Φάλτσα, κιτς και αδιάφορα «τραγουδάκια»

Ο κόσμος γύρισε επιδεικτικά την πλάτη στο… πανηγύρι της Eurovision.

Με πολλά φάλτσα, άφθονες κιτς εμφανίσεις -βγαλμένες από άλλη δεκαετία- και τέσσερα αδιάφορα τραγουδάκια να ρίχνονται στη μάχη του ελληνικού τελικού της Εurovision ολοκληρώθηκε η προχθεσινή βραδιά, στέλνοντας ένα νεανικό γκρουπάκι, τους Freaky Fortune και τον RiskyKidd, στην Κοπεγχάγη. Επόμενο ήταν ο κόσμος να γυρίσει την πλάτη του στην τηλεοπτική βραδιά του μουσικού διαγωνισμού, επιλέγοντας αντί αυτού να δει τα «Κλεμμένα όνειρα».


Το dance τραγούδι με τίτλο «Rise Up» ξεκινά το ταξίδι του για τη Δανία. Ομως, αυτό που μένει από την προχθεσινή βραδιά είναι τα πολλά στιλιστικά ατοπήματα, οι οn air κοτσάνες (τύπου Robbie αντί Ρόμπερτ) και οι… φωνητικές παρεκκλίσεις από παλιούς και νέους. Τα social media… πήραν φωτιά και έδωσαν στον Κώστα Μαρτάκη τον τίτλου του «Λεονάρντο ντι Κάπριο της Γιουροβίζιον», αφού όπως και ο Αμερικανός ηθοποιός απέτυχε ακόμη μία φορά να πάρει Οσκαρ, έτσι και ο Ελληνας τραγουδιστής έμεινε ξανά με τη χαρά του μεγάλου τελικού του διαγωνισμού.


Τα σχόλια στο twitter έδωσαν και πήραν με την εμφάνιση της Σοφίας Βόσσου, η οποία επέλεξε για τη βραδιά μαύρο δαντελένιο μπούστο που τόνιζε το εν λόγω σημείο, ενώ άφηνε να φανεί υποψία μέσης. Η δε φούστα της  «έκοβε» όχι μόνο την ανάσα των τηλεθεατών, αλλά και της ίδιας της τραγουδίστριας. «Και της το ‘λεγαν, “θα σου είναι μικρό το φουστάνι του ’91, Σοφία μου, μην το ξαναβάλεις”!» σχολίασε χρήστης, παρομοιάζοντας τη φετινή της επιλογή με εκείνη της χρονιάς που τραγούδησε την «Aνοιξη».


Τι ενώνει τη Δέσποινα Βανδή με τη Λάιζα Μινέλι και την Αντζελίνα Τζολί; Πολλά και τίποτα! Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που θεώρησαν ότι το μπλε φόρεμα-ρόμπα των Mi-Ro που φόρεσε η Ελληνίδα τραγουδίστρια θύμιζε κατά πολύ το outfit που διάλεξε και η σόουγουμαν στην απονομή των Οσκαρ. Εξάλλου, η Δέσποινα θέλησε να κάνει κι εκείνη διάσημο το… αριστερό της πόδι αναδεικνύοντάς το από βαθύ «σκίσιμο», όπως και η Τζολί δύο χρόνια πριν.


Αλίμονο αν η Τάμτα δεν έκανε -κι εκείνη- εμφάνιση που θα προκαλούσε. Το pop idol φόρεσε deux pieces των Mi-Ro (λευκό παντελόνι και τοπ), με μπατζάκια και μανίκια να θυμίζουν… κουρτινάκια – και μάλιστα, τα λεγόμενα «κοφτά».


Οσο για τους καλλιτέχνες που πήραν μέρος στον εθνικό τελικό; Η Κρυσταλλία αντιμετώπισε κάποια… θεματάκια με τις «κορόνες» της, αφού παρουσίασε αδυναμία να τις εκτελέσει ικανοποιητικά, ενώ η Josephine μόνο αν είχε πρόβλημα με το ακουστικό της θα μπορούσε να δικαιολογήσει τα φάλτσα της.


Οι πρώτοι που… γλεντοκόπησαν με το τραγούδι του Κώστα Μαρτάκη ήταν οι Koza Mostra, με… μπροστάρισσα τη σύζυγο του δημιουργού Ηλία Κόζα, Χαρούλα Τσεβδομαρία.


Το μπλουζάκι της Δέσποινας Βανδή με τη στάμπα «Creme de la creme» από τις οντισιόν του «The Voice» δανείστηκε ο Γιώργος Καπουτζίδης που είχε το δικό του… fan club, συγκεκριμένα τους συμπρωταγωνιστές του στην παράσταση «Πρισίλα», Φώτη Σεργουλόπουλο και Παναγιώτη Πετράκη.


Συστήθηκαν στον ελληνικό τελικό της Eurovision με το «Rise up», όμως οι Freaky Fortune υπάρχουν στον καλλιτεχνικό χώρο ως γκρουπ από το 2011. Ο Νικόλας Ραπτάκης και ο Θεόφιλος Πουζμπούρης ασχολούνται από νεαρή ηλικία με τη μουσική. Ο πρώτος σπουδάζει φωνητική στο Εθνικό Ωδείο, ενώ ο δεύτερος παίζει κιθάρα και πιάνο, ενώ έχει πτυχίο ανωτέρων θεωρητικών και ειδικού αρμονίας.


Οι συνθέσεις τους κινούνται σε pop και dance ρυθμούς, ενώ εκτός από τα δικά τους τραγούδια, κάνουν και διασκευές ξένων επιτυχιών. Τα δύο παιδιά έγιναν γνωστά στη διεθνή διαδικτυακή κοινότητα έχοντας εκατοντάδες χιλιάδες views στο YouΤube. Μάλιστα, κατάφεραν να κερδίσουν σε μουσικό διαγωνισμό του blogger Perez Hilton, αποσπώντας διθυραμβικά σχόλια από την πιο δηλητηριώδη γλώσσα του Χόλιγουντ. «Our Destine», «Stronger» και «This summer this life» είναι τα single τους που αγαπήθηκαν, ενώ έχουν συνεργαστεί με τους Γιώργο Μαζωνάκη, Δέσποινα Βανδή, Τάμτα και Ελένη Φουρέιρα.


Οσο για τον 19χρονο RiskyKidd; Ο νεαρός ράπερ είναι μεγαλωμένος στο Λονδίνο (ήρθε στην Ελλάδα πριν από τέσσερα χρόνια) και έχει πολυπολιτισμικά μουσικά ερεθίσματα. Εχει βάλει το… χέρι του σε μεγάλες επιτυχίες στην Ελλάδα, όπως το «All the time» μαζί με τους Playmen και την Ελενα Παπαρίζου, ενώ είχε εντυπωσιάσει επί σκηνής με την Courtney Parker όταν ερμήνευσαν στα Mad Video Music Awards μια εκρηκτική διασκευή του «Rhythm is a dancer».


Οι Freaky Fortune, πάντως, πήραν το εισιτήριο για Κοπεγχάγη με ποσοστό ψήφων κριτικής επιτροπής και κοινού 36,83%. Στη δεύτερη θέση ήταν ο Κώστας Μαρτάκης με το «Κανένας δεν με σταματά» με 28,09%, στην τρίτη η Κρυσταλλία με 22,07% τραγουδώντας μια «Πεταλούδα στην Αθήνα», ενώ η Josephine με το «Dancing night» συγκέντρωσε το 13,01%.


Πού είναι οι άλλοτε… εξωφρενικές τηλεθεάσεις του ελληνικού τελικού της Eurovision; Ποιος να ξέρει, άραγε; Αυτό που γνωρίζουμε φέτος, είναι πως οι τηλεθεατές προτίμησαν να δουν δύο σειρές, τις «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (στον Alpha) και «Κλεμμένα όνειρα» (στο Mega), δείχνοντας την προτίμησή τους στις περιπέτειες των τριών ζευγαριών και της οικογένειας Μαλτέζου, με το κοντέρ να καταγράφει 30,4% στο σύνολο και 36,3% στα νεανικά κοινά για το πρώτο, 29,8% και 21,4% για το δεύτερο, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα του εθνικού τελικού ήταν 18,2% και 20,9%. Βέβαια, να πούμε πως η τηλεθέαση που κατέγραψε η ΔΤ από τις 21.00 έως τις 23.20 ήταν εξαιρετική, αν σκεφτούμε πως το πρόγραμμά της σημειώνει συνήθως μονοψήφια νούμερα, ακόμη και της τάξεως του 1%.


ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΚΥΡΙΤΣΗ – ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΟΥ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ