Μια κίνηση που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα στο τηλεοπτικό τοπίο φαίνεται πως εξετάζει σοβαρά ο ΑΝΤ1, με το όνομα της Ρούλας Κορομηλά να βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων για τη νέα σεζόν, καθώς η εθνική μας σταρ είναι μια τηλεοπτική μετοχή μεγάλου μεγέθους.

Στο πλαίσιο αυτό, οι επαφές ανάμεσα στην ιστορική παρουσιάστρια και στο κανάλι του Αμαρουσίου βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, με αρκετούς να θεωρούν ότι η επιστροφή της αποτελεί πλέον ένα από τα πιο δυνατά σενάρια της επόμενης χρονιάς. Αν επιβεβαιωθεί, θα πρόκειται αναμφίβολα για μία από τις σημαντικότερες τηλεοπτικές μεταγραφές των τελευταίων ετών. Γιατί, ως γνωστόν, η Ρούλα Κορομηλά ήταν τα τελευταία χρόνια στο Mega.

Φήμες λοιπόν θέλουν τη Ρούλα Κορομηλά να επιστρέφει στον ΑΝΤ1 όχι απαραίτητα μόνο μπροστά από τις κάμερες, αλλά ενδεχομένως και σε συμβουλευτικό ρόλο.
Την ίδια στιγμή, έντονη κινητικότητα καταγράφεται γύρω από την επιστροφή της θρυλικής εκπομπής «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» στο κανάλι του Αμαρουσίου, αλλά χωρίς τον Σπύρο Παπαδόπουλο. Το μουσικό πρόγραμμα που σημάδεψε σχεδόν δύο δεκαετίες τηλεοπτικής παρουσίας ετοιμάζεται να επιστρέψει ανανεωμένο μέσα από τη συχνότητα του ΑΝΤ1, μετά την ολοκλήρωση του κύκλου του το 2022.

Ενα από τα σενάρια που εξετάζονται είναι η Ρούλα Κορομηλά να αναλάβει την παρουσίαση της νέας εκδοχής της εκπομπής με παραγωγό τη Βίκυ Λάσκαρη. Οι συζητήσεις ανάμεσα στη Ρούλα Κορομηλά και στον ΑΝΤ1 βρίσκονται σε εξέλιξη και στόχος είναι η παρουσιάστρια να αναλάβει το συγκεκριμένο βραδινό πρότζεκτ.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο ΑΝΤ1 δείχνει πλέον αποφασισμένος να επενδύσει σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα της ελληνικής τηλεόρασης. Αν τελικά η συμφωνία ολοκληρωθεί, τότε ο σταθμός θα έχει κάνει μια κίνηση με ισχυρό συμβολισμό, επαναφέροντας στο δυναμικό του μια παρουσιάστρια που συνέδεσε το όνομά της με μερικές από τις πιο επιτυχημένες σελίδες της ιδιωτικής τηλεόρασης και έγινε συνώνυμη με την ψυχαγωγία.








