Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Χριστίνα Βίδου για τη μάχη με την υπερφαγία: «Ένα πρωί θα κοιταχτείς στον καθρέφτη…»

28/06/2026 - 20:55 | | 2 λεπτά ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Χριστίνα Βίδου μίλησε ανοιχτά για μια δύσκολη και προσωπική περίοδο της ζωής της, με αφορμή τη διπλή τηλεοπτική της παρουσία στον ΣΚΑΪ.

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό InStyle Ιουνίου και τη Ξένια Ιωάννου, όπου αναφέρθηκε στη μάχη της με την υπερφαγία, αλλά και στη στιγμή που αποφάσισε να αλλάξει την εικόνα της.

Όπως αποκάλυψε, είχε φτάσει να ζυγίζει 126 κιλά.

Η Χριστίνα Βίδου μίλησε ανοιχτά για τη μάχη της με την υπερφαγία και τη μεγάλη αλλαγή στην εικόνα της.
Η Χριστίνα Βίδου μίλησε ανοιχτά για τη μάχη της με την υπερφαγία και τη μεγάλη αλλαγή στην εικόνα της.

Το «κλικ» μπροστά στον καθρέφτη

Η Χριστίνα Βίδου περιέγραψε τη στιγμή που, όπως είπε, είδε πραγματικά τον εαυτό της στον καθρέφτη και κατάλαβε πως είχε έρθει η ώρα να κάνει κάτι για εκείνη.

«Ισχύει. Yπάρχει ένα πρωί που θα δεις τον πραγματικό σου εαυτό στον καθρέφτη και δεν θα σου αρέσει».

Όταν ρωτήθηκε αν δεν έβλεπε τον εαυτό της και τις προηγούμενες ημέρες, απάντησε: «Κάθε μέρα τον έβλεπα».

Στη συνέχεια, εξήγησε πως εκείνη η στιγμή ήταν διαφορετική για την ίδια.

«Δεν ξέρω. Προφανώς ήταν πια η στιγμή μου να δω την εικόνα και να πω ότι αυτό μπορώ να το αλλάξω. Και ο λόγος που μίλησα για την παχυσαρκία είναι γιατί ένας, ένας μόνο ή μία μόνο, να μπορέσει να βοηθηθεί, να πει αφού ένας, μία το κατάφερε… Γιατί για μένα το κατάφερα. Κάποιος άλλος μπορεί να είναι ΟΚ με τα κιλά του».

Η Χριστίνα Βίδου περιέγραψε το κλικ της αλλαγής μπροστά στον καθρέφτη
Η Χριστίνα Βίδου περιέγραψε το κλικ της αλλαγής μπροστά στον καθρέφτη

Η εικόνα που την έκανε να αντιδράσει

Η Χριστίνα Βίδου τόνισε πως για εκείνη η απόφαση δεν ήρθε εξαιτίας κάποιου προβλήματος υγείας, αλλά από την εικόνα που είδε μπροστά της.

«Είναι, πως να το εξηγήσω, ένα κλικ. Μπορεί για μένα να ήταν η εικόνα στον καθρέφτη, ένα τζιν που δεν έμπαινε. Χαζά πράγματα. Δεν ήταν καθόλου θέμα υγείας. Ήμουν απολύτως υγιής, οι μετρήσεις μου όλα καλά. Ήταν η εικόνα. Που δεν είμαι της εικόνας αλλά είδα έναν άνθρωπο…».

Όταν η δημοσιογράφος τη ρώτησε αν είδε ίσως την κακοποίηση στον εαυτό της, η Χριστίνα Βίδου απάντησε: «Ναι. Και λέω ώπα – ώπα. Γιατί τα κιλά τα παίρνεις για πολύ συγκεκριμένους λόγους».

Η δημοσιογράφος αποκάλυψε τη στιγμή που κοιτάχτηκε στον καθρέφτη και αποφάσισε πως μπορούσε να αλλάξει.
Η δημοσιογράφος αποκάλυψε τη στιγμή που κοιτάχτηκε στον καθρέφτη και αποφάσισε πως μπορούσε να αλλάξει.

«Το φαγητό μου πρόσφερε χαρά»

Η παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στη συναισθηματική υπερφαγία, περιγράφοντας τη σχέση που είχε τότε με το φαγητό.

«Αυτό ήταν, ναι. Τρελά όμως. Τρελές ποσότητες».

Στη συνέχεια, εξομολογήθηκε: «Όταν μου συνέβαινε κάτι καλό, “Μπράβο σου Χριστίνα, ήρθε η ώρα να σε επιβραβεύσω, φάει”. Όταν συνέβαινε κάτι κακό, “Χριστίνα μου, έλα εδώ, δεν πειράζει, έλα λίγες στιγμές όμορφες” και το φαγητό μου πρόσφερε χαρά. Ακόμα πιστεύω ότι το φαγητό είναι ηδονή».