Αφορμή για βουτιά στα κασέ των αντρών top models θα μπορούσε να γίνει αυτή τη φωτογράφιση της Trussardi!
Αφορμή για βουτιά στα κασέ των αντρών top models θα μπορούσε να γίνει αυτή τη φωτογράφιση της Trussardi! Το δημιουργικό τμήμα της εταιρίας αποφάσισε, εκτός από τα κομμάτια της νέας κολεξιόν, να λανσάρει νέου τύπου «μοντέλα», με περισσότερα προσόντα από εκείνα των ανθρώπων. Βασικό ίσως από αυτά τα προσόντα είναι το μικρότερο κόστος σε σχέση με τους ανθρώπους.
Είναι στιλάτοι σκύλοι ράτσας Γκρεϊχάουντ, που πόζαραν με άνεση στον φακό φορώντας φαντεζί αλλά και σπορ κομμάτια από τη νέα σειρά της εταιρείας για τις διαφημιστικές ανάγκες της σεζόν. Ο ιταλικός οίκος μόδας έντυσε τα σκυλιά για τις αφίσες και τις έντυπες καταχωρίσεις για σακάκια, πουκάμισα, τζάκετ, γυαλιά και τσάντες ακολουθώντας την ιστορία του, μιας και τα Γκρεϊχάουντ αποτελούν το έμβλημα-μασκότ της εταιρίας.
Πάντως δεν είναι ο πρώτος οίκος που προσλαμβάνει σκυλιά ως μοντέλα. Η επιλογή αυτή αντιπροσωπεύει μια «τάση» των εταιριών του χώρου, που προτιμούν τους σκύλους, οι οποίοι και αρέσουν και κοστίζουν λιγότερο. Πίσω από το νέο κίνημα των σκύλων-μοντέλων βρίσκεται ο διάσημος φωτογράφος Γουίλιαμ Γουέγκμαν, στον οποίο ο Trussardi ανάθεσε την τελευταία καμπάνια του. Στο παρελθόν σκύλοι έχουν «αναλάβει» και άλλες διαφημιστικές καμπάνιες, όπως της Acne.
Τα χαρακτηριστικά των τετράποδων, σε συνδυασμό με τη δημοτικότητα του μπλογκ Mennswear Dog, καθιστούν σαφές ότι η μοντελοποίηση των σκύλων είναι σε άνοδο. Οι φωτογραφίες του Γουέγκμαν με τους ντυμένους με ρούχα και αξεσουάρ σκύλους δυσκολεύουν βέβαια λίγο τους πελάτες να καταλάβουν πώς θα είναι τα ρούχα Trussardi πάνω σε έναν άντρα. Ομως φωτογραφίζοντας τα ρούχα φορεμένα στους σκύλους, οι δημιουργίες της Trussardi μετατρέπονται από λειτουργικά αντικείμενα σε έργα τέχνης.
«Αφιέρωσα αυτό το project στα λαγωνικά της Trussardi, τα οποία ήταν μυστηριωδώς ήρεμα, πολύ φωτογενή και απίστευτα κομψά» δήλωσε ο Γουέγκμαν. Εργα του εκτίθενται σε μόνιμες συλλογές χώρων τέχνης, όπως το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης, το Μουσείο Whitney και το Κέντρο Πομπιντού.
ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ