Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SPORTS

Αποκλειστικά στον ΟΠΑΠ: Η μάχη των «πρασίνων» εκτός γηπέδου

15/06/2020 - 13:29 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Το ντέρμπι Παναθηναϊκού-ΠΑΟΚ ξεκίνησε από το προπονητικό κέντρο των «πρασίνων» στο Κορωπί, καθώς τα αυστηρά μέτρα ενάντια στη διάδοση του Covid-19 έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των ομάδων της Super League.

Ενώ η ομάδα προετοιμάζεται εντατικά στο γήπεδο, οι υπεύθυνοι της ομάδας απολυμαίνουν σχολαστικά μπάλες και όλο τον εξοπλισμό. Φυσικά, δεν λείπουν ποτέ οι μάσκες και τα γάντια.

Η κάμερα του ΟΠΑΠ κατέγραψε βήμα-βήμα την προετοιμασία του Παναθηναϊκού πριν το μεγάλο αγώνα ενάντια στον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ.

Δείτε το σχετικό βίντεο: