SUV για όλα τα γούστα

Η 4η γενιά του πετυχημένου CR-V της Honda διαθέτει πλέον και πετρελαιοκινητήρα 1.600cc.

Είναι ένα από τα αρτιότερα SUV που έχουν κατασκευαστεί. Ξεκίνησε να παράγεται το 1995 από την ιαπωνική Honda και αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο μιας σύγχρονης γενιάς «softroaders». Σήμερα έχει μπει στην τέταρτη γενιά του, έχοντας συνολικά πάνω από 5.000.000 πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Στο νέο CR-V κυριαρχεί ο συνδυασμός βελτιωμένης αεροδυναμικής και προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων που μειώνουν αισθητά (σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο) την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Η κυριότερη αλλαγή στην πολιτική της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ότι για πρώτη φορά το CR-V διατίθεται με μετάδοση κίνησης στους δύο (2WD) και στους τέσσερις (4WD) τροχούς. Η νέα έκδοση θα κατασκευάζεται αποκλειστικά για την Ευρώπη στο νέο εργοστάσιο παραγωγής της Honda στην Αγγλία.


Εμείς σήμερα επιλέγουμε την 2WD έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.600cc i-DTEC (έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά), που δίνει «ανάσα» σε όσους δεν θέλουν να πληρώνουν τα… τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας της δίλιτρης έκδοσης. Αποδίδει 120 ίππους με ροπή 300 Nm στις 2.000 στροφές. Η κατανάλωσή του (σε τιμές του κατασκευαστή) μέσα στην πόλη φτάνει στα 4,8 λίτρα στα 100 χλμ., ενώ η μικτή κατανάλωση πέφτει στα 4,5 λίτρα στα 100 χλμ.


Εξωτερικά οι νέες φουτουριστικές σχεδιαστικές γραμμές του CR-V προσδίδουν στο μοντέλο ένα εκλεπτυσμένο προφίλ. Και αυτό χάρη στη καινούργια μάσκα με τα νέα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν όμως αρκετά άλλα ανταγωνιστικά ιαπωνικά μοντέλα. Στο πίσω μέρος το μοντέλο κρατάει τα όρθια φανάρια του, που αποτελούν και σήμα κατατεθέν του. Το αυτοκίνητο φτάνει τα 4,57 μέτρα σε μήκος, τα 1,82 μέτρα πλάτος (χωρίς τους καθρέπτες) και τα 1,68 μέτρα σε ύψος.


Εσωτερικά την παράσταση κλέβει το ανασχεδιασμένο cockpit που αποτελείται από ποιοτικά υλικά. Στον πίνακα οργάνων ξεχωρίζει το μεγάλο ταχύμετρο που βρίσκεται στο κέντρο και εμπεριέχει μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Φυσικά, το CR-V κρατάει τους εργονομικούς και άνετους χώρους των επιβατών που διαθέτει στο DNA του, ενώ ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 589 λίτρα και εκτινάσσεται στα 1.669 λίτρα, με πεσμένα τα πίσω καθίσματα. Στον δρόμο, αν και ο κινητήρας φαίνεται «μικρός» για τα 1.541 κιλά του, ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις του οδηγού, ενώ παράλληλα η ανάρτηση χαρίζει στιβαρότητα και άμεση ανταπόκριση στις εντολές του τιμονιού. Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (δεν διατίθεται με αυτόματο) είναι ευχάριστο και ξεκούραστο.


Το CRV 1.6 iDTEC προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (Comfort και Elegance). Συγκεκριμένα, η έκδοση Comfort περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, ABS, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, Hill Start Assist, Idle Stop, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, cruise control, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι και υποδοχές Aux, USB και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Επιπλέον αυτών, η έκδοση Elegance προσφέρει συναγερμό, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αυτόματα φώτα, αισθητήρες στάθμευσης με πίσω κάμερα, bluetooth και εμπρός προβολείς ομίχλης. Η τιμή του ξεκινάει από τα 28.600 ευρώ (χωρίς απόσυρση) και φτάνει τα 29.900 ευρώ.

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ