Eνα βήμα πριν πει ξανά το «ναι» στο Open ο Αντώνης Κανάκης

Παρά το στενό μαρκάρισμα του ΑΝΤ1

Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη μεταξύ του Αντώνη Κανάκη και του Open, με τον Θεσσαλονικιό παραγωγό και παρουσιαστή του «Ράδιο Αρβύλα» να έχει συνάντηση με υψηλόβαθμο στέλεχος του καναλιού τού Ιβάν Σαββίδη!

Παρόλο που άλλα κανάλια και, δη, ο ΑΝΤ1 ξεκίνησαν στενό μαρκάρισμα στον Κανάκη, το Open συνεχίζει να έχει ως στόχο του να κρατήσει στο δυναμικό του τον Κανάκη, θέλοντας με οδηγό την περσινή πετυχημένη συνταγή να ταράξει και φέτος τη ζώνη των 20.00, έχοντας απέναντι τα κεντρικά δελτία ειδήσεων.

Ο δημοφιλής παρουσιαστής -σύμφωνα με πληροφορίες- την περασμένη εβδομάδα είχε συνάντηση με βασικό διευθυντικό στέλεχος του σταθμού τού Ιβάν Σαββίδη που βρίσκεται κοντά στο περιβάλλον του προέδρου και ικανοποιήθηκε από την πρόταση των οικονομικών απολαβών, αλλά και την ελευθερία λόγου που του προσφέρουν. Από την άλλη μεριά, ο ΑΝΤ1-και παρά τις διαβεβαιώσεις του Τζώρτζη Ποφάντη στην παρουσίαση προγράμματος ότι δεν τίθεται θέμα «Αρβύλας»- έχει κάνει στροφή 360 μοιρών και καλοβλέπει το «Ράδιο Αρβύλα» στην prime time ζώνη.

Το πρόβλημα με τον ΑΝΤ1 είναι η ώρα μετάδοσης της εκπομπής, καθώς ο Κανάκης και η παρέα του θέλουν να βρίσκονται στο πρόγραμμα μετά το δελτίο, ώρα που στον προγραμματισμό υπάρχει το καθημερινό σίριαλ «Ηλιος».

Οι καλά γνωρίζοντες στον ΑΝΤ1 πιστεύουν πως όλα μπορούν να ανατραπούν, δεδομένου πως με την έλευση των «Αγριων μελισσών», αλλά και του Κανάκη, θα υπάρξει εκτόξευση της τηλεθέασης. Κακά τα ψέμματα, τα νούμερα του σταθμού έχουν πέσει στην pime time και χρειάζεται τροποποιήσεις.

Πάντως, ό,τι είναι να γίνει με τον Κανάκη και τους «Ράδιο Αρβύλα», θα συμβεί από τον Νοέμβριο που θα έχει ξεκαθαρίσει το τηλεοπτικό τοπίο, και θα έχουν φανεί οι νικητές και οι χαμένοι της σεζόν. Εκεί, το «Ράδιο Αρβύλα» θα αποτελέσει τη σανίδα σωτηρίας ή τον από μηχανής θεό της θεαματικότητας.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ