρώσει τη «μάχη» μεταξύ των φορτηγατζήδων και της εταιρείας Airfast Tickets.
Πρόκειται για το σποτ της εταιρείας με τίτλο «Δράκουλας» που μία ακόμη φορά έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στον κλάδο των αυτοκινητιστών. Στη νέα διαφήμιση ο νεαρός κάνει οτοστόπ αλλά για κακή του τύχη πέφτει πάνω σε έναν «μυστήριο» οδηγό-δράκουλα! «Για πού το βάλαμε;» ακούγεται να ρωτάει ο φορτηγατζής, με τον νεαρό να απαντάει: «Στη Βιέννη». Τότε η καμπίνα μετατρέπεται σε αίθουσα τελετών, με μοβ κουρτίνες και νεκροκεφαλές και ο οδηγός απαντάει: «Ωραία, δεν θα σε πείραζε να περάσουμε μια βόλτα από Καρπάθια!».
Μιλώντας στην «Espresso» ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης, ανέφερε πως η εταιρεία απέσυρε την πρώτη διαφήμιση, αλλά επανέρχεται με ένα νέο και εξίσου προκλητικό σποτ που μειώνει τον κλάδο των αυτοκινητιστών. «Σήμερα θα καταθέσουμε ασφαλιστικά μέτρα και για το δεύτερο σποτ, ενώ θα προχωρήσουμε σε καταγγελία στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης» δήλωσε ο ίδιος και συμπλήρωσε: «Θα κινηθούμε νομικά για όσες διαφημίσεις προσβάλλουν τον χώρο μας».
ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΞΙΩΤΗΣ